Tämmönen kylmä yöpala on kyllä kiva. Vähän kinkkua, rosollia ja metsäsienisalaattia ja siivu Keisarinnaa. Nam.
Printable View
Tämmönen kylmä yöpala on kyllä kiva. Vähän kinkkua, rosollia ja metsäsienisalaattia ja siivu Keisarinnaa. Nam.
No kuulostaapa kyllä pahalta :confused: Onkohan niillä laadunvalvonta pettänyt vai mitähän ihmettä kun joku pahnanpohjimmaisena nälkää nähnyt ressu on kinkuks laitettu. Ylijäämäkinkuthan kyl lähtee kai joulun välipäivinä huokeella hinnalla, tiiän monia jotka käy hakeen toisen kierroksen vaikka ekakin kinkku ois onnistunu. :D
Vois mennä kyllä kohta vaikka sänkyyn katsomaan jotain leffaa. Keskiyökin meni just ohi.
GREMLINS KATOTAAN <3
Teen tuosta saatanan paksun lihakeiton :laugh: 5kg kinkkua ja kaks perunaa, oliskohan sitten jo sopivasti kosteutta. :evil:
TAHON GREMLINEITÄ PESUEEN JOULULAHJAKS <3
:crying: Yritäks sää päästä eroon morsiostas? Mää ainaki meinasin heittää veivini toissakesänä kun se Elli oli Qstockissa tunnin lavalla mulkoilemassa ja suhisemassa. :lol:
Nyt pitää enää kysserö taivutella kattoon Gremlinsejä. Muistu muuten mieleen ku kaivoin pienenä mummolan vinttiä niin sieltä löyty mun tädin vanha hamsterihäkki ja siihen oli kaiverrettu Gremlin ja sen seuraaja Gremlin II :love:
Noh noh, eipäs mollata muiden musiikkimakua. Morsio tykkää kovasti, on sen suosikki pändi, en kait mä edes muuten sinne lippuja ostaisi. Itsekin tykkään. Fiksuja ja älykkäitä sanoituksia täynnä viisauksia. Nuo mulkoilutkin voi jättää omaan arvoonsa, kukaan kun ei ilmeisesti silmiensä koolle mitään voi. Vai?
No kyllä siitä varmaan aika monet tykkää kun se niin suosittu on, mä taas en koska en muutenkaan tykkää tuontyyppisestä musiikista. Ja sen silmät on pelottavat kun se hoilaa, näyttää siltä kun olis tosi kännissä tai jossain muissa. https://youtu.be/aMnIICqZqWg?t=27s :lol: