:wheee:On siinä boksilla nimi...
Printable View
Muksulle askartelupaskartelulle en laita minkäänlaista hintaa niin omalle kuin työlle. Ei vaan luonto anna periksi ostaa tuollaista "maailman parasta muovikippoa", ja ymmärrän hyvin ton funktion kyllä.
Mutta tein sitten kompromissin ja kävin likan kanssa lastentarvikeliikkeessä. Kokeiltiin kävelytuolia ja likka oli niin myytyä tavaraa että semmosen ostin. Hintaa tuli reilusti alle 50€ kun vähän tinkas ja vihjas että löytyy muualtakin. Tossa on lelua, kippoa kappoa ja saa nostettua lelutellingin pois ja laitettua muuta tavaraa tasolle. Oishan noitakin löytynyt käytettynä varmaan miljoonasta eri paikasta, mutta nyt kyllä suli isän sydän kun näki tytön riehuvan kuin mielenheikko tuossa.
Meillä oli pomppukeinu aika suosittu tuossa vaiheessa, kun pojalla itsenäinen kävely ei vielä sujunut, sekä Brion kävelykärry hiukan myöhemmin. Nuo taisivat molemmat olla sukulaisilta saatuja lahjoja. Itseltä olisi varmaan jäänyt ostamatta. Vaan ehkäpä tästä aiheesta riittää tältä erää, ennen kuin jotakuta alkaa ärsyttää e-savukkeen muuttuminen vauva-foorumiksi :o
Pakko sen verran puuttua tuohon lapsen nuhajuttuun, kannattaa halkoo pari sipulia sängyn viereen yöksi niin helpottaa kummasti oloo :)
Millä oikeudella feissarit tunkevat tielle tai nykivät hihasta? Muutenkin valmiiksi huonolla tuulella jota ei voinut olla näkemättä naamasta ja sitten joku ituhippi tunkee EVVK papereitaan nenän eteen puolipakolla.
Samalla periaatteella menty, ja noista ihmisoikeusaktiveista pääs eroon kun tokas "näytänkö siltä että mua kiinnostaa ihmisoikeudet? Mua kiinnostaa enempi niiden riistäminen".
http://up-ship.com/blog/wp-content/u...adass-meme.gif
^ Ite oon ollu diplomaattisempi ja tuumannu että jos olisin *****aktivisti niin olisin kans jakamassa noita lappuja.
Ei tämä nyt enää varsinaisesti harmita, mutta tarina elävästä elämästä vuosien takaa:
Yhtenä sunnuntaiehtoona alkoi meikäläisen korvaa särkeä niinmaan perkeleesti joskus vähän ennen puoltayötä ja heräsin sitten siihen. Tunnin siinä ihmettelin että mitäkähän tähän auttais. No ei mikään ja oli nöyrryttävä soittamaan Hatanpäälle päivystykseen (silloin siellä oli vielä päivystys). No uninen respa-apulainen kyselee mitä asiaa jne.
Kysyin onko lääkäri paikalla kun pitäs päästä lekuriin ja vastaus "joo, on lääkäri täällä, mutta se nukkuu eikä sitä saa herättää".
Meikäläinen: "Mitä vittua, nyt herätät sen lekurin, mä oon siellä vartin päästä"
Respa: "mutta kun se kielsi herättämästä jos ei joku ole kuolemassa"
Minä: "Kohta on jos se lekuri ei o hereillä kun mä tuun"
Noh biilin rattiin ja kohti Hatanpäätä tilassa jossa vitutus melkein hoiti korvasäryn. Vastaanotossa sitten täyttelin niitä lippulappuja ja oottelin josko lekuri olis heränny. Oli herätetty ja pääsin vastaanotolle. Tietenkin aluksi esitin pahoitteluni että Herra lääkäri oli jouduttu herättämään meikäläisen vaatimattoman korvasäryn vuoksi. Lekuri pikkasen hätkähti ja sano että täällähän me ollaan potilaita varten (joopajoo 20 kmk/kuukausi siihen aikaan). Lekuri sitten tiiraili siinä aikansa mun korvaani ja katteli niitä papereita ja sitten sekin repes, hoitsu oli tuonu ihan jonku muun potilaan paperit. Ei luulis senkään olevan vaikeeta kun olin ainoa asiakas siihen aikaan yöllä ja varmaan ainoa joka niitä lippulappuja oli täytellyt.
Noh loppu hyvin, sain oikeet myrkyt korvatulehdukseen eikä kuulo mennyt. Jälkeenpäin homma naurattaa, mutta kaikki korvasärystä kärsineet varmasti ymmärätävät ettei tilanne ei silloin paljoa naurattanut :banghead:
Haisen appelsiini-kookokselle...
Ainoata suihkusaippuaa mitä löysin..
Joku perkeleen valopää narkki juoppo rahaton kusipään idiootti päätti sit nussia miun airot miu veneestä ja katko oikein ketjunkin.. meinas varmaan saatanan taliaivot pölliä kokoveneen.. kun tavoitan lasaretti kutsuu ja omaisuus hajoaa.. vittu et osaa syödä miestä moinen pikkuasia mut just tänä kesänä tuli "uusi" vene.. ja eikun jotkut vitun mongoloidit pilaa toisten kesän ja pöllii kamat...
Kortti hyllyllä. X-(
Juuri niin. Nyt sitten mietitään että huomaako poliisisedät jos käy kaupassa moottoroidulla nelipyöräisellä :whistle:
Onneksi asun hevon-siellä, niin täällä ei paljon pysäyttelijöitä ole.
Eihän sitä kortilla ajeta :)
Juu, ja rattijuopumus on kansallinen harraste.
Toi on niille just vähän perseestä ketkä asuu jossain korvessa ja sattuu lähtemään kortti. Niinkuin mulla esimerkiksi. Eipä oo tosin ikinä kortti lähteny enkä oo sakkojakaan saanu kertaakaan. Mut mietin vaan sillon kun kävin töissä vielä, et jos multa olis kortti lähteny niin mulla olis tasan kaks vaihtoehtoa. Joko jatkan töihin kulkemista autolla tai irtisanon itteni. Jokanen varmaan voi päätellä, et ensimmäinen vaihtoehto kuulostaa houkuttelevammalta :D
Harvoin se kortti kuitenkaan itekseen lähtee kuivumaan..? ;)
Pakko laittaa tännekin, kun sen verran taas korpeaa..
Piti sitten mennä googlettelemaan "nelosen uutiset sähkötupakka" ja mitäs kivaa löytykään.. :banghead:
Ruutu - video | Ruutu.fi
Voi vittu että nyt taas vituttaa.. X-(
Tuohon muutamaan minuuttiin oli saatu kaikki perinteiset argumentit; ei ole vähemmän haitallista kuin tavallinen tupakka, sisältää samat karsinogeenit, nikotiininesteestä tulee sama riippuvuus, ei ole tutkittu ja vielä porttiteoria niputettuna nätisti yhteen..
Sitähän se oli taas. Mutta toisaalta ei siinä sen kummemmin yritetty kieltää näitä tuotteita, ainoastaan keskityttiin kampanjoimaan nuorison villitystä vastaan. Sellaisenaan ihan OK minusta. Se K-18 lätkä ihan OK tavoite.
Pesuvedessä on nyt niitä karsinogeeneja, mutta sille kai on tarpeensa, että olisi uskottavaa. Totesi kumminkin, että jos siirrytään oikeaan tupakkaan, niin se on ihan eri mittarilla se haitallisuus niissä.
Mutta silti "on yhtä haitallista kuin tavallinenkin tupakka"... :rolleyes:
Sen tarkoitus kai on hyvä, pitää nuoriso poissa tästä. En aio itse olla korjaamassa käsityksiä, jos kuulen jonkun nuoren mulle vaahtoavan tästä ja pitävän mua hulluna.
No, siitä K18-lätkästä oon samaa mieltä, mutta ei kai sitä ole pakko levittää moista paskapropagandaa sen saadakseen?
En tiedä. Voi olla että sen se vaatii. Ilmeisesti ei ole eväitä suoraan kieltämiseen, niin pitää yrittää vaikuttaa ihmisten mieleen.
Eikö muka voi nikotiinille ja laitteille lykätä K18-lätkää?
Mikäs sen estää?
Tekis mieli raiskata tää viesti capslockilla yms... Samaa paskaa jauhetaan uudestaan ja uudestaan. X-(:banghead:
http://gifwall.net/gif/gw-1334693559955182.gif
Ärsyttää taas tuo tyhjänpäiväinen kitinä keskikaljasta..vittu mikä saatanan holhousvaltio joka asiassa.
^ :lol:
Tuli sitten Puolasta tilattua useampi millilitra paskan (ei sentään kirjaimellisesti, mutta tuskin ainakaan paremmalta maistuu) makuisia nesteitä. Ankean suurella prosentilla tahtovat tuubaa olla merkistä ja tavoitemausta huolimatta.
Ärsyttää ku ei tahdo saada sdogia toimimaan halutulla tavalla x( joko wikkaa mut ei tuu tarpeeks höyryy tai höyryy tulee mut ei wikkaa kunnolla. Neste jotain 60-80% vg ja käytös 200 ja 400 mesh, 0.25 ja 0.20 kanthal.... auttakee miestä mäessä et saan rokkaa ton :/ hyvä vehje mut ei ossoo
Viimeisestä yövuoroa jäljellä 30 min tälle viikkoa niin menen ja tokaisen "nyt ei jaksa enää sykkiä yhtään ylimääräistä, alkaa jo väsyttää niin perkuleesti." No kuluu PAM ja sähköt pois, perkuleen moosella kiiruulla sitten ~20 muovipuristuskonetta päälle ettei seuraavalla vuorolla olis niin kusinen aloitus. Ei oo kyllä hetkeen tullu sykittyä tohon tahtiin... X-(
Päätettiin, että vaihdetaan emännän 7 hengen kulkine johonkin pienempään, kun ei kahta isoa autoa tarvita.
Eilen sitten ajeltiin n. 200km katsomaan yhtä vaihtoehtoa joka näytti netissä oikein lupaavalta. Paikan päällä todettiin, että autohan on juuri sellainen, kuin pitääkin ja ei kun koeajolle.
Sitten rupesikin vituttamaan!
Emäntä ajoi ensin ja totesi muutaman minuutin jälkeen, että täällä on muuten poltettu tupakkaa. Itse en haistanut mitään, mutta laitoin tuuletinta isommalla ja samalla tulvahti kabiiniin ihana tuhkakupin tuoksu.
Emäntähän sai sitten tuosta koeajosta allergisen reagtion. On pilannut terveytensä edellisessä työpaikassaan sisäilmaongelmia ansiosta, että reagoi välillä vaikka mihin tuoksuihin todella ärhäkästi.
Se siitä sitten. Tuosta ei enää autoa saa, ainakaan meidän perheelle. Sääli, että nätti alle kolmevuotias auto on pilattu tuolla tavalla.
Täällä meillä päin tehdään tuota ionisointi käsittelyä esim autoille, kokemusta on, ja myyjä maksoi tuon 175€/vrk eipä haissut tupakka sen jälkeen eikä emäntä allergoinut.
Miten voi olla niin vaikeaa ymmärtää, että tapahtumailmoitukseen kirjataan oleellinen tieto?! Sinne ei tehdä mitään monologia, josta joutuu erottelemaan faktat. Tarkoitus ei ole kirjata normaaleita tapahtumia, kuten: "soitin esimiehelle -> ei vastannut!" ja "soitin uudestaan esimiehelle -> vastasi!".