Juu tiä tuliko tiivisteistä vai oliko jotain ainetta lyöty ennen pakkausta. Pesemään kanssa joutu ennen käyttöönottoa. Itse en tosin jäänyt kuivumista odottelemaan..
Printable View
Juu tiä tuliko tiivisteistä vai oliko jotain ainetta lyöty ennen pakkausta. Pesemään kanssa joutu ennen käyttöönottoa. Itse en tosin jäänyt kuivumista odottelemaan..
Jätä VG pois ni toimii ehkä.:thinking:Ei suinkaan. Mä en tiedä, mutta ei mun makuuni tuo vehje.
Tuplana Tiivarit, ni ehkä saa makua hiukan. Subussa mulla nyt 80 VG ja kyllä wikkaa ok mut maku sama kuin pelkässä pohjanesteessä.
Onpa tässä paska maku :D Höyryä tulee 22 watilla mukavasti ja kurkkutuntuma on kohdillaan, mutta makua on ehkä 30% Kaiffariin verrattuna.
Nyt elä kyttä manaile piruja seinille, oma nimittäin tuloillaan ulkomaanterminaalissa. :unsure:
Täytin tuon oman Subtankin tuolla Blue Ballz -kloonilla jota on viime päivinä menny kaiffarista ihan hyvät määrät. Siinä makeus kohdillaan, banaani ja mustikka oikein mukavasti tasapainossa. Subtankilla en maista makeutta ollenkaan ja banaani dominoi mustikkaa täysin.
Just poppoo kehunut et huippuvehje. omalla Subulla 26-36 w toimii hyvin. Höyryää kyllä, Mutta makua ei saa irti. Tiivarit tuplana ja coilit samantien tukkoon.:thumbup:
Sama homma Delta 2 kanssa. Pirtelöä vedellyt samasta pullosta muilla ja oikein hyvän makuista. Deltalla ei saa kunnolla edes selvää mitä kyseessä.
Lierot omaan kastiin siis. Koitan tehdä 30% Tiivarilla normi 15 sijaan, josko makua löytyisi.:laugh:
Ja onko paska keksintö laittaa metallitippi, huulet jo palo :lol:
Testaan tänään vielä tuota RBA-päätä mutta tämän tehdasaton perusteella voisin sanoa että ässälle lähtee.
Itse asiassa tämä saattais toimia hyvin jollain vahvoilla nesteillä, kuten esim. Copsat.
Hyfää ystänpäivää itse kullekin.
Onkos sulla Dremeliä. Itte en ole viittinyt edes kokeilla RBA päätä, ku en jaksa Tuota vehjettä säädellä enempää.:unsure:
Mitä te subutankkia haukutte? Täähän on unelma ato :) Makua piisaa vaikka muille jakaa.
Omassa minissä tuli kans piipusta mustaa paskaa vaikka aiemmin olin jo pessyt ja sen jälkeen maku hieman parani mutta ei kyllä mikään huippu vieläkään.
Mun suussa sit vika. kun kaikissa muissa maistuu, paitsi noissa lieroissa.:crying:
Ässän Kaffeplöröt voi kyllä olla 100% VG missä vielä hiukan aitoa Kaffemurua joukossa.:whistle:Sillä kyllä wikkas hyvin ja makuakin oli. Tiivarimääristä tosin en tiedä. Oli sen verran metka maku.:laugh:
Tein jalmarin juissia 20% ja tää tuntuu olevan subussa liian vahvaa jopa, seuraavaks pitää 15% koittaa.
Viikonloppu ja eka Pottu raakana tyhjäksi.:yeah:
Fiber Freaksista kokemusta? Nappasin testiin vape-resepteiltä ja kiinnostaa onko tuo niinku pumpuli että laajenee märkänä vai niinku Rayon eli pysyy märkänä muodossaan?