Paketti mikä lähetetty maanantaina ei tullut tänäänkään vaikka oma paketti minkä lähetin maanantaina ko. henkilölle meni perille jo eilen.
Printable View
Paketti mikä lähetetty maanantaina ei tullut tänäänkään vaikka oma paketti minkä lähetin maanantaina ko. henkilölle meni perille jo eilen.
^^Juu mutta tuskin kuitenkaan unohdetaan mainita jos se autolle varsin tärkeä moottori on pi**un päreinä...
Ihan käytöstä suoraan lähetin dj:lle noi.
Tohon dreamin vuotamiseen auttaa vaan opettelu ja totuttelu siihen täyttämiseen ja paineeseen mikä siitä seuraa.
Ette kai työ autoa ilman Autotohtorilla käyttöä osta?!?
Nyt kyllä vituttaa, kun melkein kaksi vuotta sitten myymästäni huoneistosta löytyy 2006 tehdyn saneerauksen yhteydessä tehty asennusvirhe ja minua vaaditaan kustantamaan sen korjaus. Hinta-arviosta ei ole tietoa mutta varmasti sillä hinnalla saisi lujaa tulittavan modin :) Lisää löytyy tuosta kysymysketjusta..
Halpa paska on halpa paska, ei tuo yleensä autoa enempi kustanna.:D
Kerran on tullut käytyä. Olin ostamassa autoa joka vaikutti ihan hyvältä hintaisekseen, huolto oli 4k kilsaa mhöhässä ja katsastus 1kk päästä ei kuulemma ollut mitään laitettavaa. Olin jo päättänyt ostaa niin isäntä sanoo että käytetään nyt varuuksi tohtorilla ensin minä maksan. No tohtorin listan kanssa huollosta kysymään paljonko tulee maksamaan ennen leiman saantia, n.3000e arvio napsahti mikä olis jo tuntunu 9k euron autossa kun muut vastaavat eivät paljon satasia kalliimpia olleet...
Ei tää nyt ärsytä pahemmin mutta miksi helvetissä ihmiset ostaa useita metrejä vaijeria gennyihin. Yhteen meshiin riittää semmonen n. 10cm pätkä vaikka yli vuodeksi, jos olettaa että vaihtaa vaijerin 3krt/v. Vaikka se yksi pieni palanen kestäisikin pidempään.
Sanoisin, että voipi olla lyhkäsempi kesto, ainakin 7x19 tykkää alkaa purkautua helposti.
Tietty jos coilin vaihtaa meshi paikallaan..
Ehkäpä se toimii yhdessä hyvin nih halajaa toiseenkin napsasta palasen. En mie ainakaan jaksa alkaa yhdellä pätkällä useempaa gennyä viritteleen. :D
Ja hups, tuota vaijeria hukkuukin äkkiä ihan mukavaa vauhtia (no ei sentäs kymmeniä metrejä kulu ihan pikapikaa).
Vaikka olis se 5 gennyä jossa jokaisessa vaijeri niin ei sitä silti montaa metriä tarvi hamstraa. Ellei viikon välein heitä pois.
No samapa se mulle, tehkööt kaikki mitä lystää, kunhan ihmettelin.
No tuo asenne on hiukan kuin kusettaminen on sallittua ja rivien välistä luettuna ehkä jopa suotavaa. Juu, kait siitä jotkut kiksejä saa kun voi myhäillä partaansa kun pääsi paskasta eroon hyvällä hinnalla eikä varsinaisesti edes kusettanut, kunhan jätti sitäsuntätä kertomatta.
Eniweis, on sitä näemmä vielä rehellisyyttä ja reiluuttakin tässä maailmassa. Aiempi asia kunnossa ilman turhia mutinoita. Reilu peli.
Btw.Kukas tän foorumin "autotohtori" on jonka kautta voitas alkaa kierrättää? :thinking:
:lol:
Et oikeasti ole noin naivi?
Se Autotohtori on molempien etu, ei tule paskapuheita jälkeenpäin ostajan taholta.
En ja totta kai on molempien etu. Taidetaan vaan jo olla eri poluilla tässä asiassa.
Vai meinasitko että on kaikkien etu että myyjä myy tuotetta ja ostaja ostaa tuotetta, mutta myyjä ei kerro tuotteesta mitään eikä ostaja kysele mitään. Tuotteen sitten tarkistaa ja mahdolliset vikakohdat listaa kolmas osapuoli ja näin ovat kaikki tyytyväisiä? Voi puulla päähän. :lol:
No ei toki, mutta molempia on paljon liikenteessä.
Myyjä ei joko tiedä tai kerro ja asiakas ei kysy tai ostaa jotain, mistä ei tiedä tarpeeksi.
Trollista voiskin tulla foorumille hyvä moditohtori... vois tarkistaa kauppatavaran ennen omistajanvaihdosta. :)
Haha, melkein sain! :laugh:
Pikkusenko meinaa karata mopo lapasesta ja pikku harmistus sekä hetken mielijohteesta kirjoitettu ympäripyöreä purkaus osoittautuikin vauhdikkaaksi lumipalloksi.
Eikä mitä, tää ei kyllä pääty oikeaan vastaukseen sano... Onneksi roikutaan sentään oikealla langalla! :wheee:
Voi perkele sanon minä!
Netti katkesi, aloin selvittelemään mikä netti itseasiassa mulla on. No soitin Suomicom:in aspaan kun luulin että minulla on niiden netti. Sieltä sanottiin että sulla ei ole suomicom vaan ithuollon netti.
Ja syy miksi sulla on netti katki niin it-huolto ei ole maksanut Suomicomille laskujaan netin "vuokrauksesta" josta syystä kaikilla It-huollon asiakkailla on netti katki.
Siis voi vittujen kevät! Taitaa olla ispn vaihto edessä.
Syy miksi en tiennyt oman ispn nimeä on: Otin tämän netin noin vuosi sitten, pieni paikallinen netti isp ja siihen luvattiin 6kk ilmaista nettiaikaa. No vuoteen en ole saanu tästä paikasta laskua ollenkaan eikä se ole haitannut, joten en ole ottanut ressiä. Ja silloin kun avasin tämän netin niin oli toisella nimellä, eikä mitään ihmeellisiä sivuja edes. Niin siis olen unohtanut koko palvelun tarjoaman nimen koska ei ole tullut laskuja ensimmäistäkään sieltä.
Voihan video....tarpeeksi monen vikailmoituksen jälkeen sonera jopa lähetti ulkoistetun asentajansa tutkimaan vikaa ja mun netti pätkii (välillä tuntikausia poikki)kun jollain on paska antennirasia tai jotain muuta sotkua kun paluuvaimennukset on helvetillisiä, vahvistimeltä tasot ihan ok(ehkä meillä, ehkä jollain ketjun alkupäässä)...siis mitä vittua...tähtiverkko piti olla, näin kerrottiin yhtiökokouksessa...ja paskat ollu..viis piuhaa lähti vahvistimelta ja kämppiä parikymmentä..oi vittu...nyt sitten odotellaan että taloyhtiö saa tarkemmin mitattua koko kaapeliketjun...vittu...
Kai se tähtiverkko sekin on, viis sakaraa?
Sori trollimainen kommentti, mutten voinut vastustaa... :D
Sieniverkko... :p
Nyt on sellaanen päivä taas notta vois ottaa järiää köyttä, ettiä tukevan oksan ja leikkiä niillä :banghead:
Mutta samaan syssyyn semihumu: h-atty <3, ei mulla muuta..
Varmaan siksi, ettei ole vielä kädessä, vasta tulossa? :o
Ei vaan semi-nöyränä miehenä ei halua vetää täyttä humutusta...
Piti mennä viikko sitten tilaamaan venäjältä vaikka muutaman tunnin oottelulla ois saanu c9v sama kamppeen halvemmalla ja nopeammin...
Tulipa luettua pankin uudet palvelumaksut. Kaikki nousee. Sekin selvisi että visan tapahtumien katsominenkin maksaa, on kai se maksanu jo kauan. Ja ymmärsinköhän oikein että kun ennen on visaa voi käyttää korottomasti maksukorttina kunhan maksaa laskun pois, nyt siinäkin on korko 3kk euribor+7,5%. Loppuu saatana vinguttelu.
Koulussa kerrottiin että pankit suorittavat otto- ja antolainausta. Lainaavat ja perivät korkoa. Sijoittavat ihmisten talletuksia eteenpäin ja tuloilla maksavat talletuksille korkoa ja mm. KUSTANNETAAN PALVELU. Nyt talletuksille ei makseta korkoa latin latia ja saat maksaa siitä ilosta että saat palvella itseäsi.
Huomenna neuvottelen työnantajan kanssa josko se voisi maksaa liksan käteen, ei pimeetä tietty vaan neton. Pankkiin vien sen verran kun on tilillä oltava pakollisia varten. Pienen ihmisen haiseva vastalause josta kukaan ei välitä paskaakaan. Saatana ku riapoo.
Siirry ihmeessä S-pankkiin, varsinkin jos sulta jo S-etukortti löytyy. Korteissa ei kuukausi-/vuosimaksuja ja keskimäärin 30 päivää korotonta maksuaikaa. Taitaa olla jokseenkin ilmainen pankki, ite oon pari vuotta ollu asiakas eikä oo senttiäkään menny palvelumaksuja, päin vastoin sitä rahaa vaan itestään tulee tilille... :D
Palkkatili ja kaikki kortit S-pankkiin > siirrät S-tililtä lainanlyhennyksen verran vaan velkapankkiin?
Itse asiassa kaikki hinnat on nostettu ylemmäs että voidaan antaa "bonusta".
Aina kun joku ei jaksa vinguttaa korttia niin kauppa tekee lisää voittoa. Jos kaikki bonuskortit
heitettäisiin takkaan laskisivat kaikkien tuotteiden hinnat hitusen.
Asiakkaat kustantaa täysin itse tuon korttisysteemin ja kauppa tekee voittoa.
E: veljenkin eukko ajelee aina abc:lle tankkaamaan "kun saa bonusta".
Vaikka vieressä neste myy halvemmalla.
...ja sitten myydään korttiasiakkaille 25-50 % alennuksella tuotteita, joita et ikimaailmassa ostaisi normaalihinnalla, eli tuotteita joita et oikeasti edes tarvitse mutta ostat kun näin halvalla kerta irtoaa.
Jos bensa luetaan pois niin kyllä S-ketju on muuten aivan helvetin paljon halvempi kuin K-kauppa. Joka ikinen kerta kun Cittariin menee ostoksille niin verenpaino kohoaa, kun samat safkat mitä tulee Prismasta/S-Marketista ostettua kustantaa 10-20% pahimmillaan ylimäärästä. Lisäksi alennukset usein sidottu korttiin, toisin kuin S-ketjun myymälöissä. Tottakai kauppa pitää huolen että rahansa saa, mutta eipä ainakaan itteäni vituta joka kerta kun käyn niissä S-ketjun puljuissa. Verhoavat sitten omat katteensa niin hyvin.
Noinhan se on. Joskus bongasin mukavan sattuman ku vierekkäin ABC-kylmäasema ja st1 ja ajamatta 20 metriä ABC:lle säästi 10c/litra :D
Vaikak kuinka saisi sen 5% bonusta, niin ainakaan bensanhinnoissa se ei ihan tuota korvaa. Ja ei ne kaupat noita bunos-järjestelmiä hyvää hyvyttään pidä, vaan niidenkin summat asiakas maksaa. Esim. K-kaupasta ei kannata kaljaa ostaa, paitsi jos on super tarjouksessa. Itsekkin mielummin vien koiran muutama kymmenen metriä pidemmälle lenkille (jos olen kaljan haku reissulla) ja käyn ostamassa laatikon Lidlistä (hintaeroa ~8€). Ei välttämättä mitään suuria säästöjä, mutta ei se 10g jauhelihaa perhe pizzassakaan missään tunnu, mutta sillä se Kotipizza vaan tienaa (-10g/pizza tekee 100 pizzalla jo kilon säästettyä jauhelihaa ja asiakkaista kukaan ei huomaa, että pizzasta on vähennetty jauhelihaa).