Suosin 1.8-2.4 ohmin resistansseja eGo-akkujen kanssa.
Lataus sitten kun akun napin valo vilkuttaa.
Kannattaa hommata toinen akku latauksen ajaksi ja muutenkin.
Printable View
Kiits rulez ja AntPojk. Jep, tarvitsen toisen akun koskapa näyttää atm siltä että höyrystely jää pidemmäksi aikaa kuin vain 'kokeiluasteelle'.
Lataustiheyttä ajattelin akun ikää säästämällä. Ideaa ?
Tosta nyt on hieman ristiriitasta tietoa liikkeellä.. Esim. tuossa sanotaanmutta taas esim. täällä taas väitetään, ettäLainaus:
"Uudet litium-ioniakut toimivat parhaiten, jos ne ladataan ja puretaan täysin kolmella ensimmäisellä käyttökerralla oston jälkeen. Kun olet ostanut laitteen, käytä sen akku aivan loppuun jokaisen latauksen jälkeen"
:rolleyes:Lainaus:
"Älä käytä akkujen virtaa loppuun saakka. Pyri laittamaan akku lataukseen viimeistään kun akun lataus on tippunut alle 20%. Parhaimmillaan Li-ion akut pysyvät kun niiden latausaste pysyy lähes jatkuvasti yli 40%"
Ota tosta sitten selvää. :laugh: Itse käytän tyhjäksi ennen lataamista.
Eli olen nyt 3 tankillista höyrytellyt kanger protank3, smok winder combolla. Joka tankillisella on nyt tankki alkanut kurlata ja kusta alleen akkunavalle kun nestettä on ollut jäljellä tankissa noin 1/6 osa eli melko vähän. Mistäköhän mahtaisi johtua?
Nesteenä on käytetty nyt finnvapen nallea ja tervalakua.
Mulla oli sama ongelma omassa protankissa ja nimenomaan tuossa kolmosessa. Ongelmaa en saanut korjattua. Atopään kyllä vaihdoin heti kun kurlaaminen alkoi ja hetken aikaa pelitti kunnes alkoi taas kurlaamaan. Eli taitaa ihan olla yleinen ongelma protank3:ssa..
Pari kysymystä vasta noin viikon höyrytelleeltä taas. Näin jossain täällä foorumilla volttisäädöille taulukon paljonko uskaltaa antaa ja en enää löydä ketjua jossa se oli millään ilveellä. Olisiko kellään konkarilla sitä niin tällä kertaa tajuaisin säästää ehkä. Kysymys siksi relevantti että tuntuu että onnistuin käristämään tuon ekan atopään kun työnsin 4.4V läpi 1.8 ohmin atopäästä. Tuntuu ainakin maun perusteella että saattaa olla entinen.
Toinen kysymys on että jos lähden hakemaan dual coili tankkia niin miten tuo muuttuu. Onko se ihan suoraan tuplat yhden atopään ohmeista suhteessa sinkkuihin?
e: Tattis DoM1-. Laitan tällä kertaa taulukon povariin niin ei satu hämminkejä. Ihan liikaahan tuo 4.4 oli selvästi tuolle atopäälle.
Mitä modia porukka ehdottelis ekaks modiks? Itse olen ajatellut mini lavatube 2.1-T:tä. Riittääkö siinä tehot bogen dual coileihin?
Tervalakua puffilasta vai finvapetsulasta?
E. Viesti nro 666 \m/
En tiedä onko kysymyksenoloinen mutta jonkunlainen kommentti. Katselin tuota taulukkoa ja iskin 1.8 ohmin atoon 3.7V ja ihmettelin kun ei tule minkäänlaista makua nesteestä läpi. Rajoja uhmaten väänsin 3.9 ja maistui jopa joltain. Harmittaa sinänsä työntää suositusta enemmän läpi voltteja, mutta onkohan se noin että tehdasatoissa on suht paljon tuota heittoa ilmoitetusta? En pysty tällä hetkellä vielä itse testaamaan mitkä ne oikeat resistanssit on kun ei akussa ole mahdollisuutta.
Toi taulukko nyt on sen verran vanha ettei aina välttämättä pidä kutiaan, vaikuttaa niin paljon minkä aton nokkaan iskit. Paras taktiikka on aloittaa vaikka juuri tosta 3,7v ja sitten nostella pikku hiljaa, sitten jos pukkaa kuivaa tai palanutta niin tehoja vähän alaspäin :)
Ei sulla satu olemaan ihan normaali "yleismittaria" kotona missään, siinä kun löytyy Ohm mittaus, ensin tietenkin näin pienissä kun liikutaan lyödään mittarin piuhojen kärjet yhteen ja katotaan mitä niistä tulee, ittellä on 0,7ohmia jo valmiiksi pelkissä piuhoissa, että ku ekoja vastuksia mittaili niin näytti aika hurjia lukemia, mutta nyt kun sen siitä näkyvästä vähentää niin pääsee jo kivoihin lukemiin. Niin mutta takasin ohjeistukseen, senkus otat ja lykkäät toisen mittarin piuhan siihen mihin akun plussa ottaa kiinni ja toisen siihen mihin akun miikka ottaa kiinni , yleensä kierteiden kohalta mittaan ite. Näillä mennään, just väänsin EvoDiin Meshillä olevan vastus setupin , ohmeiks tuli mittariin 2ohm, eli jotain noin 1,3ohminen meshi Evodi, kuhan rakentelen, pitäis sitä mekaanista saada että tulis noille pattereille käyttöä, ku vielä seisoo kiinan tilaukset kaupassa. :D
Finvapen molemmat nalle ja tervalaku
plussat vamolle, toimii ku junan vessa. pituus vaan 18650 akulla aika pitkä
Itsellä oli tämä modi eka v/w säätöinen laite Innokin iTaste SVD | esmoke.fi ja on ihan ok. Tai on se vieläkin jäänyt tuonne perälle pölyttymään. Ja jos kiinnostaa laite niin voin sen vaikka myydä eli viestiä jos kiinnostaa. 25 euroa on hinta. Tai jos joku muu haluaa ostaa niin viestiä yv:llä. On hyväkuntoinen ja toimiva peli:)
Tuota tuota. Mulla on toi Evicin 18650 akkuputki ja siinä easy head. Niin onko mitään muuta mahollisuutta saada voltti/watti säätöstä vehjettä siitä, kun ostamalla se Evic control head?
Eli toisin sanoen, onko muita tollasia irrallaan myytäviä kontrollereja olemassa?