Jos kerran poisto ei toimi niin olisko se mennyt jotenkin sekaisin ja koittanut etsiä vedelle toista reittiä? En oo moista ennen nähnyt[emoji51]
Ihan kuin sisältäpäin olis jotain yrittänyt työntää ulos..
En minä tiiä, kuhan höpisen[emoji38]
Printable View
Jos kerran poisto ei toimi niin olisko se mennyt jotenkin sekaisin ja koittanut etsiä vedelle toista reittiä? En oo moista ennen nähnyt[emoji51]
Ihan kuin sisältäpäin olis jotain yrittänyt työntää ulos..
En minä tiiä, kuhan höpisen[emoji38]
Oon tässä koko päivän miettinyt yhtä jännää juttua. :)
Eiku huomasin pari lesboa facebookissa ja rupesin miettimään et kuinka usein lesbot panee, kun todennäköisesti ne vuotaa eri aikoihin ja sit kun toinen on ihan kiimassa, niin toisella särkee päätä
Liite 29697.
Eiks ookki miehekkäitä putkia? :D
... :blink:
Olisko kannattanut pitää tämäkin tieto omanaan ?
Nyt tulee jännä tietoisku, eli itse asiassa on todennäköisempää että samassa torpassa asuvilla tai muuten hyvin paljon yhdessä aikaa viettävillä naisilla menkat on samaan aikaan. :D Feromonit synkronoi kierron.
No en mä nyt sitä tiiä miten tota olis enää karkeemmin voinu esittää... :lol:
Minäkin vietän päiväni miettimällä kuinka usein homot ja lesbot panee, mutta entäs sitten heterot?
Siis voi vittu......
Nyt hommaa Ajax itelles joku kunnon harrastus enkä tarkoita putkien hinkkaamista[emoji41]
Tommosis tohveleis ei kyllä vois olla aamuäkänen :D Pitänee kaivella tommoset jostain eBaysta
Mut nyt oon vähän äkänen! LEMPÄÄLÄN ÄÄSSIMARKETISSA EI OLLUKKAA MUSTAA MAGGARAA :crying: Ja mä haaveilin mustasta jo joskus kuukausi sitten. Snif.
T-MARKET :eek: Tommostakaan muista, hassua että joskus on ollu erilaisia kauppoja enemmän... :D Mun isomummo asui kans siinä ihan lähellä. Mä tein mun elämäni ensimmäisen ostoksen Lemmikistä/Sparista mikä sitten sillon olikaan, iskä antoi mulle kolikoita ja sit mua jännitti hirveesti ku varvistelin antaan ne kassalle. Ostin Lauantai-pussin. :cool:
Mä muistan vaan että sen nimi oli joskus K Matti tai joku, Hopposta en muista muutaku sen mitä iskä joskus yleissivistäny mua :thinking: Vai oliko ne jopa sama tyyppi.