No vaikka Smokin Vape Pen 22 on aika hyvä starter kit mun mielestä, kompaktin kokoinen ja potkua ja höyryä enemmän kuin AIO:ssa eikä hinta päätä huimaa :)
Printable View
Mitä hittoa täälä tapahtuu??? oon ihan hämilläni noista ajoista, ois vaan pitänyt uskoa, kun mulle sanottiin ettei ajattelu sovi mulle!
Meniks kyssi nukkumaan ku tuli yö?
Meillä on aina ollut koiria tässä taloudessa, 3x tanskandoggi ja Bracco Italiaano. Nyt on 1 Tanskalainen (6v) ja Italiaano (9v) niin olen rouvalle yrittänyt tyrkyttää "pienempää " rotua seuraavaksi, mikä vika on Irlannin susikoirassa? :sarcasm: Parempi se on kuin kääpiöpilsneri....
Hämäläisellä räväkkyydellä täältä reagoidaan kinkkukeskusteluun: kyllähän oikeassa kinkussa kuuluisi olla kaksi sormenleveyttä läskiä. Sellaista vaan ei enää mistään löydä, ja kahden hengen taloudessa joka viettää joulunpyhät yleensä reissussa koko kinkkusavotta menisi vähän hukkaan... Niihin kämäisiin prkl rulliin on tyytyminen, mutta parempi nekin kuin ei mitään :laugh: Täällä Hollannissa on tosin menty mäkkärin ja sushin voimin.