Ei v.ttu. mun tarttis kans olla sen kans pankkiyhteyksis[emoji15]
Printable View
Jee mä sain neekerinpusuja :rolleyes:
Mä levitän perunaruttoo ja ebolaa verkkopankissa [emoji8]
Oireina rahojen vähentyminen tai vastakohtana lisääntyminen [emoji16]
Ilmankos Ebola vei mut tippaan. Tuli Stinkun mukana.:thinking:
Kaupunginsairaalassa nyt. Ensin Ulvilan TK..Keskussairaala ja nyt täällä:) Vittu mitä pallottelua. :wheee:
ON tämä. Sain mukvan Papan tunti sitte Kaveriksi.:)
Nyt kolme tuntia menty ilman analogista. Vielä tuntuu hyvältä, mutta veikkaanpa että todellisuus iskee viimeistään huomisaamuna. Tilannetta ei helpota myöskään se, että lainaamani PS vetelee viimeisiään ja Espanjasta tuleva paketti on teillä tietämättömillä.
Päivi Räsästä tarvitaan jos domina on antamassa ruoskaa perseelle.....ja niiin...jos et katsonut Enbuske Linnanahdetta äskön niin nvm....:lol:
Näin sitä vielä muutama vuosikymmen sitten lapsia opetettiin lukemaan! :eek:
http://www.mankeli.com/kuvat/neekeri.jpg
En kyllä jaksa ymmärtää miten ja missä vaiheessa tosta tuli rasistinen sana. Rotuahan sillä vain ilmaistaan. En minäkään nokkiini ota, jos kutsutaan valkoihoiseksi tai kaukasialaiseksi.
Jostainhan se patient zero löytyy, eli se joka on ensimmäisenä neekeri-sanasta todennut "Kyllä minä niin mieleni pahoitin..."
Ei ees oo kovin kauaa tosta neekerinpusujutusta... Kun mä menin yläasteelle 2001 niin oliko se sitten sinä seiskaluokan talvena vai kasiluokan talvena 2002 kun neekerinpusut kiellettiin, muistan kun koulun kioskin seinään vaihdettiin hinnastoon neekerinpusun tilalle suukko... :D