Kosk ne on niiq rumii ja haisee! FOXILTA TULEE TOOSATV JEE
Printable View
Kosk ne on niiq rumii ja haisee! FOXILTA TULEE TOOSATV JEE
Johan paukuttelu hiipui, sai suostuteltua/käytettyä molemmat koiratkin vihdoin ulkona. :)
Ainakin täällä suunnalla oli hyvin rauhallinen vuodenvaihde paukkujen suhteen. Ei kai ne koirat silti tuotakaan vähää ilolla vastaan ota.
Tääl pamahtelee vieläki, harvempaan tahtiin mutta kuitenki vähä joka puolella :wheee:
TOOSATV ON TULINEN, LUULIS HIPSTERIN TAJUUVAN!
Toi NikoLa oli mun suosikki chat-juontajia joskus ^__^ Ne on drag queeneja tai jotain!
Vieläkös joku teki uuden vuoden lupauksia, vai onkos nekin (erästä henkilöä ;) lainatakseni) niin "last season"?
Itse olen noi jättänyt unholaan, kun ei ne kuitenkaan pidä. Tai tietty varmaan pitäisi jos olisi tahdon voimaa, mitä minulta ei aina löydy...
Liite 29578
Meidän karvapallero oli ainakin peloissaan illalla ulkona kun kävimme, ei meinannu millään pissiä kun pommit paukahteli joka puolella. Hän on vielä niin pieni ettei ymmärrä miksi paukkuu.
Niin ja parempaa uutta vuotta 2017 foorumilaisille!!!
Naamapeikolla näköjään iskeny todellisuus ettei enää oo nuori kun pitää iällä pätee. Joka sekään ei oo kovin hääviä kun tietää olevan lähempänä kuolemaa kun moni muu. Mitäs sillä leveilemään. Mutta hyvää uutta vuotta kaikille kuiteski ikään sukupuoleen ja siviilisäätyyn puuttumatta :D
http://media.brocode.org/wp-content/...1474378975.jpg
Voin kertoa, että tossa on ainakin neljä kuvaa joista ei ole mitään hajua. Danzig on vitun tiukka ja niin on myös Aliens, joten liekö niin väliä.
Onko näin että 8 kuvaa on Weaverista ja 8 kuvaa naamapeikon ihannoimasta danzigista? Ei kuulosta hetorolta ollenkaan mutta mikäs siinä jos ei mättäästä tykkää vaikkei se tärkeetä olekkaan. Ps kumpikin on persiistä näin niinku mun mielestä. Niinku heterot ja homppelitki, ne on söpöjä :)
Kyllähän Charun ja Defuncta ihan tuttuja on foorumi tasolla on näin amatöörillekki. Ikävä kyllä et tule heidän tasolle koskaan pääsemään. Et edes hetero tasolla, Defuncta pesee ainaki 6-0. Mut tää kuittaa ja peace out.
https://www.youtube.com/watch?v=UK-5Qzv-A9k
Some men are stonger than others.
Wallace : Sons of Scotland, I am William Wallace.
Young soldier : William Wallace is 7 feet tall.
Wallace : Yes, I've heard. Kills men by the hundreds, and if he were here he'd consume the English with fireballs from his eyes and bolts of lightning from his arse. I am William Wallace. And I see a whole army of my countrymen here in defiance of tyranny. You have come to fight as free men, and free men you are. What would you do without freedom? Will you fight?
Veteran soldier : Fight? Against that? No, we will run; and we will live.
Wallace : Aye, fight and you may die. Run and you'll live -- at least a while. And dying in your beds many years from now, would you be willing to trade all the days from this day to that for one chance, just one chance to come back here and tell our enemies that they may take our lives, but they'll never take our freedom.
Wallace and Soldiers : Alba gu bra! (Scotland forever!) (more)
https://www.youtube.com/watch?v=G4Ym9zokSZo