No nyt rupes pelottamaan :blink:
Printable View
No nyt rupes pelottamaan :blink:
No mikä ettei
Eih :( Toivottavasti tuossa on vaan mallikuva ja mulle oikeasti tulee 2ml maisteluun
Hyvä, siinä ehtii mainiosti mielipiteen muodostaa. Jos jään koukkuun niin tuun kummittelemaan
Miten mulla alkaa tulemaan sellanen olo, että mun setupit ei ole koskaan edes wickanneet kunnolla. 30-40ml Red Astairea Origennystä 45watilla läpi eikä coileissa näy mitään merkkejä, että olis edes tulitettu. Pumpuli tietty vähän tummunut ympäriltä. Tämänkin nesteen piti muka kovakin karstoittaja olla.
Nyt mä sitten sorruin lieroon
Mikä nettisivu tää on? Sähkötupakka- ja nikotiinineste -kauppa suomenkielellä | FinnVape - Sähkösavukkeet ja nikotiininesteet
Tuli vastaan ku etin fsusan nallea ni tommonen, onko toi finnvapen vai joku proxy minkä kautta tilaukset menee finnvapelle?
Jaa naamassaki voi pitää tommosta kauppaa?
Työpäivä pulkassa ja kalja kädessä! TSUP!
Kyllä Tuittu olet kärsivällinen vääntämään sovintoa!
Ei ollut tänään kai mitään hiihtokisoja kun oli rauhallista :)
Otan maanantaina akkukoneen mukaan ja pistän työhuoneen uuteen uskoon. Lopputuloksena pitäis olla tila joka jakautuu selkeästi kahtia, josta voin väijyä ovelle ja jossa mun ei tarvi olla missään tekemisissä työ"kaverini" kanssa. Sielläpähän sit istukoot hiljaisuudessa omassa nurkassaan prkl.