Mä oon nyt innostunu Assassins Creed Black Flagista. Mahtava peli kun saa laivallakin rellestää. AC: Unity oli ihan paskasti optimoitu niin sitä en jaksanut pelata, pelataan sitten kolmen vuoden päästä kun on rauta kehittynyt...
Printable View
Mä oon nyt innostunu Assassins Creed Black Flagista. Mahtava peli kun saa laivallakin rellestää. AC: Unity oli ihan paskasti optimoitu niin sitä en jaksanut pelata, pelataan sitten kolmen vuoden päästä kun on rauta kehittynyt...
Battlefield Hardlinen toinen betatesti ajalla helmikuun 3- 8 päivä. Avoin kaikille ja myös konsoleilla.
Odotukset ei kyllä ole kovin korkealla bf4n jälkeen ja tämähän käyttää samaa paskaa pelimoottoria.
Itse aloitin pitkästä aikaa AC2, ja tarkoituksena olisi jatkaa aina Black Flagiin asti. Kolme päivää pelailua takana ja Venetsia lähes täysin putsattu.
AC2 lisäosineen on paras koko sarjasta. Black Flag ja Rogue on myös hyviä, eikä Unity nyt mikään huono ole. Koko sarjan tarina vain on hiton hyvä.
Pitää varmaan AC:t ottaa tarkasteluun, ikinä pelannut yhtäkään sarjan peleistä.
Skippaa suosiolla ykkönen, se on ihan paska :D
Höpö höpö. Kontrollit on hieman karkeat, mutta muuten ihan ok peli. Kun ottaa huomioon, että kyseessä on sarjan ensimmäinen, niin muutamia ongelmia voi antaa anteeksi.
Ykkönen ja kakkonen on parhaita ac sarjasta, ykkösessä tuo ohjailu on vähän perseestä vaan hemmetin hyvä tarina. Kakkosessa pieniä ohjailu ongelmia mutta on mahtava peli silti.
Tullu nyt dark souls 2 lämittyä 47 tunti kohta puoliin pitäisi olla ekan kerran läpi pelattu, sinänsä kyllä ollu pettymys kun ei ainakaan ekalla kerralla ole edes kauhian vaikea kolme bossia ollu hankalia vaan niistäkin selvitty kun on yrittäny useamman kerran. Jospa se tokalla peluu kerralla olisi vaikeampi.
Drive clubia tullut tahkottua PS4:lla kun oli halvalla storessa. Ihan ok peli... Suunnattoman ärsyttävää vaan kun ei PS3 Logitech rattipoljin mysteeriö toimi nelosella! Pädillä pitänyt pelailla ja se ei ole mistään kotoisin.
Itse tässä just miettinyt pc:n budjetti päivitystä Project Carssin vuoksi. Pc:n päivittämisen pystyis jotenkin vaimolle perustelemaan xbox onen ostoa ei. 😃
D.
Dark souls 2 on toisellakin kierrolla helppo, itselle vaikeus tai sen puute ei ollut suurin pettymys pelissä vaan sen itsensä toistaminen. Isoja kovaa lyöviä möföjä enemmän ja vähemmän erilaisilla mausteilla kentä toisensa jälkeen. Dlc:t toimii oikeasti paremmin kuin itse runko mutta hyvä peli valituksestani huolimatta ei vaan yhtä hyvä kuin edeltäjät.
Täl hetkel vaan heroes of the stormia, satunnaisesti wottia mätkii
Kyllähän tuo hyvä peli on vaikkakin ei aiheutta v**un v**un v***u kohtauksia ja ohjainkaa ole saanu yhtäkään uutta kolhua, ja nytten vasta kun mainitsit nuista möffeistä hokasin ettei tosiaan ole oikein mitään ärsyttävän nopeita hiipiviä vihuja, jos ei lasketa shrane woodsissa olevassa usva alueella olevia haamuja jotka on myös helppo listiä. Itelle kyllä silti tuo vaikeus aste on suurin pettymys, taidettiin mainostaan sarjan vaikeimmaksi jos oikein muistan.
Oonkin tuon DLC ostoo meinannu. Nuita aika kovasti kaupitellaan ite pelissäkin toisinkuin aijemmissa.
Assembly Winter - CS:GO finaali @ Yle TV2. Nörtit hopi hopi!
Siitä streami: http://areena.yle.fi/tv/suora/tv2
Kyllä on YLE-vero hyvällä mallilla ku jotain CS:ää näytetään parhaaseen lähetysaikaan :facepalm: On niin marginaalihommaa yleensäkään näiden pelien kattominen että ei sitä tarvis telkkarissa näyttää. Mun .02 :D
Phyh, viime assemblyn lähetystä seuras vajaa 100 000 katsojaa. Meikä ainakin iha täpinöissään, ylen ohjelmista vois 90% korvata e-urheilulla, sen verta paskaa sieltä tursuaa jokatapauksessa.
Komppaan meisseliä. Hyvä oli finaali!
Tuli itekkin tuo katottua. Hyvin Nip pelas. Oisin ranskalaisilta kaivannut vähä enemmän yritystä dustissa.