hirveen nätti kappale. Nelli - Pidä musta kii - YouTube
Printable View
hirveen nätti kappale. Nelli - Pidä musta kii - YouTube
tunne kun oma pieni tyär rinnalla katsoo sua silmiin.. <33
joskus nousee pintaan.
btw. sain syötyä ekan kerran akun looppuun, 18490 aw stoppas nemesiksessä, pakko huomenna mitata kotona mikä varaus. akku vaihtoon ja lisää hempeiölyä. jou.
todellakin.
Liite 13543
Oioi... Vanha mieskin herkistyy...
Nauti mies rakkaistesi kanssa :)
En saa tapalla peukulutettua :confused:
kyllä. niinpä. pitäsi vain usemmin muistaa tämä. <3 arjen keskelläkin.
kiitos. otan vastaan, ehdottomasti :)
Aah, lapset:) Nykyään niitä näkee, kun käyvät hakemassa auton lainaan:laugh: Tai rahaa, tosin sekin hoituu yleensä tekstarilla:thinking:Täytyy varmaan ruveta perimään ruttuhali korkoa aina:evil:
kiitti, takas maan pinnalle. no ei, toivottavasti tuossa vaiheessa on iskä jolta pyytää ja joka antaa.
Tattis, pitää tutkia tuo vekotin. Kiinostais vaan tietää miksi tämä Quasar on nyt yhtäkkiä niin pop? Onko se sulava ilmaröörinsäätö sitten tosiaan niin kova sana. :thinking:
Mitä Misterin setupiin tulee niin nämä ei koskaan vuoda selvinpäin. Varmaan sieltä joulukuusta asti menty dualmicrocoilpumpulilla ja asettelun opittuani tainut tasan kerran tulla selvinpäin rööristä nestettä, koska oli pari tuntia takin taskussa, takki päällä sisätiloissa ja koko ukkeli melko tulessa. Tiettyhän tuokin olisi vältetty rullaamalla nestesyöttö kiinni, mutta se tuntuu huijaamiselta! Jostain syystä vaan kaljotellessa haluaa vähän tippa kurkkia, joka onkin sitten ainoa syy miksi kayfun ei ole lähtenyt kohti lähintä vesilintua. Kommariato on järkyttävän toimintavarma vekotin vaikkei nyt hirveitä elämyksiä tarjoa millään setupilla.
E: Lisättäköön tilasto Kayfun litestä. Näköjään 12.8.2013 ostanut tuon ja saldona siis 0 vuotoa ja yhden käden sormin laskettava määrä dryhittejä. Sanoisin, että näin höyryilyn kuuluukin sujua.
Ja nyt puhuu ilkeä isäpuoli, joka oli välillä se suurin paskiainen...
Voisitko tulla auttamaan...
Mitä mä nyt teen ku...
Hei nyt on ongelma...
Isää ei kysytä ku se on kädetön :D
Ja oonhan mä hoitanu ja ruokkinu noita lapsia enenmän kuin niitten oma isä:) Monta kertaa puhutaan sun/meidän lapsista, aina ne on ollu meidän lapsia ku ne meillä asu :)
en jaksa/osaa kirjottaa enempää kuten en koskaan. mutta niinkun itsekin tiedät olet hienosti varmasti hoitanut hommat.isä tai puoli, silti.
Ei isäpuoli automaagisesti ole ilkeä. Poikani ei jälleen kerran sukeltanut pää edellä lattiaan kun itse katsoin hitaine reflekseineni vierestä exän luona kyläillessäni. Lapsista enemmän tietävä isäpuoli hoiti homman kotiin.
Meillä oli, oikea isä oli mukavampi/lepsumumpi kun ei tarvinnu lapsista paljoa huolehtia, viikonloppuisin tulevat meile syömään kun kuulemma teen parempaa ruokaa :D
Päässeet ilmeisesti liikaa riistan makuun :D
Juuri näin :D
Isä koittaa joka syksy ostaa hirvenlihaa ja minähän en myy. Kavereille lahjotan :)
Kertokaas mulle, että miksi oikeastaan nestemaisteluita videoidaan?
Ymmärrän sanotaanko sen, että 5 - 10 tyyppiä arvioi saman nesteen, mutta yhden henkilön mielipide?
Esim jos Se yksi ihminen rakastaa vaikka pluidia ja säkin pidät siirrä paljon ja Se suosittelee vaikka trololoota niin voi maistua sullekkin
No tuo tietty, mutta se vaatii sitten jo perehtymistä arvostelijaan.
Muuten en ainakaan oikein itse saisi paljoa irti perus nestearvostelusta random heebolta.
Ryhmärevikassa sentään voi arvioida todennäköisyyksiä. Esimerkiksi jos 9/10 haukkuu, niin tsänssit suteen ovat hyvät.
Siittä vaan tulos ehkä liian pitkä pätkä kun 10 ihmistä kertoo mielipiteitään :)
Eikös televisiostakin tule kaiken maailman ohjelmia, mistä sitten jokainen valitsee mitä haluaa katsoa? Olisi aika kuivaa, joa olisi vain faktapohjaisia laite-arvosteluja tuubi täynnä :D
Totta tuokin eikä tuo nyt ollut tarkoitettukaan "Miksi tätä paskaa upataan, enhän MÄ näitä edes katso"-tasoiseksi hedelmälliseksi kritiikiksi.
Hitusen vain tuo Bussardon mammutti-Five Pawns-revikka jätti tyhjän olon.:D
Videoita tulee kahlailtua iltaisin ihan laidasta laitaan läpi, suurimmassa osassa viihdearvo ihan ok-tasoa, oli sitten nesteestä kyse tai mistä hyvänsä :D
Hyvänä esimerkkinä tämä suomalainen kaveri, joka näytti näitä höyrytemppujaan :D Jätkä imi clearoa kuin hullu mulkkua ja alkoi tekemään "taikojaan". Prkl tuota nimeä en nyt saa päähäni kuka se tekijä oli ja mitä kautta sen löysin, mutta itse temput täyttä paskaa ja informaatioarvo täysi nolla mutta silti sitä vaan katsoi :)
Ei siitä pitkääkään oon kun joku sen hipin videon tänne taas linkkas :D Pakkohan se oli taas kattua. Tätä jos tarkootit
Itsellä taitaa olla random-videoitsijoiden seurantaprosentti pyöreät nolla, itse asiassa kotomainen seuranta suht nollassa.
Todd ja Bussardo, ehkä joskus Rip ja Z-vaper tulee katsottua.
Siellä alko kaks minuuttia sitten maailman paras futismatsi, Real Madrid - Barcelona.
Linkatkaa toi video mepeille niin nekin näkee mitä höyryttely tekee ihmisille :D
Kyllä tuolla imulla pitäis lähtee jo ladakin pakoputkesta käyntiin.
Teki mieli sanoa jotain, mutta päätin olla hiljaa.
Teki mieli sanoa jotain, mutta päätin olla hiljaa.http://img.tapatalk.com/d/14/03/24/gytuzu6e.png
Oon kyllä periaatteessa samalla kannalla, mutta kun näkee noin kurjan näköisen ihmisen niin kyllä se vähän säälittää. Mutta myönnetään että enemmän kyllä nauroin kun säälin, miten jollain voi olla noin mustat silmänaluset, tossa ei enää ees Diorin Nude Concealer auta. :lol:
mihin jamaan?