Tesla X menee tilaukseen heti kun lotosta tulee päävoitto (eli ei koskaan) :)
Printable View
Tesla X menee tilaukseen heti kun lotosta tulee päävoitto (eli ei koskaan) :)
Koulu on leikkimistä jänkhällä. :D Tehokkailla kelkoilla nousee kaasua painamalla. Kyssi laitto just uuden Lynx Xtrim re:n jossa nokka pyrkii kohti taivasta 80km/h ajaessakin jos painaa äkäsesti kaasua, ja sit Vonikan (forkalta tuttu jos joku muistaa) Lynx Rave re nostaa käpälät vielä yli satasen vauhdistakin :D Testasin just tota Xtrimiä ja se on aika kanuuna. En kyl uskaltanu keulia sillä ku en meinaa uskaltaa omallakaa vielä, sillä meinasinki että aika kokeilla sitäki. :D Hyppäämisen alkeita oon harjotellu pienillä loikilla pateista. En tiiä kikkakolmosista sen enempää ku että laiskempia kelkkoja kai keulitetaan painonsiirrolla. :D
MÄ MEEN NYT SAUNAAN[emoji2]
Huomenna olis taas 7h kahvakuulareeniä. Missähän eki luuraa? Vois taas availla keskustelua raivaus/moottorisahoista
No jos sä vihaat kesän valoisuutta niin sitten Lappi ei ainakaan oo sun paikka :D Mä olin ekana keväänä ihan järkyttyny ku keväällä alko päivä piteneen ihan hullua vauhtia. Täällä oon keväisin kärsiny uniongelmistakin sen takia kun menee jotenkin sisäinen kello ihan sekasin. Valitan aina kuinka paljon pimeempää täällä on talvella, mutta kesällä on valosaa sit senki eestä jo Oulussaki. Ihan erilaista ku vaikka Tampesterin korkeudella. Yöllä kahden aikaan yhtä valoisaa ku päivällä ja Lapissa se arska vissiin paistaa ihan rehellisesti yölläkin. Etelän "valoisat kesäyöt" on pimeitä Oulun kesäöihinkin verrattuna. Ja niitä hyttysiä on Lapissa oikeesti niin että niihin tukehtuu, porotkin pakenee niitä ihan paniikissa veteen :D
Joo ja tiiä mihin tosta Xtrimistäkin vielä on, toi havainto oli siis ekalta lenkiltä ja se on kumminki sisäänajossa ja siinä on pidempi mattoki koska se on tarkotettu umpiseen ja vuorille, joka hankaloittaa keulimista :D Luulen että sitten ku se "antaa kaikkensa" nii ainaki multa lähtis tukka päästä jos sillä pitäs patikossa ajaa pidempää matkaa :D Hurja mut ihan mahtava peli, mutta oon onnellinen siitä että mun alla kuitenki on ainaki toistaseks toi skiidon sporttipätkä.
Tesla 3 on tulossa markkinoille suomessakin lähiaikoina (parin vuoden sisään?). Hintaa sillä on vissiin jenkeissä 35 000 usd, joten se alkaa olemaan jo "tavallisen" ihmisen ostettavissa täälläkin.
Mähän voisin asua talvet lapissa ja kesät etelässä hmm....no nii meen sinne auraushommiin talveks[emoji2] ja kesän lomailen talvella ansaituilla miljoonilla[emoji38] Ei huono idea[emoji8]
Meinasin pestä tuulilasin vg kalvosta taas viikonloppuna mutta taidan jättää tekemättä
Mä meen tekee jassolle iltapalaa, kun se saapuu tunnin päästä[emoji173]
Mä pesin eilen puolet ikkunoista. Jos jaksas tehä perjantaisiivouksen loppuun eli imuroida ja pestä loputki ikkunat :esmoke:
No eih[emoji2] salaattia keitetyillä munilla ja savusiialla[emoji5]