[emoji23]
Printable View
Villasukat on kyl parasta mit jouluna voi saada. siis lahjoista.
Kuule höyris, en mä jassolta lupia kysele..teen mitä huvittaa[emoji13] ja vaikka itse söisinkin pelkkää kasvishöttöä niin en oleta muiden tekevän niin[emoji2] ja voin sanoa ettei sitä vege joulua tule varmaan vuosiin jos ikinä[emoji8]
Sanokaas mitä mieltä ootte, kyssi väittää että klo 21 alkaa yö! SE ON ILTA!
Minä muistan ajan kun possulle piirettiin risti otsaan, .22lr nappi otsaan ja siitä verta vatkaamaan ettei mene klimppeihin :whistle: kuumaa vettä padasta ja possua kalttaamaan, karvat pois ja suolaveteen ;)
Hmm...yö alkaa 22.00 siis mun mielestä[emoji5]
Minä sain kaksosilta lahjakortin vaatekauppaan, muiden sukulaisten ja jasson kanssa sovittiin ettei mitään osteta.
Klo 22 alkaa minunkin mielestä yö, ainakin tuolla kellonlyömällä pitäisi tänään ilmoittautua YÖvuoroon.
Ei varmaan oo oikee paikka kysyä mutta voisko joku lisätä skypessä tai jossain et voisin kysellä mistä kannattaa tilata sähkötupakka ja minkälaisen sit tilaa :D 2014 höyryttelin 3 kuukautta mutta vehkeet hajos nii meni into. Nyt ois taas intoa hommata laitteita ja alkaa höyryttelemään :P
Voit kysellä vaikka täällä http://www.e-savuke.com/vb/aloitteli...jalle-168.html
Arska oli hidas[emoji2]