Kyllä kai siihen jotain sorvataan.
Milläs aikataululla nää pohjat on tulossa valikoimiin?
Ja ota vaan sitä 100% PGeetä sen VGeen kaveriksi.
Kuulostaa parhaudelta
Erittäin hyvältä kuulostaa juu. Lubrisolven postikuluja suorastaan potuttaa maksella, ja kun ei saa edes seurantakoodia niin aina jännittää tilata.
Kuulostaa hyvältä, mut ota myöskin sitä PG:tä valikoimiin.:thumbsup: Ite ainakin varmasti monen muun joukossa tykkään käyttää eri tiivisteille eri suhteita kuin 50/50.
Näimpä. Toivottavasti saat nopeesti saldoille, mulla alkaa olla pohjat lopussa! :( Itseasiassa just koitin taas katella mistä sitä tilais uuden satsin kun vihdoin sain inan litran potut käytettyä melkein loppuun. Jos Puffilla on toi hinta litran lekalle sen about 20 egee, tiedän mistä ostan. ;)
Litra 20 egee ja postit päälle, niin mä osta ainakin :) Saa nopeasti, Suomesta ja järkevällä hinnalla. Vitonen desiltä on ihan silkkaa ryöstämistä.
70VG/30PG pohja olis paras, toki saahan sen tosta 100VG ja 50/50stä läträämällä.
Eihän tuo nyt mikään kynnyskysymys oo jos 50-50 VPG:hen lisää VG:tä oman maun mukaan, mutta jos haluaa vaikka 80VG niin pitää laskea seossuhteet laskimella :D
Vamo -valikoima uudistuu:
20W Vamo V6 , minimiresistanssi 0,8ohmhttp://www.puff.fi/product_thumb.php...=267.371601208
Myös 35W modia, Mukey Vamoa ja Stingray X:ää tuli
Tuleeko iStickiä huomenna kans? Mä oon kohta jo sijoittanut kaikki iStickiin varatut massit Kallion ravitsemusliikkeisiin kun toimitus vaan siirtyy...
EHolly, 35W todella jämäkällä rakenteella http://www.puff.fi/product_thumb.php...pg&w=300&h=300
sekä
Stingray -X, jossa liitin ja magneettikytkin tehty mataliksi, 18350-moodissa pituus 54mm http://www.puff.fi/product_thumb.php...pg&w=300&h=300
Onko pohjanesteille aikataulua? [emoji4]
Ehdoton +1 tälle.
"Well that escalated quickly!" , pistetääs opintotuki kiertoon [emoji23][emoji106]
Oisko puffille tulossa sigelein 100w plussaa ?
Puff toivottaa kaikille höyryisille isille erinomaista iskänpäivää!
Tässä miettinytkin siirtymistä niksoissa alaspäin, eikä mun kantapaikasta saa kuin min. 9mg litkuja. Tässäpä olisikin oiva paikka ostaa splittaukseen niksattomia. Iso peikku täältä ja kanttis tilaaja tiedossa.
Tosin tollanen litran pottu kestää mun käytössä aika pitkään. :lol:
Onko Nautiluksia milloin tulossa lisää?
Harkinnassa olisi KangSide 30 by KSD VW-mod säädettävä 30W SS tai E-Holly by KSD VW-mod säädettävä 35W 0,5ohm SS Uutuus. Kenelläkään kokemuksia noista? Parisen kuukautta menty Vamo V5 + Mega combolla, ja vähän kutkuttais saada jotain jossa olisi hieman enemmän potkua kuin tuo 15W. Harkinnassa olisi myös jokin helppo RBA.
Näyttäs Tobecon Magma klooni olevan finaalissa, onko tietoo millon saattas olla taas tilattavissa ?
Onkos Igo-W plus tulossa myyntiin?
UD:lta nyt se AGA T5 ainakin.
UD:lla on etenkin tuossa mörköpuolella putkia, joista olisi haastamaan kloonit hinnoittelullaan.
Niille tosin tarvisi IGO W14 kaveriksi.
Sitten vielä kun saisit Infiniteltä CLT:tä ainakin v2-versiona, ehkä myös V1.
Tavarat tulivat jälleen päivässä, hyvin pakattuina ja makeisen kera. Ammattilaiset taas asialla, kiitos!
Akkuja tupsahteli keskiviikkona, joukossa jokunen VTC4:kin
Milläs postituksella noi akut nykyää kulkee?
Eipä tässä viitti tehä tilausta jos akut tulee bumerangina teille takas eli mitä toimitusmahdollisuuksia akuilla on?