Jonkun verran noitten mokkuloiden kanssa myös pelannut paras kokemus ja tulokset on saanut tuolla TP-Link TL-MR3420 jonka asetuksista pystyy muokkamaan tuota mokkulaa. Tuolla juttua lisää TP-Link TL-MR3420 - halpa 3G-reititin - MuroBBS.
Printable View
Jonkun verran noitten mokkuloiden kanssa myös pelannut paras kokemus ja tulokset on saanut tuolla TP-Link TL-MR3420 jonka asetuksista pystyy muokkamaan tuota mokkulaa. Tuolla juttua lisää TP-Link TL-MR3420 - halpa 3G-reititin - MuroBBS.
Kyllä noita nettiliittymiin liittyviä murheita lukiessa kiittää cthulhua siitä, että jyväskylässö KOAS:n kämpissä tulee suoraan seinästä netti, jonka tarjoajana toimii jyväskylän yliopisto. Ja maksu kuuluu vuokraan. On nopeudet ja vakaus sitä luokkaa ettei samanlaista tarjonnut kotona asuessa surina eikä elisa. Puhelimessa mulla on surinan liittymä ja täytyy sanoa että kyl tää toimii itselläni, 3G maks. nopeudella eikä minkäänlaista speed droppia havaittu.. (vielä :D)
Harmi että tuosta JYU:n namiverkosta maksimissaan enää sen pari vuotta saa nauttia :(
Niin ja ei tämäkään ole ruusuilla tanssimista aina, 100/100 jatkuva nopeus mutta rajoitettu 16gb/24h. Vituttaa kun esim. steamista lataa pelin niin sit mennään modeeminopeuksilla seuraavat 24h. Onneksi nettiselain ja spotifyn liikenteen voi ohjata proxyn kautta joka ei sitten tuota quotaa kuluta.
Täällä korvessa ei tarttee miettiä et mistä netti, ei saa kun ainoastaan mokkulasta ja elisa/saunalahti on ainut mikä toimii edes välttävästi:blink:
Nyt on piru merrassa. Arrowista meni lasitankki tänään paskaks, uutta ei oo eikä huushollissa ole toista atoa. :crying:
Apua, mistäs vitusta sitä nyt höyryjä vedettäisiin!? Ihan joka siwa kun ei myy noita arrowin lasitankkeja.
Yhyy!
Joku tamperelainen vois äkkiseltää myydä mulle jonku hätävara -laitteen, vaikkapa diablon? Tai muun hyvän bybridin. Caravela + fogatti kelpais myös paremman puutteessa.
Ite otin tuollaisen tilanteen varalle ylimääräisen pleksitankin Team Rampagelta. Toki mulla ei sitä enää ole, koska möin Arrowinkin pois. Muta, joku muukin on varmaan tehnyt saman... joten, kokeile laittaa ostoilmoitus forkalle että raaskisiko joku luopua varatankistaan? Pleksi on toki pleksi, että ei kestä kaikkia nesteitä kuten pyrex.
Olis mulla tossa AC9, johon tein juuri minuutti sitten ässäsetupin kun kukaan ei sitä ole vielä multa poiminu aurinkoiselta kesäkirppikseltä. :D
^Jees.
Vittu ku pysty aina olee nii tyhmä ja naiivi ettei älyä hommata varatankkeja ajoissa.
Kattelinki AC:tas, mutta sopiva putkiki pitäs hommata. Kahtelaa eka jos sais h-attyn runkattua itelle.
Nää lasitankit on kyllä melkonen riesa, nimimerkillä neljä somniumin tankkia paskonut
Ite olen höyry-urani aikana yhden hajoittanu, se oli ihka ensimmäinen lasinen Lumi-tankkini. Vitun tiukassa ne on kyllä välillä joissain atoissa.
Taas alkoi sama nesterumba. KAIKKI muut paitsi Copsat maistuu paskalta. Kai postihessut hukkaa mun tulevat tiivarit, ja sitten imeskellään homeisen perseen makuista Pina Coladaa. Tulis vaikka flunssa takais tai jotain. X-(
Mä olen aloittanut tuossa maaliskuussa tekemään joka toinen päivä 10 km sauvakävelylenkin. Aina lenkin jälkeen maistuu taas samat nesteet tosi vahvalta.
Niin oli se Anvia kytkenyt netin mutta tyhmä kun olen niin en hoksannut että se onkin kuituyhteys... :confused: <--- ärsytys
Sähkökaapin RJ-45:seen Njetworkin wlankytkinboksi ja toinen letku kiinni makkarin RJ-45:seen ja hoplaa saatana! Alko hommat rokkaan!
Ookla Speedtest - My Results
Vittu mikä pingi! Jumalauta! Brr brrr.. mutta ollaan jo edellä. Liittymä 10/1 siis. Voi olla että nälkä alkaa kasvamaan ahhh... nami nami.
Olisko kellään ideoita miten sais lumiaan musiikkia albumeittain?
Pökkää puhelimen kiinni niin puhelin tunnistuu, avaan music kansion ja teen sinne "humppaa" kansion.
Kansio sisältää kasan mp3 tiedostoja.
Nyt sitten puhelimen kansio on vain Unknown ja biisit on kaikki samassa listassa muiden biisien kanssa.
Koitin lisätä äänikirjan puhelimeen niin sama ongelma, kaikki biisit on muiden seassa ja vaikka muutan nimen "kappale 1" niin se ei näytä sitä.
Tuo näyttää ilmeisesti vain biisin titlen?
Miten sitä pääsis muokkaamaan järkevästi?
Meinaan kun laitoin Deify:n levyn puhelimeen, niin siinä ilmeisesti on titlet tms kaikki kunnossa koska sen puhelin tunnistaa oikeaksi albumiksi.
Kaikki kappaleet on sen albumin sisällä järjestyksessä.
Ehkä asia mitä haluan kysyä, "onko mahdollista tehdä sekalaisesta kansiosta järkevästi toimivaa ja siistiä albumia?".
Elevaattori siirtyi taas hamaan tulevaisuuteen. Voi olla että koko sorvausfirma pannaan uusiksi. Jos näin käy, mä kyllä vedän rahani takaisin (jos sieltä mitään edes saa). Täytyy kai alkaa etsiä korvaavaa DNA20-laitetta. Kick 2 voisi tällä hetkellä olla jonkinlainen, ehkä hyväkin, hätävara. Ensi viikko näyttänee suunnan joka tapauksessa mun höyryttelylle. Kumma juttu muuten miten joku simppeli juttu (Diablo Label) voi sitten tulla ja kyseenalaistaa kaikki mun suunnitelmat laitteiden osalta. Lauantaista alkaen ei juuri mikään muu laite ole huulilla käynytkään. No, ens viikolla mulla on kuitenkin taas ihan uudet jutut mielessä. Niinkuin aina ennenkin.
^^Kuulostaa siltä, että ID3-tägit puuttuu. Eli jos oot CD-levyiltä ne kappaleet kopioinu, niin vaikka Windows Media Playerillä lisäät niihin tiedot, niin ne menee suoraan tiedoston metadataan. Sen tiedoston uudelleen nimeäminen ei vaikuta asiaan mitenkään, vaan pitää saada siihen tiedostoon itseensä ne tiedot. Jos CD-levyiltä niitä kopioit, niin kannattaa antaa sen Media Playerin (jos sitä käytät) hakea ne tiedot siitä CD-levystä ennen kuin alat kopioimaan. Toinen työläämpi tapa lisätä nuo ID3-tägit on avata jokaisen tiedoston ominaisuudet ja tiedot-välilehdeltä lisätä sinne kappaleen nimi, artisti jne.
Jos taas tiedostojen ID3-tägit on kunnossa, niin sitten vika on Lumiassa. Yleensä kun mp3-soittimetkin käyttävät ID3-tägejä kappaleiden tunnistamiseen, niin vaikak olisi kaikki kappaleet samassa kansiossa, niin soitin jaottelee ne artistien, albumien sum muiden mukaan.
Mä laitoin Lumian piuhalla kiinni ja siirsin resurssienhallinnassa levyt kansioittain puhelimeen. Knallille oma ja Eläkeläisille omat.
Menin sitten pilaamaan herkkupullon (50 /50 VR KY4 /VR KVB) työntämällä siihen neulakärjen jossa oli tippa jotain oksennuksenmakuista cappuccino-nestettä..
Ilmeeni kun pilasin karton ja 20ml herkkuva...
http://i.imgur.com/opqjSVg.jpg
http://www.speedtest.net/result/2884418775.pngLiite 7946
// vittuilu on
Tämä riittää mainiosti. 24 megaa oli kuitenkin liian hidas kun noita kunnon futis-streameja tulee katsottua. //vittuilu off
:evil:
Hieno on.
Mutta mittasin pöytäkoneellani kaistaa, kun katsoin omalta NASsilta nfs:n yli .mkv muotoon pakattua Full-HD leffaa. 20 megaa se vei, vähän alle. Luulisi optimoidun streamin tulevan 24 megalla oikein hyvin, jos se linja siis lupauksensa pitää.
No, eihän ne koskaan pidä. Itsellä tosiaan ADSL2+ 24 megaa antaa alas 10M.
Kyllä mulla tunnistuu (N9) albumit, vähän turhan hyvinkin kun tunkee muokkaamattoman pätkän eli musiikkikappaleesta lyhennetyn soittoäänenkin alkuperäiseen albumiin.
Muokkaa tietsikalla niitä MP3:n tägejä jollakin 'mp3tag' ohjelmalla, oli windows aikana joku mp3tag, ja vastaava näkyisi jääneen ubuntuunkin päivityksen jälkeen mp3tägin muokkausohjelma asentamatta mutta enpä ole musiikkiakaan vähään aikaa puhelimelle ladannut, laitoin tägejä muokatessani myös pienen albumin kansikuvan ja tämä N9 osaa näyttää senkin :) no tää kuuluisi siihen toiseen ketjuun
Joo, tääkin on aika heikkoo, pingikin 14! ja jossain välis joutuu odottelemaan :(
http://www.speedtest.net/result/2884646855.png
Ärsyttää tää perkeleen netti höpinä.. eikös näille oo omaa ketjuu..
Tulin tänne purnaamaan että heitän koko zydeemin seinään ja valelen bensalla, mutta päätin kuitenkin viimeisenä oljenkortena koittaa tota ohjelmaa.
Ziisös mä sain sen toimimaan!
Tuolla sain poistettua ne tagit ja muun paskan ja luotua kaiken uudestaan.
Nyt ne on puhelimessa siististi albumissa kaikki järjestyksessä! Hemmetti ja mä heitin jo kirvestä kaivoon..
Jos joskus tavataan niin saat kiitoksena vihjeestä koskettaa mun kiveksiä, se on etuoikeus jota ei monelle oo suotu!
Toi mun banneri alhaalla.
Vitut mä mitään kahta tonttua ole säästänyt!
GGTS,Provari x 2, Ithaka, odysseus, penelope, Kayfun....
Kihtikohtaus, hieno homma. Luulin että ois ollu tarpeeksi kipeä, mutta ei ollu. Tohtori halus nivelestä näytteen mistä vois tutkia uriittikiteet. Pahaa aavistelin kun huoneeseen menin ja oli hoitajakin jo paikalla. Jumalauta mikä tuska, näyte jäi saamatta ja kortisoniakin meni vain puoli miliä. Halus pistää uudestaan, sanoin että jää kyllä pistämättä. Hankki taju mennä siinä.
Sitten, apteekista Indometinia. Autoon päästyäni otin yhden ja ajoin 40min töihin. Niin paha olo että tunnin kärvistelyn jälkeen oli pakko lähtee pois. Heti kun jotain yritti tehdä niin meinas lounas tulla ulkoilemaan.
Särky on kyl heivannu vähän, mutta jos noi pillerit tommosta tekee niin särkeköön. Kai se silti joskus loppuu.
Perhanan greekot. 5 päivää mennyt eikä vastausta takuuasioihin Zorbaksen suhteen.
Taitanee olla syytä pistää disputea vetämään.
Lyhyesti:
Dream:
Laski allensa puolen tankkia.
Vuotokohdan selvityksessä viitisen milliä nestettä pöydälle/paperille/sormille/syliin.
Huuhtelun lomassa eriste viemäristä alas.
Vision Eternity:
Setupoidessa jompikumpi napa poikki. (En ees viittiny kattoo kumpi)
Tekis mieli heittää kaikki jäljellä olevat kamat seinään, heittää sen jälkee parvekkeelta alas, vetästä yli jyrällä ja samal polttaa muutama sätkä.. ...KELE!!!!
Windowskone heitti henkensä.. bluescreeniä pukkaa.. kovalevy leipoi. Onneksi ei ollu mitää tärkeetä siel. No töiden jälkee asenteleen uudestaan kaikki ohjelmat.
Kyllä se Basic vaan oli poikaa, ei leiponut konetta jänkkiin ja kun ahkerasti ruuvasi kasettiasemaa niin toimi ne softatkin.
Aataminaikainen paskahan se oli, DOSilla jo jotain teki.:D
Tästä lähtien kaikki mitä myyn tai vaihdan on VÄHINTÄÄN PRIIMAA vaikka olis kuinka paskassa kunnossa tai vaikka epäonnisesti jotakin valmistusvirhettä tms. Ei ole siis MITÄÄN mainitsemisen arvoista varsinkaan jos kyseessä joku markettilaitetta parempi laitos. Joo, näillä mennään kuten näyttää olevan tapa. Hitto kun on vaan niin hidas oppimaan...
10 PRINT JEE
20 GOTO 10
Tuosta se koodausura lähti. :D
Syntax error.
Korjattu versio:
10 PRINT "JEE"
20 GOTO 10
Omat tekstipelit oli ATK-tuntien pelastus, mielenkiinto lopahti konekielen myötä.
Ei oo syntax error, lainausmerkkien pois jättäminen aiheuttaa vain sen että ei tulosteta tekstiä JEE vaan tulostetaan vain numero 0.
Tähän tyyliin:
http://i.imgur.com/kamaDAL.png
OK, tuo Basic siten näköjään ei herjaa edes tuollaisessa tuntemattomasta muuttujasta, vaan olettaa sille arvoksi 0. Täysin kelvoton kieli.
Ammattilaisena vihaan skriptikieliä jotka sallii tuollaiset virheet. Niitä on tosi pirullinen löytää yhtään isommasta koodista...
Haha tuon oppi jo aikaa sitten kun vain on tehnyt ihmisten kanssa kauppaa.
Viimeksi kun menin autoa ostamaan, oli auto täydessä kunnossa. Mitä nyt oli helvetinmoinen kivi lentänyt keskelle tuulilasia ja tuulilasi hajalla.
Myyjä unohti mainita siitä.
Kaikkein parhaita on nuo "pieniä käytönjälkiä".
Esimerkkinä primera mitä joskus teininä ostin, siellä oli koira syönyt puolet penkeistä xD.