Hyvä vähän opettaa kuitenkin mitä teini-iässä jakaa ;)
Printable View
Hyvä vähän opettaa kuitenkin mitä teini-iässä jakaa ;)
Ainiin hei höyrytoverit, haluuko joku mulle selventää miks kaikki vihaa paulsaar tuotteita? :lol: (tai no vihaa ja vihaa mut ei suosittele/tykkää) Oon ihan jääny junasta mut en oo koskaan muuta ku ihmetelly ja nyt vasta ruvennu miettimään asiaa :D (en oo siis ite ku varmaan kerran kyseisellä sivulla vieraillu)
Paulsaaren vermeet on tainnu jäädä väärälle vuosikymmenelle.
Siitä se päivä taas lähti käyntiin 4 :laugh: Valoa paljon vähemmän, kun hiukan pilvessä taivas.
Koska kyseinen firma myy 510 cigalikeja ja niihin "latauspatruunoita" joilla ei tee yhtään mitään kunnon tupakoija lopettamisvälineenä. Nyt on siellä kalliimmassa päässä jo ihan hyviä laitteita, mutta nekin on saatavilla ilman PaulSaaren brändäystä/lisähintaa ja varmasti aitoina tuotteina.
Lyhyesti: Ostaa halvinta Kiinasta omilla logoillaan -> myy niitä ylihintaan ja halvimmat/kauheimmat PG-nesteet kylkeen ettei varmasti lopettaminen onnistu -> se tyyppi tupakkapaikalla joka sinulle sanoo: "Kokeilin minäkin mutta ei noilla mitään tee, oikea rööki on aina oikea rööki". :(
Jopas tuli nukuttua. Eihän tässä nyt kerkeä edes päiväunia nukkua :thinking:
Päikkärit voi nukkua aina!
Niinkun mä maanantaina 19:30 - 21:15...
Perkele että tossa subtankin rba päässä on eriparikokoiset nesteurat. Tarttee varmaan dremelöidä.
Ei sentään oo tuosta "Julkaisut sivulle" poistanut. Pystyyköhän siitä ees poistamaan?
https://www.facebook.com/pages/Five-...65048090341613
Hyviä accoja syntyny ilmeisesti lähiaikoina.
Liite 22926
Eikös joskus ole aika olla, ilman kiireitä.:) Ihan vaan on ilman suunniteltua "tekemistä" ja nauttii olosta.:popcorn:
Tuossa olis pari malliesimerkkiä toimivasta nestesyötöstä...:esmoke:
Liite 22927
olisko noilla asiaa pankkiin "Pankkiryöstö" hm, myydäänkö ko kuoria suomessa? ei ollu edes kuvaa :(
Puhelinvertailu: Viranomaiset varoittavat USA:ssa iPhone-kuoresta - Tivi
Olin niin tohkeissani hammaslääkäriin menossa että unohtui se kourallinen aamulääkkeitä jotka otin sitten puolenpäivän aikaan :(
Niin siitä hammaslääkäristä
Mä: olis tuo poskihammas vähä huonona
HL: juu, juurihan tuolla enää on, pois vaan... mitäs lääkkeitä teillä on... onko marevan?
Mä: on
HL: koska INR mitattu
Mä: viime viikolla
HL: Pitäisi olla tuoreempi, mieluummin samana päivänä mitattu, no onhan täällä toinenkin reikä, paikataan se ja varaat uuden ajan lähempänä INR mittausta, mielellään samana päivänä
ja tämä kunnallisessa, sain ajan 31.7 kun 30.7 on uusi INR mttaus ja ne on yleensä toimittaneet vastauksen seuraavana päivänä.
Jos liian löysää verta niin haava jää vuotamaan :(
Jotenkin tuntuu että kunnallisessa odotellaan alkuun josko potilas hakeutuu muualle ja jos niin ei tapahdu niin annetaan aika ja kun sisään on päässyt on ajan hakeminen helpompaa?
Kotona mietin että millos se lasku? Kun on hoidattanut 40v työterveyslääkärillä kaikki vaivansa niin sydän kuin selkä ilmaiseksi niin on jo niin tottunut tuohon laskuttomuuteen että vasta kotona tuota mietin, kaipa ne laittaa sen sitten kun on valmista.
On tässä työkyvyttömyyseläke :blink: hakusessa jos se menee läpi täytyy tuo terveyden hoito miettiä uusiksi
Taas on näköjään jakso kun saa töitä oikein kunnolla tehdä, 11 aamulla tullu kotiin ja hallille pitäis taas kohta suunnata!
Näyttää vaivaavan kuukautiset/vaihdevuodet koko maailman vapokansaa, ei pelkästään suomalaisilla ongelmaa tällä hetkellä.
Missä luuraa jomppeli, nyt tarvittas karkeeta sepeliä sillä isommalla kauhalla, mä voin lähtee lapioimaan ;)
Taas tehty sopivan kokoinen annos iltapalaa 500g perunaa, 600g pihviä ja 500g raejuustoa. Ja eikun syömään
Liite 22937Lainaus:
Hey HYON FAMILY, were doing a little house cleaning today. Please forgive my lack of tolerance for the individuals that think they can come to our page and disrespect it. HYON USA will not tolerate any disrespectful comments or graphic posts. This page is only for quality people who appreciate quality products. Those that get banned just don’t QUALIFY. We welcome everyone to comment, however do it with same respect you use when speaking to your mother, wife or girlfriend. Anyone who has been banned may message or email us for reconsideration. We are leaving the door open to these individuals due to the misinformation that has been spread.
Tai siis ne on vaan ehotuksia myynnistä vetämiseksi testien tekijöiltä :) Jonkun twitter feedissä se oli mutta nappasin talteen.
Liite 22938
Piha parturoitu & trimmeröity ja samal meni naapurinkin piha [emoji33]
Tekee keikkahommia niin oli vähän päässy pitkäks.
Helvetin mukava keli OLI, aurinko paisto ja lämmin vartti sitte vielä... nyt sataa vettä taas...