Pottulalta 1 mallia tuli mulle ja Mujit sivuun samalla rysäyksellä. Ei laajene niin paljoa ja maku hiton hyvä. Ei myöskään palaneen makua helposti. 2 mallia pitää tilailla vielä.:thumbup:
Printable View
Ykköstä tilasin minäkin, meinasin Misteriin testata...
Viel olis pari h röitä ja huominen niin sit vappaata. Koko maanantai :D
Helppoa kun nyppää pussista palasen ja molemmista päistä vetoa. Saa niputettua sellaisen hyvän ja sopivan kokoisen palan helposti. Toki tuokin hiukan laajenee mut ei niin paljoa kuin Muji. Oikein hyvän oloinen tavara.:thumbup: Tämä taas henk koht mielipide.:laugh:
Juu ei nuo subin valmispäät hienoon makusteluun ole. Alkuun tuntui ettei mitään makua mutta kyllä sitä jonkin verran tulee. Erinomainen vaikka kaupparessulle kun kauppaan juostessa tempaisee parit höyryt. Ja se maku mitä tulee aika puhdasta olettaen että on saanut tankin ja tipit puhtaaksi. Normisubin rba taas sopii myös rauhaisampiin maisteluistuntoihin. Oli kyllä alkuun kanssa täh fiilis valmisatopään kanssa. Mutta kyllä nuo itsellä käytettyä tulee, toimaa sen verta hyvin.
Oikein kunnon rekkamiesnastan kun rakentaa, ni voi kyllä henkikin lähteä.:)
Niille ketkä ei tiedä miten Rakkamiesnasta rakennetaan...Kun tiukka aikataulu painaa päälle ja Paskahätää pukkaa, eikä mahkuja Paskalle. Nostetaan Persettä penkistä hiukan ja annetaan pikkuisen tulla ulospäin. Juntataan koko painolla lyttyyn muutaman kerran. kunnon nasta syntyy kuulemma viikon ajossa.:D
Oisin voinut ilman tuotakin tietoa elää :lol:
Jee offtopicin viesti numero 40000! Viesti numero 30000 tuli 30.12.2014... Viesti numero 20000 taas 30.8.2014 :laugh:
Ihan kun koulussa olisi taas :)
Joku käynyt kirjoittelemassa mun nikillä. Offtopikissa 3724 viestiä.:crying: Kyllä sen lurjusen vielä yllätän, kuka mun nikkiä käyttää.:thinking:
Miks tämä meni lukkoon? Avattu
Ajattelin jo, et minä Tapoin Foorun.:unsure:
Mää panikoin lukotusta:D
Onneks ei ole tullut otettua Alkomaholia, kun saattais tulla tekstiä liikaa.:) Näin hiljaisinakin hetkinä, tulee pikkuisen enemmän kuin monella.:rolleyes: