Käy viel sillee, et kyssi palaa yksin monta kamelia rikkaampana. Ei maar, sä oot jo ihan yli-ikänen niille markkinoille
Printable View
Johtuu ihan siitä, koska suomessa on niin helvetin vanha autokanta, ja ns. yleisimpiin autoihin on vasta viimesen 10v sisällä ruvennu tulemaan vakiovarusteeks automaattiloota poislukien ameriikkalaiset joissa niitä on ollu yleisesti ties mistä asti. On myös ihmisiä jotka vaan tykkää ajaa manuaalivaihteisella autolla. :)
En ainakaan nähnyt siellä palatseja. Kameli haisee pahalle. Ainakin sen hengitys. :D
Tuosta vinotornista kun lähtee ennen auringonlaskua vesille ja palaa pimeessä kannattaa tehdä.
Kaikki on vähän pintahienoa siellä. Kun oppaalta kysyttiin työntekijöistä jotka rakentavat kaiken siellä, niin ei halunnut asiasta puhua ja vaihto heti puheenaihetta.
Ja ostoskeskuksissa menee oikeasti 2 päivää jos haluu kaiken kiertää. Vaatii mieheltä hermoja olla naisen kanssa siellä. :lol:
Siellä ei kuulemma kovasti jarrutella, jos nainen ylittää tietä?
Automaattiloota on sellanen että jos sillä kerran ajaa niin sillä ajaa aina. Koska plebit vaihtaa vaihteensa manuaalisesti :laugh:
Ilman vitsejä: Kannatan automaatteja. Harmi että ainoastaan yks automaatti auto tällä hetkellä pihassa.. Toiset kolme kaikki manuaaleja..
Niinhän se on siellä. Mutta jos ei öljyä olisi sieltä löytynyt niin ei olisi tuollaista menoa. Saattaisi suomessakin olla vähän eri meininkiä jos täältä olisi löytynyt.
Kiertoajelulla ja opas mukana: Ajettiin ohi ison rakentamattoman tontin. Kysyttiin onko tässä maailman suurin rakentamaton tontti. Meni opas vähän hiljaiseksi. :lol:
Kamelikakka on muuten jännä asia
Ketä tunnustaa nähneensä kyseisen tuotoksen
Systeri luuli pentuna sitä merisiiliksi [emoji2]
Enpä voi väittää nähneeni[emoji51] ja minä muuten ajan mieluummin ihan perinteisillä vaihteilla kuin automaatilla.
Mun pomo vaimoineen kävi siellä eivätkä kovin kehuneet paikkaa.Naisilla pitää olla esiliina mukana vahtimassa ja mies kulkee aina edellä.Ym kaikkea paskaa..mä en ikinä lähtis tollaseen paikkaan.
Mä olin kanssa ennen sitä mieltä että automaatit on inva-autoja, vaikka olin automaattia kokeillutkin... Sitten kun vähän pidempään sillä ajeli (ja ehkä Audin premium-tuntuma muutenkin vähän vaikutti) ja ajoi pitkästä aikaa taas manuaalilla, niin siinä vaiheessa tajus kuinka turha ja perseestä se normaalissa ajossa on. :D
Jollekki sheikille jolla on satojen arabianhevosten talli!!! :eek: Olis ollu kyl kurja kohtalo!
On se joskus harvoin kiva vieläkin luukuttaa manuaalilla jossain mutkaisen mäkisillä hiekkateillä nättinä kesäpäivänä :D
Ei haittaa vaikka oiski vähä haisulikameli <3 Vain 2 päivää! :lol:
Saa siellä turistit kulkea aika vapaasti... Ja all-inclusivessa viina virtaa :D Dubaissa naisilla kuitenkaan ihan kurjimmat olot ole, siellä naiset käyttää enemmän rahaa kosmetiikkaan/kampaajaan/hyvinvointiin ja vaatteisiin ja merkkilaukkuihin mitä täällä meillä tai vaikka Ranskassa, mitkä ne kyl sit joutuu julkisilla paikoilla kyllä peittämään sillä kaavulla. Ne kaavutkin on köyhemmilläkin naisilla koristeltu Swarovski-kristalleilla. :D
Joo olen ajanut automaateillakin, en tykkää[emoji20]
Se vaan tuntuu nykyään olevan muotia paheksua Dubaita, yks kaveri facessakin tänää ku sanoin että tahon johonki Arabiemiraatteihin käymään että niin siellä on viina laitonta ja naisten oikeudet, NO SHIIIT EN OLLU TIENNYKKÄÄ :lol:
Ei tässä oo muodista kii vaan ylipäätään mieltymyksistä.
No ehkä jotkut kulkee massan mukana ja paheksuu kun muutkin.Mua ei vaan ole oikeasti ikinä kiinnostanut[emoji13]
Juuri näin. Riippuu myös todella paljon minkälainen auto on alla, että haluuko siinä hämmentää just eikä melkein loistavasti vaihteelle loksahtavaa keppiä, vai kruisailla helposti tomaatilla. Molemmista löytyy niin hyviä kuin huonojakin laatikoita. :D
Mulla on tuo tän hetkinen pirssi manuaalilootalla, mutta seuraava auto voi hyvinkin olla automaatti. Riippuu ihan minkälaiseen vekottimeen päädyn. :)