Hyvä pointti, ei se "gonzo" taidakaan olla pelkästään käsivaralta editoimatta, siihen taidetaan tarvita myös partneri.:D
Printable View
180kiloa lukukertoja meni tsätilläkin rikki tuossa... taannoin.
paras foorumi, semper fi!
:D
ps. ärsyttäävitja jo yli puolen miltsin, vittu teitä vituttaa :lol:
Siispä enemmän humutuksia kehiin vaikka väkisin :evil:
Muistan kun rekisteröidyin tänne, ja ihmettelin silloin että kylläpä täällä porukkaa ärsyttää kun toi rageketju oli aina etusivulla... Eipä menny kauaa että ärsytystauti tarttu itteenkin, seura tekee nähtävästi kaltaisekseen. :D Mutta ärsytysketju on muuten nykyään paljon hiljaisempi kun joskus ennen, nykyään tää höyrytsätti tuntuu olevan vilkkaampi. :)
Pientä pohdittavaa.. :blink:
Unbelievable?These 23 Mind Blowing Facts Will DESTROY Your Understanding Of Time | Distractify
Kaikilla räjähti mieli ajanlaskun totuuksista kun koko threadi mykistyi pitkäksi ajanjaksoksi?
homo! (karaokekeisari)
sulla on varmaa hirvee ryijykin?
;)
Voi olla, mä en edes menny lukemaan koska en oo vielä kyenny käsittään sitäkään että miten kaikki tieto voi kulkee ykkösinä ja nollina, että miten se voi sillai siirtää ääntä ja kuvaa. :laugh: Eiks jossain vaiheessa tuu samanlainen 1 ja 0 yhdistelmä? Ja miten siis... Miten?! AAAAAAAARRRRR
En ala miettiin :lol:
Minä vahingossa off topic. Onko paha? :D
Tarpeeks kauan kun lätkit ykkösiä ja nollia peräkkäin oikeassa järjestyksessä niin oot kirjoittanu koko Shakespearen tuotannon. Tai tehny Twilighteista semmosen version missä Edward on joka kohtauksessa alasti. Ei sun pidä ajatella niitä pelkästään ykkösenä tai nollana (bitti) vaan kahdeksan sarjoissa (tavu) ja tavujahan on sitten peräkkäin niin paljon kuin haluaa (kilotavu, megatavu, gigatavu yms). Siinä alussa vaan tulee semmonen header joka kertoo että mistä tässä tiedostossa oikein on kysymys.
Mut eihän tossa pelkästään mistään tiedostoista ja biteistä oo kyse, ku mulle väitettiin että sillonki ku painan mun autossa kaasua niin sielläkin menee ykköstä ja nollaa! Siis oikeesti wtf :laugh:
Edit. Siis että siitä kaasupolkimesta kulkee johonki ykkösiä ja nollia, näin ymmärsin, siinä vaiheessa mun aivot(?!) alko kärsiä ylikuormituksesta :thinking:
No luultavasti siellä sun autossaskin on elektroniikkaa jotka niitä bittejä kuljettaa, mistä minä tiiän :laugh:
carefully now...
Äh, en mä jaksa enempää tänään, kyllä mä ny sähkösen kaasupolkimen tiedän ja että tieto kulkee sähköjohtoja pitkin vähän niinku morsetuksena niillä sähköpiikeillä. En kyllä osaa selittää ammattimaisesti. :laugh:
Tarttis varmaan vähän raskaampia aseita että sais tän taas henkiin, hmm, kuten Raaka-Ekin? :thinking: :lol:
Voi noita naisia.
Naiset ovat pilanneet maailman.
CAN-väylä ? AutoWiki Sieltä voit tuittu lueskellä mitä piuhaa pitkin tieto siellä autossa kulkee :) nimimerkillä: ollut istumassa 8h luennon aiheesta ja luonnoijana bmw 7-sarjalaisen sähköpuolen suunnittelija kielena englanti/saksa, tais bemmiin tulla 2-3km piuhaa :) (ei en puhu sanaakaan saksaa :D)
No 100% enemmän sekin kuin moni muu :D Eipä normi kansalaisen tarvi tietää kuin että kaikki toimii sähköllä, vaikka jarru, kaasu ja kytkin vain mekaanisia polkimia onkin niin silti nykyään siihen väliin mahtuu useita satoja antureiden ja tietokoneiden toimittamia laskutoimituksia jotka liikkuu I/0:na :)
E. Makee mennä huomenna opiskelemaan elektroniikan perusteita. 1 vuoden kurssi ja mulla menossa vuosi 5, eipä oo tullu ennemmin vastaan kun koulua välissä vaihtoi :D
En mä oikeesti mistään mitään tiedä niin että mun tiedoista olis missään asiassa mitään hyötyä, oon vaan joskus joutunu muutaman vuoden kuunteleen noita juttuja, ja väkisinkin sitä tarttuu jotain pieniä tiedonmuruja päähän vaikka "kuunteliski" silmät lasittuneina tyhjyyteen tuijottaen. :laugh:
:lol:
Raaka-Eki myös ihminen ja jotenkin tunnettu...Omat mielipiteet ja vaihdettu sanoja pitempäänkin;) Omanlaisensa ja omaa jotain mitä arvostan. Oma tahto ja itsekunnioitus?? Osaa myös heittää juttua ja legendaa mistä vaan . Moni saanut ehkä väärän kuvan? Kannattaa tutustua ihmiseen oikeasti...Paljon on voinut puhua ohi suunsa mutta niinkai me kaikki jossain tilanteessa?
Jos tappelua kaipaa, niin eihä se tarvii kuin Suomi24:ään ihan sama minkä postauksen niin jollain nousee verenpaine välittömästi :D
Jotenkin vaan ihmettelee sitä, et foorumilla ei ole "elämää" jos jotain ei vituta kuin pientä oravaa tai jonkun asteinen vänkääminen käynnissä...
༼ ºل͟º ༽
Kaksisivua lukeneen tekisi mieli amputoida silmät.
Näistä voi olla apua. :angel: http://tinyurl.com/qhhojxl
Oli muuten hel-vetin hyvä idea nakata Harvest Berryn jälkeen tankki täyteen Colaa. *köhhh.... Maukasta...*
Ja Ismokan Magoo himottais. Vaikka on toi GG Ithaka tossa aitonakin.
Alkuperäinen oli parempi :D
T:https://dl.dropboxusercontent.com/u/...es/win2048.jpg
Tulin takas kuittailee enkä mä nyt oikeen muuta osaa sanoa ku että ootte ihan sairasta porukkaa! (oikeesti mun teki mieli sanoa että vi**n typeriä mutta luuponen) :D
Mielipiteenne on rekisteröity ja arkistoitu sille sopivaan arkistoon.
Nyt jospa painuisit itse sinne vittuun, jättäisit liimanhaistelun ja opettelisit vittu vieköön käsittelemään vitutusta ja huomionkipeyttä jossain IHAN muualla.