Höyrykommuunihan alkaa kuullostaa jo suunnitelmalta!
Printable View
Höyrykommuunihan alkaa kuullostaa jo suunnitelmalta!
Karhua sen kuuluu olla [emoji106]
Tuitusta tulis Porkkanafarmin Johtaja. Viljelmäälle ei vois päästää, ku muille ei jäis mitään.:crying:
äSSä dremelöis rba-pohjia ja luppoaikana sulattelis Geelle materiaalia.
Ootko muuten taas sama miettinyt liittyväsi tuonne IRC-kanavalle? Itse en ole käynyt, mutta siellä vois ainakin kuvitella olla vilkkaampaa jutustelua.
Ja vaikka tämä saattaakin vaikuttaa vittuilulta niin se ei sitä ole. Ihan vilpittömästi ehdottelen.
Lokkia olen syönyt mut Paskaa en. Mut hyvä et sinä voit sitä maistaa, niin vaihdellaan kokemuksia.:)
Mitäs vittua mä irkissä tekisin.:thinking:Samanlainen paskamesta, kuin Naamakirja tai Twitter.
Tossa toisella selaimella Bilistä pelailen, ku täällä hiljaista.
Onkos joku syöny räksää eli räkättirastasta, on muuten helvetin hyvää metsästä ammuttuna [emoji33]
Takaan et kun laitan sitä ja teertä samalle lautaselle niin ei erota mausta ;)
En tarkota mitään pellolta ammuttua ;)
Ekin pontikat tuppaa oleen niin ärjyjä, että menee koko tienpätkä ihan anarkia tilaan jos siis täysin hypoteettisesti implikoisin, että moisiin laittomuuksiin olisi joskus sorruttu.
Tervetuloa kanavalle vaikka paskamesta onkin. Qnet ja #e-savuke. Jos ei jaksa softailla niin QuakeNet Web IRC (qwebirc)
Kyllä Räksä komiaa. Fasaania isoisä pyyteli Marjapensaiden välistä, kun mä olin pieni. komiaa oli sekin.
En mä siihen kyllä menehdy vaikka täällä käymisen lopettaisin. Olen mä 46 Vuotta pärjännyt ilmankin.:)
irc on muuten varmaan austeniittisen Torniolaisen teräksen rinnalla Suomen suurin kontribuutio maailmalle.
ja sitten oli vissii se joku puhelin kiska kans