Elä mollaa ennenkun olet maistanut. Nimenomaan siksi en mollaa :D
Printable View
Tähän nyt vois vastata vaikka näin:
Polttomoottorilla toimiva auto ideana ei ole mikään uutuus ja tulevaisuutta. Vaan vanha idea joka on kopioitu kuolleelta ukolta ja tehty modernilla teknologialla.. Mikä tämä vanhojen hyvien aikojen hypetys nyt taas on? Kaiken pitäisi olla vanhaa paskaa. Silti rahaa heitetään menemään bensaan 15 litraa satasella ja 45 vuotta vanha "auto" on jo "hyvä kun laittaa siihen sähkömoottorin"..
Osta seuraavaksi auto benari-mersu-audi akselilta. Tuskin palaat foordiin enää sen jälkeen. Tai voi olla että et palaa, mutta minä en ainakaan meinannut palata.
Kyllä yariksen sähkömoottori varmaan sen 20 vuotta saattaa pyöriä.
Om nomnom
https://www.youtube.com/watch?v=FPzs6N9J1II
Kun autosta tykkää ja muistaa kehua sitä niin ei se temppuile. :D t. pyysin joskus mondeolta anteeks ku kylmäkäynnistin sen tulipalopakkasella
Moni sekoittaa ford-werken ja foordin..
https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Germany
Saksan ford tehdas oli ihan omansa asiansa. Joo olihan se sisaryhtiö foordille mutta firma oli kuitenkin ihan oma asiansa. Nämä saksan foordit oli valmistettu euroopalle ja amerikkalaiset ei saanu yhtään näistä.
Sit on englannin ford tehdas joka on enemmän sitä amerikan foordia mutta tähdätty euroopan markkinoille.
Britti foordit oli kopioita jenkkifoordeista joita oli muokattu mutta samoja osia kierrätettiin.
Kun taas saksan ford tehtaalla tehtiin aivan alusta kokonaan uusia fordeja saksan tehtaalla.. En muista tuliko tästä kyseisestä tehtaasta BMW vai audi jälkeenpäin.. Mut cologne kölnissä se tehas oli.
Tässä tehtaassa valmistettiin prototyyppiautoja saksan teknologialla. Ideana oli valmistaa täysin uusia ideoita kuten V4 moottori. P mallin foordeissa (saksan ford-werke) on MCpherson alusta. Kun taas muissa käytettiin tankojousitusta.
Turha on sanoa että fordi on fordi aina kun puhutaan kuitenkin eri tehtaasta. Sama kun sanois että on nuo volkswaakkenit paskoja kun puhutaan audista. ONHAN AUDI VW OMISTUKSESSA NÄÄS.
Mun voordi on yhteistyökykyinen kun juttelen sille nätisti. Paitsi viileillä ja kosteilla keleillä sekään ei auta. Mut täyttää tarkoituksensa olla työautona vähän heikommissa olosuhteissä.
Joo kuulin siitä hiljattain ja olin lievästi sanottuna järkyttyny, jo ylipäätään siitä että joku muija on sen huolinu :lol: Mut aika ankeeta jos tollasessa paskaläjässä on lapsi seassa. Toivottavasti sille tehään ees kunnon ruokaa ja Viheraho oppii siivoomaan.
Autot on vähän sellasia, että sulla on aina toiseksi paras. Puheitten mukaan naapurilla on aina parempi auto.
Mulla on paska pösö! Repikää siitä[emoji57]
Tiijätkö mulla ainut auto joka käynnisty -41 asteen pakkasella oli OOPPPELI OMEGA. ONNETTOMAN POJAN ENSIMMÄINEN LELU KÄYNNISTY -41 pakkasella..
Mutta ei se muuta tehnykkään.. Helmat tippu alleen ja puhalti talvella kylmää. Alusta meni kasaan ja melkein ovet jäi käsiin. Mut sitähän ne huollossakin laulo että moottoripyörä on moottoripyörä, ooppeli on lälläripyörä.
Jostain syystä mulla vähiten on ollu onkelmia Ford-werken kanssa.. Toijjootan kun ostin niin lämppärin kenno halkes heti oston jälkeen.. Eihän se autoliike kun korvas mulle uuden kennon ja ite se piti autoon asentaa.. Noh eipä siinä menny kun 2,5 tuntia kun sen ite tuolla pihalla kyhäsin kiinni... Kyseessä oli siis 1992 previan rottelo jonka sain pois haku hinnalla.
Mut pahin onkelma noissa japski autoissa on tuo ruoste..Vielä kun löytäis jostain sitä lyijymönjää niin maalaisin pensselillä joka auton lyijyyn.. Eipähän ainakaan ruostuis.. Ja jos ruostuu niin onpahan auton muotonen lyijykapseli.
Tiijätkö mulla on joskus ollu kokeilussa lyhyen aikaa citroeni.. Heti kun alko vettä satamaan niin ajotietokone sammutti auton.. Puhumattakaan että jakoavaimen kuva palo varmaan tehtaalta tullessaan asti.
Noh zkys sanoppas mikä auto sulla on kun noin henkselit paukkuu.. Vai polkupyöräilijäkö se siellä polkee?
Hahaha pelkuri ei uskalla sanoo mikä auto sillä on. Nolottaa varmaan kun on joku ranskalainen. Ja kovat on puheet.
Katotaan automerkkejä mitä oon omistanu:
-Toyota
-Nissan
-Dodge
-Opel
-Ford
-Citroen
Ja automerkkejä joilla oon ajanu:
Sama mikä tuossa listassa +
-Rover
-Bmw
-Mitsubishi
-Mazda
-Pontiac
-Saab
-Audi
Eli kokemusta ei vielä paljoa ole.
Hah, Mersu puuttuu listasta :teaching: 123 koppanen 200d, sen jälkeen ei oo autoja tehty... Ihme länkytystä taas autoista