Mulla olisi muutama aihe:
Lapsilisistä ja muista valtion tuista?
Asevelvollisuudesta?
Huumeiden kieltolaista?
Verotuksesta?
Valtiosta?
Minä kannatan näiden kaikkien lakkauttamista. Ähäkutti.
Printable View
Paskoja aiheita, ei kai noista saa mitään kunnollista vääntöä pystyyn. Kolme ensimmäistä vois vapauttaa vaikka ja kahdesta viimeisestä voi vaan valittaa, tuskin kukaan on sitä mieltä että Suomessa verotetaan liian vähän tai että valtio tekis kaikki asiat oikein.
Lapsilisistä ja muista valtion tuista? - Varmaan aika huonoja lapsilisät ku lapsiperheet niin köyhiä että oli se hirveä itku 7 eurosta
Asevelvollisuudesta? - Onneks oon nainen
Huumeiden kieltolaista? - Vois sallia pilven joidenkin sairauksien hoitoon
Verotuksesta? - Perseestä
Valtiosta? - Homoja kaikki
Minä kannatan näiden kaikkien lakkauttamista. Ähäkutti. - Minä ajattelin muuttaa Bahamalle
Lapsilisä pitäs sitoa tuloihin. Ei rikkaat sitä tarvi.
Asevelvollisuutta pitäis tiukentaa, sivari lakkauttaa ja aseistakieltäytyjät 10 vuodeksi Siperiaan.
Pilven saa dekriminalisoida.
Rikkaita pitäis verottaa enemmän.
Maahanmuutto pitäis kieltää.
Vaan minne se huumeongelma on hävinnyt kieltämällä ne? Koko jahtiin on käytetty kiihtyvällä tahdilla rahaa ja resursseja, siitäkin huolimatta ongelma on vain kasvanut koko ajan. Samalla myös rikollisilta häipyis suurin tulonlähde jos valtio ottais vaikka valvotusti hoitaakseen senkin kauppaamisen.
Colorado on yks hyvä esimerkki, siellähän tuli verotuottoa ihan helvetisti lisää kun pilvestä tehtiin laillista ja mun mielestä siellä rikollisuuskin väheni.
Lainaus:
Compared to the same time period in 2013, overall property crime fell by 14.6 percent in Denver. Homicide rates, while not leaving the single digits in either year, fell by 66.7 percent while the number of robberies decreased by seven percent.
Lapsilisät pitäisi poistaa köyhiltä paskoilta.
Porttoja kaikki sivarit! (tähän joku sopiva hymiö)
Pilveä ei pidä laillistaa, heroiinia pitäisi tarjota alakoulussa.
Köyhille köyhyysvero, jotta köyhyys poistuisi. Solidaarisuutta.
Valtio tulee makuuhuoneeseesi.
Kyllä minä voisin Sanni Grahn-Laasosen ottaa makuuhuoneeseeni :love:
http://static.iltalehti.fi/uutiset/s...014_503_uu.jpg
Stubb toimii kameramiehenä ja tsemppaa samalla :thinking: Toki livenä päivittää Twitteriin
Väsäsin pitkästä aikaa Taifun GT:hen setupin ja aijjjjjjumalaaaauuuudaaa, että on maukkaat höyryt!!!! Muistin just miks mä ostin ton aikoinaan. Ja vielä eilen harkitsin myymistä. :unsure:
Atmos Labin Vihreetä omenaa vielä :yeah:
Nonni kannattiko ostaa klooni. Tobeco Origen Genesis v2 topcapissa on kaksi vaihtoehtoa. Joko ei mene alkuunkaan paikalleen paksulla o-renkaalla tai vaihtoehtoisesti ohuemmalla ei pysy paikallaan. Pirun tiukat höyryt kyllä tarjoilee tuplapumpulilla. En usko kahdella kympillä paljon kovempaa heti irtoavan ellei sitten kiinnosta joku drippailupaska. Hirvittävän hankala laite vain pumpuloinnin ja tankkauksen suhteen eli ei varmaan tarvi aitoa ostaa.
Pitää :)
Kakkosta oon miettinyt, mutta toistaiseksi ykkönen saa riittää. ;)