Hyvä yritys, en silti meinaa katsoa videota. ;)
No, missä...?
Printable View
No Oulun junttapulilandiassa :eek: No ei. Oikeesti viimeks tänää aattelin että tää on aika kiva kaupunki. On kivat jouluvalotki.
Kaikki hiljeni sillä aikaa ku kävin sopimassa kauppoja
Outoa. Ekaa kertaa vuosikausiin tähän talouteen ei ostettu yhtään uudenvuoden paukkua, ei edes tähtisadetikkuja.
Aikansa kutakin ja kun ei edes muksut halunnut mitään, niin mennään näin. Itseä ei ole ko. touhu enää pahemmin kiinnostanut pitkiin aikoihin, ja tarvittaessa näkee/kuulee ihan riittävästi, kun menee ulos katselemaan muiden paukuttelua.
Hiljasta on
Mutta missä on Twisted, jouluaaton kuvaa edelleen odotellaan... :whistle:
Mää ainakin oon näätänä kattellu muiden raketteja aina vaan. :D Mun mielestä raketit ei oo ees nii hienoja vierestä, ne näyttää paremmilta vähän kauempaa.
Täällä kuulunu satunnaisia paukahduksia jo pari päivää sit, mutta nyt tää ilta ja yö on ollu ihan hiljasia ku siellä on vähän karu tuuli ja vetinen kaljamakeli. Toivottavasti huomenna tuuli laantuis ja olis selkeempää niin näkyis ja kuuluis paremmin.
Mökkikausi 2016 alkaa käymään kohti loppua
Vanhasta tottumuksesta pitää katsoa euroviisujen (tai umk vissiin nykyään) esikatselua. Varamiespalvelu*! Onneksi seura ja juoma on a-luokkaa.
*VMP
Olihan se hienoa tykitystä kylällä.
Mut parhaat äänet on joskus kuultu näistä:
https://www.youtube.com/watch?v=PyxzFVgz70M
Hep ja railakasta uuttavuotta höyrykansalle!
Vuoden viimeiset pumpulit vaihdettu muutamaan tankkiin, enää en tänä vuonna säädä mitään. Höyryä ja kalijaa... :)
Hyvää uutta vuotta foorumilaisille. :thumbup:
Minä täällä juon tinaa ja valan samppanjaa kuten kunnon vappuun kuuluu. Olen ampunut paljon selvin päin ja aion olla raketti :D
Hyvää Uutta Vuotta kaikille !
En osta enää mitään höyryttelyyn liittyvää tänä vuonna
Mä heräsin tossa seitsemältä päiväunilta ihme paukkeeseen. Nyt en nuku enää tänä vuonna.
Höyryisää uuttavuotta kaikille tasapuolisesti🎆
Kakkasin eilen viisi kertaa ja tänään (toistaiseksi) kuusi. Aikamoinen lopetus vuodelle. Aku Ankkaa saatiin eteenpäin monta sivua, kun on jäänyt vähän jälkeen. Ensi vuodelle en enää ottanutkaan tilausta eli pieni end of an era siinä.