Eka pottu imetty tyhjäksi :)
Tunti ja 10ml hyvä tahti [emoji106]
Printable View
Eka pottu imetty tyhjäksi :)
Tunti ja 10ml hyvä tahti [emoji106]
Pyydän toiseenkin käteen tipan ni pysyn tahdissa huomenna.[emoji23]
Ei tässä hintaa passaa miettiä. Pienelläkin tulee toimeen ku pienet kulut.[emoji4] eikä kerrostalon linjasaneeraus yhtä ukkoa kaipaa jos päivän lepää.[emoji6] oon vaan ripeä ku olen paikalla ja nytkin ollaan aikataulusta edellä noin 2 viikkoa. Eipä noista kirvesmiehen töistä saa kun rupia nykyään. Kesällä taas kattohommiin.[emoji4]
No sitten täytyy hakea sinulle töihin eli koska saa aloittaa:D jos ollaan 2 viikkoa etuajassa:thinking:
Voi ny vattu en löyrä tappia :(
Onko ässällä yötuuri?
Juu..eka pottu suonessa ja toinen menossa..sit kotio. On tämä hienoa ku säryt loppuu ku kroppa saa nestettä. .juomalla ku ei imeydy.[emoji4]
Mitäs sitten touhuis ?
No taas oltais vahvassa kunnossa.:wheee:Vois tietysti hiukan nukuttaakin tähän aikaan.:thinking:Onnellisesti Dripperin äärellä.:drool:
:thumbsup:
Kotona, vai vieläkö olet hoitsuja "kiusaamassa"?
Kotona ollaan.:) Että miten maistuu Dripperin äärellä oleminen, ilman päänsärkyä.:yeah:Piti ottaa pikku tankkaus, ku ei vielä neste imeydy kunnolla.:) Alkaa ukko paranemaan, ku saivat Tipankin laakista sisään.
Jospa itsellä olisi edes osa tuosta sun positiivisesta asenteesta, niin tällä pallolla tallustelu olisi aika paljon helpompaa... :)
Nyt nukkumaan siitä :yawn:, eikös sulla/Larma/AnttiE/höyrypää92 jne. ole muutaman tunnin päästä ne perinteiset "huomenta-treffit"?
E. Korjattu kirioitusvire
Luulen et mun treffit nyt, ja sit meen kohta ottamaan pienet nokoset:laugh: lähtee pienistä asioista, tuo Postiivinen ajattelutapa poikimaan.:) Jos vetäisin sormenpäästä palasen pois. Olen tyytyväinen, ettei mennyt kaikki.:laugh: tai jos vasen käsi minkä loukkaa, niin koitan ajatella et on oikaa ehjä .;)
Nyt ottamaan unet ja tänään uusi päivä taas.:popcorn: