No joo ihan mukava, että herroilla on mukavaa ja näytetään myös, että kehitysvammaiset elävät normaalia elämää. Kuitenkin se kappale on täysin paska ja siinä ei ole edes mitään kantaa ottavaa muuta kuin esittäjät.
Printable View
Mä varmaan metsästäisin elääkseni jos suomen laki sen sallisi...
On monta asiaa mistä toiset ottaa turhaa ressiä. Opettelee vaan ajattelemaan asiat eri tavalla.:laugh: Kivaahan tämä elämä on, vaikka joskus sattuukin hiukan turhan paljon.:)
kyllä mieki ammun elukoita jos sattuu polulle
Irlantilainen kertoi et Lampaanvittu laatutavaraa. Lappalainen totesi siihen. Niin mutta Poro on Parasta.:)
Älähän lannistu, vaikken kyllä uskokkaan että lannistuisit kun oot niin positiivinen ja elinvoimaisen oloinen tapaus. Kyllä se hoitotasapaino saattaa kummasti yhtäkkiä loksahtaa kohdilleen tai itse sairaus (sairaudesta riippuen) saattaa muutenkin itsestään mennä suvantovaiheeseen. Mä olen oman sairauteni kanssa ollut joskus ihan valmis lyömään hanskat tiskiin ja ajatellut että tästä ei enää nouse ja elämä oli siinä, mutta kummasti sitä vaan on noustu ja nykyään voin jo hyvin, pahimmat tulevaisuuden kauhuskenaariot on jääneet taakse.
Joo. :blushing:
Jasso muutti meille. http://www.kalamies.com/phpBB3/image...-doggiebed.gif
Heh. Ei mulla ole mitään odotuksia enää hoitojen suhteen. Ei nämä Pässit edes osaa tuijottaa muuta kuin Veriarvoja. Mulla tuossa 3 cm vahva nippu A4 papereita ja mussa ei voi olla mitään vikaa. Veriarvot kuin Huippuurheilijalla. Valvira vaan hienosti estää erikoislääkärille pääsyn. Kukaan ei ota edes vastaan uusia asiakkaita. Suomessa noin 10 Lääkäriä ja T3 hormoni ainoa oikea. kukaan vaan ei kirjoita sitä kun Valvira vie lisenssin. Kun T3 hoito on Valviran mielestä nettisairaus. Lisäksi kun Lisämunuainen uupumus ja veriarvot hyvät ei ole mahdollista saada hoitoa. Veri näyttää hyvälle mutta energia ei pääse solun sisälle.
Lopputuloksena joko Sydänkohtaus tai Nestehukka.:)
Kylläpäs alakerrassa osataan pitää meteliä, perkele. Lyön vetoa että tuo murmelilauma koostuu ählämeistä.
Karvaranteita.:) Mulla oli joskus matot juuri pestynä kerrostalon parvekkeen kaiteella. kun yläkerran Karvaranne kippas vettä ja putsasi oman parvekkeensa. onneksi en päässyt ovesta läpi, kun oli vaan Farkkushortsit päällä.:laugh:
Suunnitteilla Hoitoreissu Saksaan.:thinking:Pitää vaan keksiä miten rahoitan sen.:)
no niin nyt ne kaikki homot tuolla irkissä kiusaa mua.
Vittu mitä syyttömien kiusaajia koko yhteisö.
Ne on pahempia. Karvaranteelle voi antaa selkäsaunan, mut Naisia ei voi edes lyödä.:thinking: