Haha! No en olisi kyllä keksinyt tuota nerokkuutta :D Mitenkäs, johtuukos se Darthin rohina liiasta höyryttelystä? "Luke...krrrröööh....I..am...HHHHHHrrrrrr...your.. .ffffffatherrrrrrrhhh"
Printable View
SVK tullut Offtopicin keskuteluihin.:)
Ja paluuta ei ole? :D
Tämä hiukan erillainen keskustelupaikka.:laugh: Missäs Jamo piilossa.?
-puolustelevaa mutinaa-
Hieman tylsä päivä töissä. Olen käynyt täällä joskus salaa lukemassa mutta välillä en ymmärrä mitään, välillä en haluakaan ja välillä en jaksa kirjoittaa. Joskus vaan ihmettelen taas saman loputonta tuotteliaisuutta ja totean, että kas kun on taas offtopicin sivumäärä kasvanut kymmenellä parissa päivässä :D
Haha. Mä olen 2 päivää ollu aika hiljaa ku tipassa ollut.:thinking:Mut kohta pääsee taas ADHD valloilleen :wheee:
En usko että täällä on tarkoituskaan ymmärtää ihan kaikkea? Itsellä menee myös puolet ohi mutta mukava näitä on päivän mittaan lueskella tylsyyttään, kuka sitä nyt päivisin raaskis töitä kuitenkaan tehdä? :yawn:
Kyllä vissiin yritystä olis, jos huomenna takas töihin.:) Luulempa vaan, et Lääkäri ei anna lupaa huomenna mennä:thinking:Sit mennään Maanantaina.:laugh:
Eivät vissiin laittaneet Ritalinia siihen satamaan tippaan? Oikeasti, parempaa vointia!
Pitää yrittää vielä hetki tuijottaa isojen asioita viisaan näköisenä = tehdä töitä.
Ainakaan itse en laittaisi hanttiin kauheesti ;)
Eipä tainnut olla. Mut sen verran vahvat mömmöt oli, et kipu loppui.:yeah:Siitä yleensä alkaakin jo omat kivat, ku pystyssä pysyy.:laugh:
Jaahans, Ansku sai sitten vapauttavan tuomion. Siitä tuleekin varmaan halpa keikka veronmaksajille :rolleyes:
Kyllä se vielä osansa saa, kerran pedofiili aina pedofiili.
Nyt ansku korvauksia kunnolla hakemaan, veronmaksajat maksaa ilolla :)
Noni sinne meni yksi herra taas ei ole enää ku 2kpl :(