Auta armias ku tulee hotspotti joka loistaa ku tuhat aurinkoa ja miljoona tähteä, siinä lähtee näkö! :D
Printable View
...tai katkee kanttaali.
Miten helvetissä tähän saa meshisetupin ku lanka loistaa ja paukkuu poikki kokoajan? Mesh-pötkö ilmeisesti ottaa noista koloista oikaria, mitä tolle nyt osais tehdä?
Ehdottomasti kannattaa hakea tietoa ja harjoitella normaaliin genesis atomisaattoriin mesh -setupin tekoa, ennen kuin alkaa misteriin moista kokeilemaan. Että pääsee kärryille hapettamisesta, hotspoteista, pulssittelusta jne. Tietoa löytyy todella paljon etsimällä ja miksei myös kyselemällä paremmin tarkoitukseen sopivasta ketjusta, esim. "meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä" ;)
En yritä olla tarkoituksellisesti tyly, mutta on hölmöä jos mister -ketju täytetään meshisetupin teon selostuksella aloittelijoille. Mister on kuitenkin selvästi haastavampi kuin perinteiset genesis atomisaattorit, jotka nekin tuottavat päänvaivaa alkutaipaleella.
Kiitos neuvoista mutta toki mulla homma gennyjen kanssa onnistuu, niihin tulee tehtyä setuppeja lähes päivittäin. Tässä misterissä vaan tuntui jostain mystisesti ottavan oikaria vaikka meshi hapetettu moneen otteeseen, lankoja vaihdeltu, pulssiteltu jne.
Ongelmaksi paljastui lopulta todennäköisesti liian paksu mesh-pötkö jonka hapetus kärsi kun yritin runnoa sitä noihin koloihin. Nyt sain kuitenkin toimimaan viimeinkin :)
Saattaa kuulostaa hölmöltä :D . Mutta pitääkl tuohon misteriin ostaa erikseen turvasulake?
Asia pihvi, käsitin että koko mesh -skene olis ollu vieras. ;)
Saahan tuohon sulakkeen ostaa muttei siitä mitään hyötyä ole.
Joo nyt tosiaan toimii nätisti. Ja voi jeesus tää iskee kyllä kovaa, menin vielä hölmönä laittamaan 18mg tribecaa tankkiin ja nyt on niksaöverit päällä :P
Edit: kestääkö toi muovitankki jugo diabloa?
Riippuu vähän jugon tiivarisuhteesta, mut en kyllä itse laittaisi...
^ Ihan kun ois just ollut jollain kuva kun oli jugoa misterin kirkkaassa tankissa, eikä hyvältä näyttänyt :) En siis suosittele, ainakaan näitten muistikuvien pohjalta.
Jättäisin suosiolla myös Rawr/roar vaporin nesteen kirkkaista pois...ainakin love potion oli erittäin raju tuolle tankille. Tankki halkesi sekunttien sisällä!
noniin veljoni tarjoas opiskelijalle misteri joulun poisto hintaan ;)
Olisiko niitä dripperiversioita mahdollista saada myyntiin, kun ei tuo tankkipuoli niin sytytä?
Igluun onnistuin setupin vääntämään helposti, misteriin ei meinaa sujua. Mikä mua vaivaa? :laugh:
Paineenvaihtelu?
Iglussa kun sitä ei ole.
Edit: tapatalk sekoilee tai minä