No kyllä, mutta niinhän talvellakin?
Tänään iltapäivällä New Horizons -luotain ohittaa Pluton. Voisiko kuiponen moikata kameralle ennen kuin luotain etenee Kuiperin vyöhykkeelle, vai onko jo itsekin kerennyt Kuiperille?
Printable View
Kuiponen on kova äijä [emoji106] [emoji106] [emoji106]
Titaanit täällä illalla säädetään
E : tietääkö joku onko titaanilla äMMäSSä sama 0.05 ohm raja kun nikkelissä ?
Jaahas
Jos lähtisi jazzeille ostaa metrilakua ja huuruttelemaan
Raahessa ei taia olla kovinkaan montaa aktiivista höyryttelijää, ei ainakaan oo kaupungilla kierrellessä näkyny ketään?
Noni 4 vara-akkua mukana & nesteitä mutta laitteet kotona ja ukko porissa
Hihii onneksi mimmi koto alkaa soittaa pian
Erään nimeltämainitsemattoman kaupan ketjussa haiskahtaa Facebookistakin tuttu sissimarkkinointi, uudet käyttäjät kilvan kehumassa :thinking:
Hei Pave olit Porissa tänään ?
Jazz kadulla istuit yhdessä kojussa muiden lippalakkien kanssa
Tervehdin sinua mutta et vastannut ?
Ketäköhän sinä oot tervehtiny :lol:
"If you cross out the address and write return to sender and give the order to your post office there will be no charge and the order will be sent to us."
Näin tuumii T-Juicen täti vaikka nimenomaan eilen kävin postissa kyselemässä kirjeen kanssa ja vähintään sen 6,50€ economynä maksaa lähetys. Joku tässä nyt ei pysy kärryillä? Minä, postin täti vai brittein täti?
Mutta kun niitä ei ole tullut muiden kauppojen ketjuihin :teaching: Finnvapen ketjussa ainoastaan joskus ollut näitä Suomi24-sankareita, "PASKA FIRMA ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN". Tuon nimeltä mainitsemattoman kaupan kohdalla se on vaan niin läpinäkyvää kun samaa touhua harrastavat Facebookissakin.
Sanoinkin että JOS olisi tullut erään tietyn toisen kaupan ketjuun. Mutta se siitä. Ja totta puhut tuosta facen puolella tapahtuneesta. Voi olla täälläkin. Tosin onhan sieltä tullut uudelta käyttäjältä risujakin.
Eikös sitä voi vaan tunkea postilaatikkoon noilla ohjeilla. Ikään kuin et olisi ikinä vastaanottanut koko pakettia. Vai pitääkö siitä saada lipetti lähetyksestä? Ulkomaan toimitusten kanssa palautus voi kyllä olla hankalaa, kun Postin palautussopimukset pätevät vain kotimaassa.
E. Muuten tuo nimeltämainitsematon sissimarkkinoija. Jos kyse on siitä, jota luulen, niin olen itsekin saanut heiltä iltamyöhään vastauksen kysymykseen parissa minuutissa, ja se on kyllä vaikuttavaa, koska eihän sellaista odota. Muuten ei sidoksia ko. kauppaan.
Niin sitä mietin, että mitä tapahtuu jos tuhoan koko nimeni ja osoitteeni siitä. Kai postin on se pakko takaisin lähettää? Vähän herättelen tosin toivoa, että aikamme viestiteltyä täti heltyy ja kehottaa pitämään koko kirjeen.
Aihetta sivuten vaihdoin postin sivuilla oletusnoutopisteen lähemmäs. Saa nähdä toimiiko homma vai alkaako noita nyt päätymään toisiin kaupunkeihin yms.
Veikkaan ettei toimita. Jos ei maksajaa, menee roskiin. Sovi myyjän kanssa että palauttavat Paypal tilille postimaksun verran.
Et olis edes ilmottanu ylimääräsestä lähetyksestä jos ei ollut laskutettu.
Kyllähän se pitäisi toimia, että kirjeen vain laittaa takaisin. Olen minäkin joskus viskannut takaisin esim. totaalisen väärään osoitteeseen tullutta postia (naapurien postit olen kyllä vienyt oikeaan osoitteeseen). Eri asia sitten, jos sinulla ei ole mitään tositetta palautuksesta ja se kirje hukkuu matkalla. Toivottavasti saat sovittua tavan, ettei tarvi lähetellä takaisin.
Minä en tiennyt, että oletusnoutopistettä voi vaihtaa. Sehän on hyvä. Oma on tosin lähellä, mutta välillä hidasta siellä R-kioskilla lottoajien seassa, laite ei lue henkilökorttia jne.
En sovi mitään! Mulla on kuitenkin aika monta tapaa mielessä, joilla tämän voisi hoitaa sulavasti. Antaa kesähelunan siellä pohtia itsekseen.
Erehdyin ajattelemaan, että olisi kohteliasta ja käskisivät vain pitää extrat. Ei tällä kertaa perinyt rehellisyys maata. Ensi kerralla sitten viisaampana.
Tilasin taannoin useita uusia litkuja ja kas kummaa, neljä oli jo hyviä ja nyt tuli se pakollinen paha. Note to self: ei mitään vanilla custardeja enää ikinä, eikä minkään myrkkyjen takia vaan koska ne ovat pahoja. Kermajäljitelmät eivät vaan toimi minulle. No, kyllä tuokin uppoaa jonkun seassa. Valitettavasti näitä "uppoaa jonkun seassa" kertyy. Sitten pitää ostaa niitä, jonka seassa uppoaa. Tulisikohan joskus se vaihe, että tietäisi mitä ja mistä haluaa ja tulee käyttämään.
Musta vapetalo on maailman paras kauppa. Kirje tipahti luukusta ennen kuin ehdin edes tilaamaan, hinnat todella halpoja, tuotteet tuplasti parempia kuin muualla ja peniskin sai tuuman lisää pituutta, kun höyryttelin heidän nesteitään.
guerillasmiley.jpg