Kelaa vähän taaksepäin ja lue toi mun asianajajalta saama palaute. Valitettavasti sun kohdalla ei varmaan onnistu rahojen takasin saaminen.. Jos siis tilasit ennen 23.10
Printable View
Tässä ku lukenu noita viestejä ni voipi olla turha kysymys, mutta koitetaan kepillä jäätä...onkohan kuulauden vanhassa istickissä jonkinmoista takuuta/korjausta mahdollista saada ku ei meinaa ottaa kontaktia??
Juu sitä koitin tehä ja hiukka ensiapua antaa, mut kaikkii atoja ei saa pistettyy kireelle vaa joutuu jättää ns. Heilumaan hollille ja sit tiputtelee vastuksen johki 0.3/0.4 ohmiin (1.5setupilla)!
Mikä juttu tämä esmoken konkurssi nyt on?? Sivut oli poissa käytöstä ja pyydettiin siirtymään puffin asiakkaaksi. Nyt sivut taas pystyssä ja tavaraa myynnissä ja vapers.fi sivulla tulee päivittäin kommentteja esmokelta. Ei ole itellä ollut aikaa seurata näitä asioita...siis toimiiko tuo esmoke nyt siis jossain ulkomailla??
Esmoke.fi - Tervetuloa uuteen verkkokauppaamme!
Oiskohan pesänhoitaja nostanut sivut ylös, että saavat varaston myytyä tyhjäksi? Saldothan tuolla on järkiään nollilla, vain muutamia tuotteita myynnissä.
Kokeile ujuttaa sinne väliin o-rengas vaikka jostain atosta plussanastan alta.
Olivat vaan auki sen verran, kun annoin toisella kaupalle käyttöön noita meidän kuvia ei sieltä mitään pystynyt ostamaan, kun kaikki maksutavat kiinni :)
Mites Eboxien takuukorjaukset on edenneet? Omaa dual mallia ei ole näkynyt vaikka lupailit korjailla.
Sain Egripistä rahat takaisin! Ennen konkurssia tilasin ja maksoin. Ei toiminut homma disputen kautta, eikä tullut myyjältä mitään vastuaksia takaisin. JAtkoin disputen vielä paypalin kautta claimiksi, ja rahat palautettiin paypalin toimesta parin viikon sisällä :) kyllä pitää hattua nostaa paypalille
Herra Esmokella taitaa olla yv laatikko täynnä? Olisin kysellyt mitenkä se eBoxin korjaus edistyy
tilasin 5.11.2014 esmokelta kuudellakympillä kamaa ja sivustolla lukee että on lähetetty ja kaikkee mut en oo tuotteita saanu että mitäs voin tehä et saan rahat takas taikka tuotteet
Konkurssipesä on mun mielestä jo jaettu, eli tässä vaiheessa ei taida olla mitään enää tehtävissä.
Tosin odotellaan nyt vielä että esmoke sanoo miten hommat on.
no vittu
Mistähän tämän ex kauppiaan saisi kiinni?? Ebox oneni ollut 13.11. lähtien hänellä "korjauksessa" joten pitäisi päästä hänen kanssaan juttusille ennenko muuta kautta rupean yhteyttä ottamaan.. :facepalm:
esmoke kyllä foorumilla pyörii, pistä sille yksityisviesti. Ilmoittele vaikka mulle jos et saa yksäreihin vastausta niin minä ryhdyn toimenpiteisiin.
Minulle tosiaan viestiä, jos jotain asioita jäänyt taakse. Näyttää siltä, että tämäkin ketju on jo aikalailla hiljentynyt, joten pistän lukkoon. Aukaisemista voi varmaan pyytää modeilta, jos näkee jonkin asian vielä vaativan julkista läpikäyntiä.