Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
mun muija makaa jonku toisem jätkän kaa sängys -.-
Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Elyrotth
mun muija makaa jonku toisem jätkän kaa sängys -.-
Lapikasta muijalle
Itseä harmittaa vähä oma aika+vähä parisuhdeaika.Ja suorastaan v***ttaa kodin kaaos joka ei taltu, enkä saa oikein aloitettua raivaamistakaan mistään.
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
"Ja suorastaan v***ttaa kodin kaaos joka ei taltu, enkä saa oikein aloitettua raivaamistakaan mistään."
Sama vika meillä. Vituttaa suunnattomasti kun kämppä on kuin pommin jäljiltä ja muija sen kun kutoo sukkia/lapasia yms.. ja "valittaa" kun ei kerkeä mitään muuta tekemään. Eniten vituttaa toi kun kotiviinit alkaa olemaan lopussa ja on lauantai ilta ja toi perkeleen ruohonleikkuri on keskellä pihaa ja lunta metri päällä. "Jäi hieman kesken ruohonleikkuu kesältä :D"
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
spp071
toi perkeleen ruohonleikkuri on keskellä pihaa ja lunta metri päällä. "Jäi hieman kesken ruohonleikkuu kesältä :D"
Sama vituttaa täälläki. Lumet onneksi suli nyt pois mutta kuumetta pitää vielä reilusti päällä niin ei edes kiinnosta tehdä asialle mitään.
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Välillä vähän naurattaa,miten voi olla olemassa noin saamattomia jätkiä :))
Ei pahalla.....:;
Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kiha
Välillä vähän naurattaa,miten voi olla olemassa noin saamattomia jätkiä :))
Ei pahalla.....:;
Sehän se vituttaaki ku ittekki tiedostaa saamattomuutensa...
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Sen kanssa oppii elämään.:D
"Ota ittees niskasta kiinni ja tee jotain"-tyyppien läski sen sijaan kerjää tummentamista.
Ei, en viitannut Kihaan.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
"Ota ittees niskasta kiinni ja tee jotain"-tyyppien läski sen sijaan kerjää tummentamista.
Täydellisessä maailmassa siihen ammuttaisiin reikä ja jatkettaisiin lorvailua.
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Nääh, mulla on vaan kurja luonto.:D
Tunti sitten heräsin ja kävin pihan vetämässä talvikuntoon :D Vitutti niin perkeleesti oma saamattomuus ja nyt se vasta vituttaakin, kun selän venäytin :(
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
spp071
......ruohonleikkuri on keskellä pihaa ja lunta metri päällä. "Jäi hieman kesken ruohonleikkuu kesältä :D"
Eilen sitten leikkasin tuon mitättömän pienen nurmikon lämpäreen kämppäni takapihalta....enpä muista aivan äskeen marraskuussa ruohoa leikanneen :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Tunti sitten heräsin ja kävin pihan vetämässä talvikuntoon :D Vitutti niin perkeleesti oma saamattomuus ja nyt se vasta vituttaakin, kun selän venäytin :(
Talyhtiön ruohonleikkuri oli kyllä niin luokattoman huonossa hapessa ja paskassa kesän jäljiltä että enemmän tein töitä että sain sen leikkurin käymään..kun mitä meni aikaa ruohoa leikatessa...meni olkapää kipeexi kun kiskoin vitutuksissani mokomaa leikkuria...
Eli lähinnä vituttaa nykyisen talotoimikunnan saamattomuus vähän joka asiassa ja eivät saa edes näitä taloyhtiön yhteisiä vehkeitä huoltoon ja kaikki on vähän rempallaan :(..itse sain talohallituksessa olosta kyllä niin tarpeeksi joku vuosi sitten etten perhana rupea enää mihinkään talohallituksiin tai toimikuntiin..tekipä asiat miten vain niin koskaan ei ole jollekin mieliksi ja kuulee vain vittuilua seläntakana..
Vituttaa olla sinkku, talvi tulee ja hämikset ryömii sisään lämpöseen, eikä ole ketään täällä niitä tappamassa.. :'(
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
popilo
Vituttaa olla sinkku, talvi tulee ja hämikset ryömii sisään lämpöseen, eikä ole ketään täällä niitä tappamassa.. :'(
Alkaa olla samat tunteet :(
Vituttaa, kun taas tunkee kaikkee kivaa markkinoille (jopa semmosta, mitä ei tarvii kuukausitolkulla odotella, millon tulee, jos tulee, vai tuleeko rahat takasin, vai tuleeko niitäkään) ja just on auto pajalla (tuskin selviää edes kolminumeroisella summalla siitäkään lystistä), niin ei oo tasan pennin jeniä iskeä vapotteluun.. :'(
Stana! Rullaan ton autoni suohon ja hommaan Ladan! Vaikka laittas auton jokasen osan uusiks, ei saa silti yhtä suurta summaa kasaan, kuin tuon nykysen jarrujen ja puslien laittoon, puhumattakaan ~80% halvemmista vakuutuksista ja pienemmistä bensalaskuista. :D
Mikä hemmetti siinä on, että tässä(kään) hommassa ei hankintaan tarvittavat varat ja tavaroiden saatavuus ikinä kohtaa?!
Vittu, pitäkää tunkkinne! Myyn kohta kaiken ja imen pelkkää niksabasea Super Tankista tyytyväisenä loppuelämäni ajan! :D
Toi entinen Welho, nykyinen DNA :( :( Ei paljoa enää eroa Elisan toiminnasta!! Ihan just vaihtuu operaattori :(
Oliskohan sonera kova sana??
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Wapari
Toi entinen Welho, nykyinen DNA :( :( Ei paljoa enää eroa Elisan toiminnasta!! Ihan just vaihtuu operaattori :(
Mikäs Elisassa mättää? Itsellä ollut hyvän tovin nyt Saunalahti (Elisa) ja hyvin on rullannut kaikki. Sonerasta vaihdoin tähän, kun Surina oli niin kallis. DNA:kin oli vähän aikaa, mutta sen lopetin kun spammasivat tekstiviesteillä ja piilokuluilla.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Wapari
Ei kannata sonera... mikään muu ei muutu paitsi laskun suuruus (ylöspäin)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ketjupolttaja
Riiistus.
Ja foorumiki oli aamun nurin!! :( :esmoke:
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
metukka
Ja foorumiki oli aamun nurin!! :( :esmoke:
+1
Menny työpäivä perkeleen hitaasti tuon takia! :P