Ottaa paketin käteen nii räjähtää koko posti:D betoni tellu muistuttamaan intistä:D
Printable View
Se onkin vielä pientä. Mut vittumaista kävellä käsi paketissa kiinni 2 viikkoa, tietämättä mitä se sisältää.:thinking:
Centterit väännetty rautakanjesta ja vastukseksi tuli näköjään 0.15ohm [emoji15]
Perkele että onkin tiukkaa rokkenrollia epsanjasta. Pitäisköhän tässä vielä hakea kaljaa, kun mukamas kerkeäisi.
Virallinen ahvenfile. Eli ruodoton ja nahka pois. Eikä ole lähelläkään mailmanennätystä. Keskifileeseen jää muutama pystypiikki. Ihan kuten Kauopan Ahvenfileissä.
Silloin kun olin Ships Foodilla Fileoitsijana 8 tuntiin tekee sen 400 kg Raakakalaa fileiksi melko kevyesti. Tällä hetkellä ei pysty normiaikaan eli alle 45 min. Pitäs harjotella muutama tonni alle niin sais tatsin kuntoon. Kirjolohen olen siitä kun puukko käteen kala fileinä ja puukko pöydässä. 9.97 sek oli silloin epävirallinen ME
6 € Veitsellä noita vetelee. Vanhassa erälehdessä vuonna. ööö 1997-1998 oli juttu tummanpunakahvaisesta normarkin pienkala veitsestä Sellaisia saa honkkarista ja motonetistä 5-6 € ja hiton hyvä veitsi. Voidaan kyllä Jamo vetää Filettä kesällä.:laugh:
Vihreä Chanelli isolle kalalle ja Normark Rapala Affenelle
Liite 20871 Liite 20872
Jos tarkkaan lasketaan ja mietitään, niin jokaiselle kalalle olisi 18 sek. aikaa, mikäli jokainen kala olisi sen 250g.
Uskon kyllä että monet vetävät tuohon aikaan affenet fileiksi, mutta se joka pitää sen tunnin samaa tahtia, on todella kova tyyppi.
Ja kuten tiedät, kirjolohen ja ahvenen fileroinnista ei voi edes puhua samassa lauseessa :laugh:
Tää True Detectiven tunnari on muuten paras biisi mitä en ollu koskaan kuullu.
Mutta kun niitä Ahvenia ei fileoida kala kerrallaan. Ensin vedetään kylkipalat irti samaan läjään kaikki ja sit kylkiruoto ja nahka viimeksi. Ehdoton edellytys että kala seisonut yön yli. Tuoreesta ei irtoa vaan tarvii kuolinkankeuden ni Veitsi ei tylsty ja kulkee hyvin.
No niin, sitten veikkauksia kauanko Eki tällä kertaa viihtyy foorumilla. Itse veikkaan 48 tuntia :lol:
Veikkaus alle 8.:) Toivotaan että olen väärässä.
Totta, jos ekillä on korkki auki niin bannit tulee jo ens yönä.
Tiedän sen, ja noin teen itsekkin.
Silti sanon että kova, siis todella kova on tyyppi joka tuon vauhdin pystyy pitämään edes sen yhden tunnin. Maksaisin helposti kovan tuntipalkan jos joku tulee fileeraamaan mun 35kg ahvensaaliin. (tänään siis vain puolet tuosta, joten saan hoidettua itse :D)
Jalippo muuten näytti tuota Kullin kokoa ja Eki luetaan nykyään pienimunaisiin.:thinking: