Mulla ollut tuota mikä sisältä melkoisen höttöä. Hyvin se toimii, mutta omasta mielestä häviää Fiber Freaksille.
Mujin olen kuorinut. Katkeaa kyllä melko helposti sen jälkeen.
Printable View
Mulla ollut tuota mikä sisältä melkoisen höttöä. Hyvin se toimii, mutta omasta mielestä häviää Fiber Freaksille.
Mujin olen kuorinut. Katkeaa kyllä melko helposti sen jälkeen.
Antin ja Jasson Gorillavahvisteiset valmiina.:laugh:
On sulla ainakin tekemistä.;) Ensin koittaa avata paketit ja sit ihmettelee mitä siellä on.:laugh:
Nyt on muuten perärööri tulessa. Kalja kostautuu salakavalilla tavoilla. Ajattelin vain jakaa tämän siltä varalta, että jotakuta kiinnostaa.
Mulla on mujia ja koh ken do:ta vai mitä se oli... Toinen 12e ja toinen 8e säkki suoraan japaniasta. Molemmat samanlaisia, kuori molemmin puolin ja haituvaista sisältä. Aika paksuja levyjä molemmat joten yleensä halkasen vaan keskeltä. Eipä juuri eroa vaik ottaa ne kuoret pois :)
Tuohon jotain tulista kylkeen kunnon annos. Chilipataa oikein vahvana.:thinking:
Vois kehittää HE o-renkaita atoihin, tekis miljoonia!
Mikäs muuten se kaveri oli, joka niitä bullet tuppejä aikanas teki, ja vähän pissi ihmisiä simmuun
Miten en saa aikaseks tilata POM tippejä ittelleni? Nyt varmaa 2kk suunnitellu?
Mä en oikein saa tilattua mitään nyt järkevästi. Mutta eipä tässä isommin tarpeitakaan ole.:)
Mää tilasin tänää viiiperi friikkii 10 vuodeks :)
Jos on paskaa ni lämmitän takkaa niillä [emoji123]
Voisi tehdä vertailun
Mujit / viipperit / reiskat / enkulin karvat / pharma jnejne
Tulinen Chili hywwee. Tietää syöneensä, kun vessassa hikeä puskee.:rolleyes: