Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
onneksi nykyään alkaa jo pikkuhiljaa uskoa että kaikenmaailman kurkku jomotukset sun muut ei johdu höyryttelystä ;)
Alkuun oli kieltämättä jokaisesta yskähdyksestä, päänsärystä ja kurkkukivusta että "mitävittuahöyrykuolema?!"
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
popilo
Alkuun oli kieltämättä jokaisesta yskähdyksestä, päänsärystä ja kurkkukivusta että "mitävittuahöyrykuolema?!"
LOL? i hear voices...
:D
Ei sentään, vaikka vähän ehkä vainoharhainen olinkin.
E: Aiheeseen, tiskaaminen. SAATANA.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
popilo
tiskaaminen. SAATANA.
true dat
Vittu että vituttaa olla persaukinen opiskelija.
Lisää ÄNÄRIRAGEA !! Tuo kone huijaa ihan selvästi !!! Heti kun ite on saanu 1 maalin ni koneäijät tykittää 4 maalia 5minuutin sisään !! PERKELE KOHTA HEITÄN TUON OHJAIMEN SEINÄÄN JA POLTAN KOKO PELIN !!!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Geotrix
Vittu että vituttaa olla persaukinen opiskelija.
Lettu että ketuttaa käydä töissä 40h viikossa ja silti olla persaukinen :(
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Existance
Heti kun ite on saanu 1 maalin ni koneäijät tykittää 4 maalia 5minuutin sisään
Tämä on kyllä tullut huomattua, vuodesta vuoteen, pelistä peliin. NHL taikaa parhaimmillaan.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Existance
Lisää ÄNÄRIRAGEA !! Tuo kone huijaa ihan selvästi !!! Heti kun ite on saanu 1 maalin ni koneäijät tykittää 4 maalia 5minuutin sisään !! PERKELE KOHTA HEITÄN TUON OHJAIMEN SEINÄÄN JA POLTAN KOKO PELIN !!!
Ja mikä vittu siinä on kun pelaat netissä, hallitset peliä lauot ja painostat armotta. Ja sit se saatanan vatipää vastustaja saa 3 laukausta koka MATSIN aikana ja ne VITTU uppoaa!? JA SE VOITTAA!?
PRKL!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DaMulQ
Lettu että ketuttaa käydä töissä 40h viikossa ja silti olla persaukinen :(
Vittu että vituttaa opiskella ilman mitään tukia, tehdä 40+ opiskelutunnin lisäks 20+ tuntia töitä viikossa ja olla niin persaukinen, ettei aina tiedä mistä vuokraakaan maksais. Vielä enemmän vituttaa, kun sit joskus on rahaa niin ne pitää kaikki heti käyttää, ei osaa yhtään pahan päivän varalle säästää. Se on se pahin vituttaja, tulee niin syyllinen ja paha olokin.
Firman pikkuhitleri jolla ei ole käsitystä tuotannosta muuten kuin numeroina taulukoissa tulee pätemään kuinka mun pitäis työni tehdä :D
Melkein vuoden vanha Boltti sano ittesä irti saatana.
Yritin yleismittarilla voltteja liittimest, siitä mitään tullu. Sitte vaan ei enään toiminu... PRKL!
Nitkuttelin liitintäkin jos olis ollu painuneena kun mittasin voltit mutta ei...
Eikäs hajuakaan mikä vikana, akkujakin jo 2 kokeilin.
EI VAAN PÖHISE!
Ideoita?
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
steamroller
Tod. Kytkin paskana.
Purku edessä...
Voi myös olla, että piuha/juotos kärähtäny oikosulun takia, jos kerran epäonnistuneen mittauksen jälkeen ei enää pöhissyt..
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
djkettu
Vielä enemmän vituttaa, kun sit joskus on rahaa niin ne pitää kaikki heti käyttää, ei osaa yhtään pahan päivän varalle säästää. Se on se pahin vituttaja, tulee niin syyllinen ja paha olokin.
Jokseenkin tuttu juttu. Siitä prkl vähästä on todella vaikea säästää, tai käyttää edes järkevästi. Kun rahaa on, kyllä se johonkin menee. Sitten kun ei... We're screwed :(
Kela tosin tukee minua. Että jotain lohtua. Jaksamista :esmoke:
PÄRSKELEEN KELE TANA TTU! :(
Ei tuonut posteljooni uutta LT Lamboa ei. Noh, onneksi saa Vision Eternityn tänää niin pääsee askartelee.
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Helvetin iltavuoro kun ei kerkee mitään tekemään. Kayfuniin en oo ehtiny setuppia vääntämään ja hellfire mega odottais postissa hakijaa.
http://youtu.be/KsDdM4frEB0
Ei vittu, mulla meni luotto tähänkin hemmoon. Jos on yhtään katsellut tuon hemmon arvosteluja, niin jos laite on kiinalainen, ja siinä on pienen pienikin ongelma, niin se rummutetaan niin lyttyyn kuin mahdollista, mutta kun laite on Zenin ja siinä on ongelmia, se onkin vain pieni ongelma jonka voi korjata.
Puuh prkl!