Hyvä hyvä, laittasivat nyt Suomesta kunnon apupaketin kerralla. Voitais vaikka nostaa kaikkia veroja, että saadaan kannettua "vastuuta".
Printable View
Kaleppoa ei olekkaan näkynyt.:thinking:Mukava kaverihan tuokin. Aina harmillista jos Herneen unohtaa nenuun, pidemmäksi aikaa.:)
Että mää tykkään viikonlopuista! Jaksanu vielä yhtään mitään tehdä! :D
Veroehdotuksia..
- Tietokenevero
- Kännykkävero
- Nettiyhteysvero
- Keskustassa asuminen korkean luokan Verolle (loppuu se kitinä Maaseudun autioitumisesta)
- Polkupyörävero
Lisäksi Kielletää lailla Henkilöautojen omistus.
Kielletään Alkoholi
Kielletään tupakka
Kielletään Sairastelu
Kielletään Ulkomaan matkat
Lopetetaan Työn tekeminen, niin ei ole kitinää Veroista. Pyydetään tämän jälkeen apua EU Rahastolta, kun menee huonosti.:lol:
Töttöröö ja hyvää ystävänpäivää [emoji8] 6mg aamuhöyryt vedetty ja pienesti tuntuu niksat mutta vieläkin on fiilinki että tipautin liikaa pois [emoji21]
Onko tänään Ystävänpäivä.:crying: Yleensä nykyisin tulee Tekstiviestillä Synttärionnittelut yms. Tähän voi todeta, et ilmeisesti mulla ei Kotipuolessa sellaisia ole.:laugh:
Hyvää Ystävänpäivää tänne, kaikille tasapuolisesti.:yeah:
Ainahan joku katoaa matkalla. Toivottavasti poistuneet kuitenkin muistaneet Höyrytellä, Röökin sijaan.:)
Moi Pitkäkorvalle.:) Mukavaa et Audrinakin pelipaikalla.:)
Onhan niitä hävinnyt... Toiset vaan hiljentyneet, toiset eivät käy enää ollenkaan. :confused: Skoudet on ainakin semmoinen, ennen wanhaan se valvoi aina öisin mun kanssa täällä mutta sitten se yhtäkkiä syksyllä katosi! :blink: Ei ole lokakuun jälkeen kirjautunut ollenkaan. Huolestuttaa. :(
Eihän tällaista kukaan täysipäinen jaksa... :lol:
Osalle Facebook on niin ylitsepääsemätön juttu, ettei muuta ole kun päivitellä sitä. Ottaa Selfie tunnin välein, et onkos tukka nyt varmasti hyvin.:laugh:
Hyvää Ystävänpäivää kaikki mussukat tasapuoleisesti [emoji8]
Nyt on Subtankki haettu. Oli joku outo haju niin pesin, koeajot kohta kunhan kuivuu
Mulla 1 Tiivaripullo missä lukee, Ässän oma. Jotain Karkkikepposta varmaan. Hetänkö sinnepäin jossain välissä?:laugh:
Pitääkö se kaivaa remeli esiin ja hoonata noi mini-subin atopään kanavat reilummiksi. Täähän tuntuu vitsiltä kohta koko vehjes.
Onko tää paska tarkotettu 50/50 nesteille?