Joku psykologinen vaikutus sillä guruudella selvästi on. :thinking:
Printable View
Joku psykologinen vaikutus sillä guruudella selvästi on. :thinking:
Tai voipi olla että innostus iskee taas kesällä enemmän kun sitä fyffettä on enemmän käytettävissä tähän harrastamiseen. Nyt kun on tullut myytyä kaikki ylimääräinen pois ihan laskujen maksuun ja ostettua vaan pakolliset tiivarit käyttönesteisiin :)
Onhan se hyvä välillä näyttäytyä:)
Oli niin ihanaa aikoinaan olla täällä saman henkisten kanssa, sekin häipyi ihmisyyden todellisuuden myötä. Ei tätä raadollisuutta ja valhetta kestä edes kerran kuussa:(
edit: tarkoitan lähinnä omia heikkouksiani .
Mitäs sie tualla valheellisuudella meinaat :) Eikai nortti ole alkanut palamaan oikein kunnolla? Itselläkin on nimittäin taas väliajoin palanut vähän enemmän mitä viimeisen 2v 0-5 per-kuukausi, nyt on joskus palanut jo se 5 viikossa kun oikein ottaa ohimon päälle. stressiä pukkaa niin kivasti kun pitäis alkaa lopettelemaan tätä opiskelija elämää-
En ole tupakkiin koskenut sitten 7.12.2011 :) missään muodossa. En edes makuna naisen huulilta!
pitänee hieman laskea rimaa?:laugh:
naisiin olen kyllä koskenut, ei hätää sen osalta.
No mitä raadollisuutta ja valhetta tää foorumi sitten on? :o
Minen ainakaan stessiä ota jos välillä maistaakin, joka ilta kumminkin tulee viimeistään maistettua niiltä huulilta :D
Vaimo kun ei ole tähän päässyt vielä kiinni niin pakkohan se on välillä mennä takapihalle mukaan kun toinen niin nätisti pyytää, eiköhän se stoppi tule siihenkin sitten jossain vaiheessa :rolleyes:
Se jääköön omaan osaansa. En ole osa sitä, joten voin ohittaa sen :) Se on niinkuin politiikka, helvetin vaikea kuvailla :D
Moikka Esa. Sinuahan olikin kaivattu.
No, kiitos :) Osaatteko sitten taas arvostaa kun napsahdan paikalle :D kuukausien tai vuosien päästä? Siltikään teitin puheliaisuus ei yllä edes minun viestimäärään WTF ? Oottekos työ olleet hiljaa kaiken tämän välin? Tuskin?
en vain ymmärrä tätä palstojen logiikkaa?
Ylpeä olen aina ollut, mutta vain omista saavutuksista! En tietenkään kaikista :D Jos ei väkivaltaa ja alistamista lasketa, niin omat lapsethan ne on(aikuisia tietenkin jo nyt) ;)
ajattelin lähteä pois Suomesta, en ole vielä finnvapelta kysyny, mitä mieltä ne olis jos menisin aurinkoon tekemään töitä, päivänvalossa ;)
jumalauta, Esa päivänvalossa, tai sir mä tapan koko ky ....... Kokoelman saaristoa!
Voi pojat, voitin lotossa ensimmäistä kertaa varmaan kymmeneen vuoteen. 4 oikein :lol:
Mihin ajattelit sijoittaa ? :)
Huomenta kaikki Höyryttelijät ja Lottovoittajat.:)
Ei tullu lottovoittoa vaikka porukkaan lähin veikkauksen nettisivuilla, kenosta sen sijaan tuli voitto, 50c :crying:
Joskus lotossa osuu noita pikkuvoittoja, monta Viikkoa putkeen. Sit voikin mennä Vuosi, ettei tule yhtään. Lopetin Lottoamisen joskus 2 Vuotta sitten, ku aina voitto oli 10€ ja kuponki 20€ :)
Lotossa en oo voittanu ja sen takia en pelaa sitä pahemmin ollenkaan, pari kertaa vuoteen ehkä.
Keno sit taas on kivempi jota tulee usein pelattua, sieltä on tullukki pari kertaa jo 7/7 oikein :) Muutenki tuntuu et kenossa saa takasin enemmän ja useemmin takas mitä lotossa.