Pitäs lähteä Makitaa lämmittämään ruuvailemalla.:)
Printable View
Pitäs lähteä Makitaa lämmittämään ruuvailemalla.:)
Ainiin, eilen alko pieni "hiihtoloma", puoltoista viikkoa [emoji122]
Mä siirsin just talvilomani toukokuun viimeiseen viikkoon. Vähän pitäis viä ootella, mut Sitte onki piitkä huili.
Ei ehdi ees lomia pitelemään ku töitä paiskii!:)
Viel 6kk töissä nii voi jäädä hetkeks liiton rahoille ja ettii uutta duunia. Motivaatio aika pyöreä nolla tähän hommaan.
Toisinaan kovin tuttu tunne, itsekkin hain juuri hetki sitten uutta työtehtävää johon päättyy tänään haku. Josko ens viikolla jo tietäis että pääseekö vaihtaan hommia talon sisällä, vai alanko katseleen toista duunia. Jos ei napostele, niin eikai siinä työnteossa oo silloin mitään järkeäkään.
Mulla on noita Homokiva 3.1 tankkaamisen tarkoitettuja (ostettu Cloud9vapingilta) ja niistä tulee aika tönkkö tavara läpi.
Tein itte pari korkkia pitkällä ja vahvemmalla neulalla työmaalle. Ei tarvi ruiskua kannella mukana.[emoji4]
Uh, tänään työhaastattelu. Toivotaan että tärppää!
Jaapati joopati, tuli tuossa pari vk sitten 1500€ tietokone hommattua.. Montanohan hyöryvehettä silki rahalla ois saanu.. No anyways. Mulla on probleemaa pingin kanssa, normikäytössä pysyy siedettävänä mutta raskaassa( esim peleissä) käytössä hyytyt nopeammin kun sitikka pakkasella ja ping on pitempi kun taas saman työpäivä... Missä Wika, jtn niksia aiheeseen? Edellä kirottu Sonera tarjoaa baanan.. Ei kinostais lähtä uutta matolaatikkoa hankkimaan kun ne vimosekki rahat meni siihen koneeseen
Jokunen vuosi takaperin kun vielä joutui tuskailemaan näiden asioiden kanssa, tuli huomattua että pingiin vaikuttaa jäätävä määrä muuttujia, aina lähtien pelin sisäisistä "pakettiasetuksista" lopulta päätyen purkin sisäisiin asetuksiin, toki unohtamatta windowsin säätämistä. Mutta ihan ensimmäiseksi varmaankin tarkistaisin mahdollisen palomuurin asetukset ja seuraavaksi pelin sisäiset yhteysasetukset ja vasta sitten alkaisin säätämään winukan ja purkin kanssa.
Nyt tais käydä munkki. Tarjottiin keskustasta ylimmän kerroksen kaksiota :wheee:
Noni huomaa kyllä että sekottelee nesteitä kun menee suoraa kattohuoneistoo [emoji13]
Tarvii joskus pyörähtää kyllä sielläkin jos kaffeet tarjoot [emoji106]
Pistän pullatkin pöytään :thumbup: