Jos nolottaa niin pistä foorumi kiinni :)
Printable View
Jos nolottaa niin pistä foorumi kiinni :)
vittuun sieltä naisten ketkusta. taasko pitää näyttää mistä hallitus pissii? saatan! :evil:
Luuponen näyttää hirveän voimansa..jonka kokenut ;)
Älkää miehet änkyröikö ja lämmitä ok??
Unohtakaa kaikki pasha puheet ja jatkakaa....
Mä jo mietin että mitähän tästä tulee kun laonovi palas, mutta pitihän se arvata. Äijä kyl on varmaa forkan kovin liimanhaistelija, niin sekavat setit tulee kundin näppikseltä.
Erittäin hyvä valinta jos haluaa saada tipit ja hatut tiukemmalle ;D
http://img.tapatalk.com/d/14/03/16/jymubumu.jpg
En mie tarkotuksella, mutta kun oli vähän aihettakin.
:popcorn: Ehkä ärsyttävin smiley ikinä, mutta pakko käyttää.
6mg nesteet menossa. Pari kuukautta sitten tuntui ettei tuosta 8mg kyllä enää kärsi tiputtaa kun kurkkutuntuma kärsii, mutta rupes olemaan jopa liikaa. Nyt on Protankissakin 6mg Copsa ja hyvin potkii :thumbsup:
Osta mörköputki ja isoreikäinen dripperi, lähtee loputkin niksut.
Oon yrittäny opetella ottamaan lung hittejä mutta ei se vaan mulla toimi.
Itse en pysty, vetää keuhkot lukkoon.
Mun mielestä suorista lung hiteistä ei saa makua pahemmin ollenkaan, ehkä uloshengittäessä mut tosi pliisusti.
Mulla toimii helvetin hyvin suoraan keuhkoon. Ja makua löytyy 2x2,5mm rööreistä ihan hyvin.
lol. kuulosti aika absurdilta tuo lause. melkein signaturelaatua! ;)
Lainaus:
Mulla toimii helvetin hyvin suoraan keuhkoon
Haa, eiks ookki ;) Mitää lunkihittejä prkle... Suoraan keuhkoon niin saa vähä töpinää tötteröön. Vai vetääks täällä joku poskareita :eek:
Minä vedän poskareita, tupakkaakin poltin 13 vuotta enkä ikinä vetänyt henkeen!
Eiköhän se normi järjestys ole vähän niinku pillimehussa että suuta käytetään väli varastona, sitte joko niellään tai hengitetään. Ite kyllä näin vapotti jutuissa teen sekä että, suun kautta ja suoraan. vähä vaihdellen, ja joskus ihan kyllä esim et puoli imua ensi suuhun ja sit vetääki sen suussa olevan keuhkoon samalla ku vieläkin imee sitä lisää, saa paremmat fiilikset ku tulee vähä isompaa satsikia kerralla...
Teksti kuulosti jotenkin hyvin kaksmieliseltä, ei ollu ees tarkotus... :banghead:
Se on hyvä kun tulee isommat satsit kerralla
Sama juttu et suoraa keuhkoon vaa. itel pienemmät röörit igos. Oisko ollu 2x 1,5mm ja tarkotus sorvata seuraavaks kahteen milliin. 100vg 6mg pohjal ja tiivaria ja hyvä th ja voi ottaa lunghittii ihan kunnol ja tiivaria laitoin jokusen tipan enemmän ku normaalisti niin maku on hyvä, selkeä ja suht vahva.
Helvetti teidän keuhkohittien kanssa, pitihän sitä kokeilla.
Sattui vaan, että oli koneessa 18 mg niksaa, kohta muuten lähtee pitkää sylkee.
yllytyshullu?
huomaatko sen kaivon siellä pihalla? et uskalla hypätä sinne!
:sneaky:
No vähän voi ahdistaa reunoilta eikä tuolla taida vettäkään juuri olla.
Mikä noissa lunghiteissä kiehtoo? Älytön höyryn määrä? :D
No ku se pitäis näyttää tältä ku sitä vetää... alkaen 1m50s
http://www.youtube.com/watch?v=cill_IbtXiw&t=1m50s
Se tunne kun vedät normigennystä 2x1,0 ilmareistä keuhkot täyteen höyryä :D jösses muuten maun ja höyryn määrää!
Tissiposket ;) alusta asti kaikki keuhkoon :)
Muistan elävästi ekan dryhitin meshillä aga-t k100 kombo täys akku ja vetäsin keuhkoon kuivat sillon yskitti ihan kiitettävästi :D
Oivoi, onpa tämä elo rankkaa. Muksu taas vaihteeksi kipeänä ja meikä vettää kolmatta yötä aika pitkälti samoilla silmin. Kauheasti nyt toivosin että saisin opiskelupaikan yhteishaun kautta, ja näyttäs vihdoin siltä myös että 2vk päästä muutan uuteen asuntoon yksin.
Onneksi huomenna pitäis postilaatikosta kolahtaa Quasar, niin on edes vähän parempi mieli hetken kun setupin tekee.
Tuli eilen nähtyä, miten verorahoja käytetään Yle:n toimesta. Tällainen rumba oli: 520km kuvauskohteelle ja takaisin, kohteella 3 tuntia kuvauksia, josta näytetään mahdollisesti 5-10 minuuttia. Ai, miksi noin pitkä matka? Noh, siihen ei ole syytä. Ei vaan haluttu ottaa jotain helsinkiläistä kuvauskohdetta.
Onko vähän tylsää kun kirjoitan "Tästä asti aikaa"-kappaleesta vapotteluversiota... :D
Minä vahingossa gonzoa.:(