Selasin aamulla Hesarin Nytin ja mietin, että mitä kummaa se höyrypoliisi täälläkin seikkailee. Mutta se olikin juttu Designmuseon tapahtumasta, jossa lapset voivat muotoilla marsipaanista Paavo Pesusienen aka Spongebob Squarepants.
Printable View
Selasin aamulla Hesarin Nytin ja mietin, että mitä kummaa se höyrypoliisi täälläkin seikkailee. Mutta se olikin juttu Designmuseon tapahtumasta, jossa lapset voivat muotoilla marsipaanista Paavo Pesusienen aka Spongebob Squarepants.
Paavo on monitoimimies. :cool:
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun piti könytä kipeällä jalalla vesilammikossa ja -vesisateessa jäisillä teillä liukuesteet jalassa töihin. Kyllä ei Ennen Vanhaan ollut tällaisia talvia. Ennen oli aina kesällä sopivan lämmintä poutaa ja talvella lunta ja pakkasta, ja punaposkiset lapset kirmailivat kepillä vannetta pyörittäen polvihousut jalassa.
"Ennen Vanhaan" :D
Rupeeko paluumuutto olemaan voimakkaampaa, kuin poistuminen.:thinking:Se on Positiivinen asia.:)
Pikkuhiljaa alkaa tuntumaan, että oli virhe lupautua ottamaan eukko työkaveriksi omaan toimistokoppiin. Alle kuukausi menny ja naputtaa niinku ois oltu 30v naimisissa. Vittu mitä paskaa, 18kk oon tässä kopissa aikaani viettäny ja iana on radio soinu taustalla ja ketään ei oo häirinny. Nyt pitäis prkl istua tuppisuuna hiljaisuudessa ja kuunnella näppäimistön naputusta 40h/vko.
EDIT: muotoillaan sen verran uusiksi, että kyseessä ei ole oma akka, vaan ihan yleisellä tasolla nainen :D.
Töissä käyminenhän pitäisi olla nimenomaan vapaa-aikaa eukosta.
Nainen työkaverina. Mielummin sit vaikka yksin. Joku vapaa sentään niistäkin kuuluu olla.:laugh: Nainen joskus työkaverina ok. Nalkutuskiellon kanssa.:thinking:
Joo, siis niinkaun voi työkaverina pitää kun pysyvät omissa huoneissaan. Mutta tilapuutteesta johtuen tuo tuli tuohon haitolle. Pitäis kuulemma mun muuttaa mun toimintatapoja jne, vähintään kuulokkeet päässä istua. Tokaisin takaisin, että on mulla tuossa sulle pelttoorit jos noin ahistaa ja vetäs ihan järkyt herneet nenään.
Pitää vissiin käydä vinkumassa itelle etätöitä tai jotain.
No voi himputti äijät. Luuletteko että puolestaan on ihan hirveän hauskaa kuunnella rasistis-sovinistis-idioottimaisia kommentteja, tytöttelyä ja h-tin tylsiä armeijatarinoita. Keski-ikäiset miehet (ja hiihtokisat, aargh) on syy siihen, etten käy meidän firman kahvihuoneessa juuri olemassa. Onneksi lähimmät ja parhaat työkaverit ovat järkeviä miehiä.
Just noitten takia mä juon Kaffeet yksin. Ei kiinnosta lähteä huoltikselle, toljottaan jonkun Pyrstöä.:laugh:
Meinasin kans just sanoa että parempi että yksin tekee työt ja juo ne kaffet. :)