Kyllä sieltä aton pohjan ja modin välistä näkyy valo läpi, tosissaan tuntuu että reunoilta ottaa kiinni yläkanteen mutta keskeltä jää pieni aukko. Siis ihan minimaalinen, just näkyy valo läpi. Eipä tuo haittaa :D
Printable View
Kyllä sieltä aton pohjan ja modin välistä näkyy valo läpi, tosissaan tuntuu että reunoilta ottaa kiinni yläkanteen mutta keskeltä jää pieni aukko. Siis ihan minimaalinen, just näkyy valo läpi. Eipä tuo haittaa :D
Luultavasti ehtii tulla jo seuraava jeesus ato ennenkuin in'axit taas ilmestyy saldoille:crying:..kerrankin ois rahaa ja halua tehdä ostoksia..pumpuliatot ei vaan sytytä, vaikka ohimenevän hetken mietinkin origeniä.
Mulla aton alareuna ei istu tasaisesti boksin yläreunaa vastaan. Ottaa yhdestä "kulmasta" kiinni ja muualle jää rakoa, itse atokin jää tämän takia hieman vinoon. Kokeiltu useilla atoilla, eli ongelma ei ole niissä. :(
E. Laitanpa kuitenkin liikkeeseen kyselyä asian tiimoilta, vaikka onkin "pieni juttu".
Jos tekee mesheistä tukit ja pitää täyttöruuvin kiinni niin kyllä juissit pysyy hyvin sisällä. Pystyssä mä sitä kyllä pidän samalla tavalla kun misteriäkin kun oon tottunu siihen että meshivehkeet pitää olla pystyssä vuotaa tai ei :) Mut vaikka mulla ei nixnaxia olekaan niin veikkaisin et pitää paremmin mehut sisässä kuin origene.
Sitä olis taas kaikkea pukettia ja pakettia haettu ja availtu! Taas sama pistä taas sellanen paketin että! Näistä jos huomenna/vklp aikana vääntäis vähä enemmä, tänää ei vaan jaksa ku pitää painua nukkumaan! Onneks huomenna saa työharjottelijan matkaan nii pääsee helpommalla!
[QUOTE=AnttiE;531757]Sitä olis taas kaikkea pukettia ja:whistle:Gorillat auki jo ekana päivänä. Oliko Kumipuku sopivan kokoinen?:laugh:
Näyttää lainaukset toimivan hyvin.
Olikos siellä mitään tarpeellista.:laugh:
30 ml pullot oli valmiita. Kesäherkkua 2 mallia.;)
On kyl jännää bumbulia, mitä tuo naapurin setä lykkäs herran mukaan. Oikeen hampaita vihloo, kun sitä pyörittelee.
Heh. oli Ässän enkulin karvaa vissiin,:laugh:
Lähinnä tulee lasikuitu mieleen, tai kankainen juurituki (hitsisauman)
Jassoki sai Gorillat auki ja Subutankin käyttöön.:thumbup:Onko Sormet kaikki tallella.:unsure:
Jasso tais tartuttaa mulle ebolan nettipankin kautta, kiitti vaan X-(
Moposahalla :laugh: Loput sitten pikkuisen hienommilla.:thinking: