Satuin vilkasemaan facebook sivua ja sieltähän se selviää, että veijari on just niitä hamppu vapaaks tyyppejä.
Printable View
Satuin vilkasemaan facebook sivua ja sieltähän se selviää, että veijari on just niitä hamppu vapaaks tyyppejä.
En nyt mitenkään puolustele pilven polttamista, mutta itsensä tohon kuntoon saattamiseen on tarvittu vähän muutakin kuin hassukessua. :D
Asiasta kukkaruukkuun, onkos kukaan vielä hommannut vapelaukkua tuolta: VAPE BAGZ
Vähän mietityttää, että vois melkein miittejä varten napata yhden tuollaisen... :thinking:
Molemmissa ilta-alkuisissa päiväaviiseissa juttu kesäaikaan siirtymisessä -> hitonmoinen paniikkireaktio aamulla klo 7.40 -> juoksentelua yökkärissä seinäkalenterin edessä -> takaisin sänkyyn. Huh! Ei saa säikytellä!
No tommoisen silmän aluset onnistuu helpostikkin ainakin meikäläisellä. On nimittäin verisuonet niin pinnassa silmien ympärillä että jo parin huonosti nukutun yön jälkeen mä näytän ihan sitte että olis soviteltu rystysiä molempiin silmiin :D
Kymmenen minuuttia sitten kävin Pomarkun puhelinkeskukselle tipauttamassa kuitumateriaalia ja yllärinä poliisit oli siellä vastassa. Luulin että joku on murtautu ja vienyt jotain laitteita mutta ei vaan keittiön hellan sähkökaapeli oli ruuvailtu pois ja tilalle oli kytketty kaapeli joka meni seinästä läpi johonkin naapurirakennukseen. Poliisit siinä vaan naureskelivat että ei tule olemaan vaikeata saada sähkövaras kiinni. On ollu vissii jo jonkin aikaa ilmaset sähköt. :D
Niin oon minäki, henkeen ja vereen. Perheellinen mies, mielenterveys- ja päihdepuolen lähihoitaja. Problem?
edit.
Jjjjep. Kannabis ei tosissaankaan oo mitään edes alkoon verrattuna, mutta siihen pätee ihan samat säännöt. Kohtuudella, eikä jatkuvasti. Ja "ei niitä voi verrata keskenään," täyttä paskapuhetta. Keskushermostoon vaikuttavia nautintoaineita siinä missä nikotiinikin.
Ja ennenkö kukaan vetää palkokasvia nenään, niin ei, vaikka kannabiksen vapauttamista kannatankin, en sitä käytä. Työnkuva vähän noinniinku estää.
Lääke se on OIKEIN käytettynä
ainut huonopuoli että päätyy 95% vääräänkäyttäjäkuntaan ja siitä mennään kovempiin aineisiin :crying:
Ei pliis porttiteoriaa. Minäkin käytin nuorempana mutta en koskaan siirtynyt kovempiin aineisiin.
Ja lisätään tuohon laillistamiseen sen verran, että kannatan kyllä sen puolesta että luultavasti vähentäisi rikollisuutta ja valtiolle tulis kivat verotulot jos pilveä myytäs vaikka R-kioskilla :D
Kohta varmaan taas väännetään siitä, että onko homot jotenkin huonompia ihmisiä :facepalm:
Juuh, eikä myöskään saa unohtaa Siniä kollegoineen : Greenpeacen aktivistit nousivat öljynporauslautalle Norjassa - mukana viisi suomalaista | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi
Puhumattakaan ilkeistä venäläisistä : Ukraina | Yle Uutiset | yle.fi
Pakko heittää valttikortti siis kehiin :)
Kuten myös itsekin hulluinavuosina koittaneeni päätin ettei ole "mun juttu" olit myös ilmeisesti fiksu ja se jäi siihen ?
sinulla oli myös lapsi ajattele että hän pössyttelisi marisätkää kotona muiden liimanhaistelijoiden kanssa ja muutama joukossa vetäisi esim piriä tjms
olisko siitä helppo koittaa myös vahvempia aineita ?
Minä olen ikäväkseni joutunut todistamaan tämän ja laittanut muutaman kaverinin viimeiseen leposijaan pelkästään kovien aineiden vuoksi
mutta se siitä kaikki petraa kuten haluaa
Lääkeaine on lääkeaine oikein käytettynä PISTE
Tässä mitään vittu väännetä. Ja nimenomaan suurin osa pössyttelijöistä on just niitä harmittomia sunnuntaihassuttelijoita eikä mitään stereotyyppisiä pilviveikkoja suoraan Hollywood-tuotannosta.
perkele.
Mitä jos eka käyttää heroiinia ja sen.jälkeen koittaa pilveä?
Heroiini on portti miedompiin aineisiin :D
Olen edelleen sitä mieltä ettei päihteet ole leikin asia ?
oli se viina,tupakka,nuuska,huumeet
E : Ei edes sähkötupakka :smoke:
On oma syy tai ei, niin kyllä mun silti käy sääliks jo ihan sen takia että tollakin tyypillä on varmaan vanhemmat ja ehkä sisaruksia, siks on aika julmaa sanoa ihmisestä ettei kelpaa edes hautausmaan täytteeksi.
Kovaa peliähän se on jos molemmat vanhemmat,sisarukset ja tuttavapiiri käyttää kovia aineita niin kyllä se ikävä tosiasia on että muksut joutuvat tahtomattaan elämään siinä kierteessä ellei joku fiksu ilmoita viranomaisille
Lapset kun ovat niin viattomia ja ottavat oppia vanhemmista oli kyseessä mikä päihde vain
Onneksi on poikkeuksia :thumbsup:
Nyt paistaa AURINKO eli siirrytäänkö muuhun aiheeseen kiitos ja kuitti :hatsoff:
Jaa ette vissiin sitten ikinä ole nähneet tapauksia, jotka vetää hamppua samaa tahtia, kun muut ruisleipää. Meinaan kyllä tolla hampullakin saadaan osa porukasta ihan aivottomaan tilaan, kun niiden elämässä ei ole enää muuta kun vitun hamppu.
Pistän grillin päälle jos joku haluaa tulla paistamaan maggaraa tai piffiä
Höyryt tarjoan kanssa :)
Kouluunhan se pitäs lähtee, ens yö meneeki sit valvoessa ja REAPER OF SOULS!
Voi teitä, minkä teitte!
(Virtuaali)olkeni varastitte, niistä ukkoja väsäsitte ja sitten vielä perkele poltitte!
Mistäs nyt jouluksi (virtuaali)himmelit?
En nyt tiedä onko kovin asiallista puhua jonkun toisen puolesta, mutta villi veikkaus tähän väliin. Tuotakaan veitikkaa ei varmaan kiinnosta kettuakaan sääliikö, ylenkatsooko tai arvosteleeko joku. En myöskään heti näe tuollaista jantteria keskustelemassa internetsissä kovin kärkkäästi siitä miten muiden tulee elää. Vaikka hipeille onkin hauskaa naureskella, live and let live asenne tekis täälläkin ihan hyvää ainaisen kitinän tilalle.
Tars varmaan hakea kaupasta huopaa ja 2-puolesta teippiä. Muksu on oppinut siirteleen tuoleja+muita pienempiä huonekaluja ja ääni on suhteellisen päätä särkevä.
Eipä se taida tuokaan pesukarhu juuri korvaansa lotkauttaa haukkujille tahi "ymmärtäjille", tyytyväisenä itse keittämäänsä soppaa hyvällä ruokahalulla reikäisestä lusikasta syö.
Hmm, kyl tää keskustelu vaan vahvistaa ettei mun kannata videorevikoita tehdä omalla naamalla :D
Kävipäs helvetin hyvä tuuri. Just viikonloppuna huokailin kun pitäis imuri ostaa ja katselin tuota Boschin varsirikkaimuria (näitä 2-in-1 malleja) jossa olis 36min käyttöaika. Noh satuin bongaa Electroluxin vikan kappaleen alennuksesta, kyseessä siis langaton varsi-imuri jonka ovh 279€. Nyt oli hinta 139€ ja siitä vielä Prisman kodinkoneviikkojen alennus -15% veks = sama hinta kuin Boschin paskarimpulalla mutta helvetisti enemmän tehoa. Aahhhh... Ei enää sitä posketonta vitutusta jonka letku+virtajohtohelvetti aiheuttaa.
Samalla kävin ostoksilla ikeassa muijan kanssa, sulassa sovussa. Olen vähän ällistynyt...
Joo, siivoaminen on mulle ihan saatanasta, vihaan sitä yli kaiken. Nyt imurointi on jopa ihan siedettävää.
Ergorapido? :D
http://img.tapatalk.com/d/14/03/24/ajyqusaz.jpg