;)
https://www.youtube.com/watch?v=NmemgGfWkJU
Printable View
Voi persereikä ku yskittää tämä ananas. Oli tarkotus tämän sekoituksen antaa kypsyä niin pääsisi ehkä tuosta eroon, mutta niin vaan on 24 tunnissa menny melkein 20 milliä :lol: Saatanan Subtank ku syö nestettä
Tässä oli muuten tuoreeltaan vähän semmoinen purkkafiilis niinku siinä yhessä nesteessä mitä lähetin testiryhmälle. Johtuu varmaan tuosta ananas+mango -yhdistelmästä.
Mitä minä teen 100 watilla kun tuo 22 wattiakin on liikaa :confused:
No se ois kyllä, ei riittäny 30 wattia Caterpillarille eilen, joutui putken nokassa ajelemaan :crying:
Kävinpä shoppailemassa. En kyllä löytänyt niitä ideaparkin isoimpia tissejä mitä täällä hehkutettiin pari päivää sitten. :crying:
Hetkinen hetkinen
Onkos se ideaparkin pervo sittenkin väijynyt tuittua ? [emoji15]
Ei mulla ole niin isot kannut että niistä riittäisi juttua ideaparkista foorumille asti. :D
Pitäskö siis ostaa kotiin yks semmonen :thinking: Minun, ei sinun :D
Jos sais vaa'ankin jotenkin viriteltyä että se näyttäis 10 (20) kiloa vähemmän
No en minä nytkään paljon opiskelijaa rikkaampi ole, siinä tulee vaan iso säästö kun ei alkoholia käytä :lol:
Mun kaverilla on semmonen vanhanaikaisen näköinen korkea kapea peili joka seisoo omilla jaloillaan ja sitä peiliä pystyy kallistaan. Se on hieno ja sen lisäks sekin saa näyttään laihemmalta. Patsastelen ja poseeraan sen edessä aina varmaan 5 minuuttia kun käyn siellä. :lol:
Eikö voitais väitellä jostain? Mielellään niin että lähtee oikein kunnolla taas lapasesta. :D