Singpostilla tuli ainakin obs engine ongelmitta alle kahdessa viikossa, ehkä mulla kävi väin hyvä säkä sitten.
Printable View
Singpostilla tuli ainakin obs engine ongelmitta alle kahdessa viikossa, ehkä mulla kävi väin hyvä säkä sitten.
Mullekkin tulleet singulla normaalisti, ihan ongelmitta.
Onko kellään kokemusta FT:n nestepulloista ? Mielellään se 100 ml vetoisia sais olla.
Ainakin nuo 50 ml vetävät muovitippanokkapullot on olleet mun mielestä hyviä ja kestäviä.
Mä tilasin 15kpl semmosia läpinäkymättömiä 100ml pulloja joissa pieni punainen korkki. Ihan asiansa ovat ajaneet, mutta pieni korkki hukkuu helposti.
Tommosia: https://www.fasttech.com/products/0/...liquids-5-pack
Näitä mulla käytössä. 100ml ja 50ml. Tyytyväinen olen. Tosin jos 80vg+ niin saattaa olla parempi leikata päästä pois vähän lyhyemmäksi, avatuu aukko jolloin liruttaa paremmin.
https://www.fasttech.com/products/0/...liquids-5-pack
Finland Express ePacket nyt kahdella tilauksella testattu. Lähetyksestä saapumiseen molemmilla alle 10 päivää. Aika hyvin, tulee käytettyä jatkossakin.
Höh. Nyt ne lähettivät tuon Singpostiin jääneen paketin uudestaan. Singpostin kautta tietenkin:facepalm:. Hyvä tästä tulee. Olisinpa tajunnut noita pienellä korkilla varustettuja pulloja ostaa samalla. Olen käyttänyt tollaisia https://www.fasttech.com/products/30...liquids-5-pack. Tuo painettava suukappale on omassa käytössä osoittautunut huonoksi. Tuppaa pulpsahtamaan välillä tankkia täyttäessä irti ja sotkuahan siitä tulee(varmaan omaa huolimattomuutta).
7.4 tilattu paketti saapui tänään 25.4 China postin kautta. Taisi olla nopein Kiinan tilaus meikäläisen osalta tähän mennessä.
Avocado style vehkeitä ei enää myynnissäX-(
Ei tuolta Fasttechista varmaan kannata tilata mitään akkuja sisältävää kun tulee vissiin jollain purjelaivalla. Zelos ollut kuukauden matkalla ja nyt meni vielä tulliinkin. Kympin verran siitä piti alveja maksaa. Muut tilaukset on kyllä tullu nopsaan nykyisin, ei ole mennyt kuin reilu viikko.
Täytyy taas kehua tuota Finland express ePacketia, MKWS:n coililajitelma tuli tasan viikon päästä postituksesta, katsotaan kolahtaisiko VGOD-klooni jo huomenna postilaatikkoon :esmoke:
Toimii kyllä hyvin tuo ePacket. 30.4 lähti paketti matkaan ja tänään noudettavissa.
Samaa mieltä. Oma tilaus(joka jo kerran kävi moikkaamassa Singpostin tullia ja lähetettiin sittemmin uudestaan "with a proper shipping way"), jäi taas Singpostin tulliin. Saas nähdä, mitä nämä toimitusketjun huippuosaajat seuraavaksi keksii:laugh:. Tosin tilauksesta ei ole kuin pari kuukautta, ettei sikäli voi vielä vaatia liikoja.
Edit. Oho..olin väärässä. Tiedustelujen jälkeen selvisi, ettei paketti jäänytkään uudestaan tulliin. Se nyt vain sattui olemaan yli 2 vko:a "information received" tilassa. Nyt se on tuloillaan :hatsoff:
Edit2. Tilauksesta 67 päivää ja perillä.
Näyttää äitienpäivä kampanja jo alkaneen eli koodilla ILOVEMOM -10% kaikesta.
Pitää antaa kyllä Fasttechin asiakaspalvelijoille taas isot plussat takuuasioiden hoidosta. Vähän kun itse näkee vaivaa ja muistaa hyvät käytöstavat, homma toimii ilman ylimääräisiä kustannuksia...Kiinaankin päin.
samaa mieltä:thumbsup: vaikka ensin yrittivät tarjota store credittiä paluupostin korvaukseksi ja kertoivat sen olevan palautuspolitiikka :glare:
Perhana, nyt näyttäis siltä että ensimmäinen milloinkaan FT:n tilaus jäi tulliin. Juurikin ePacketti jossa 5 lootaa baby beastin atoja.
Kaipa se pitää nyt noista verot maksaa, kun on kolmen tonnin edestä roinaa tullut jo läpi... :unsure:
Mitä siin sun seurannassa lukee? Ite tilasin kaks tuotetta ja se kalliimpi tuotiin mulle 24.05 mut toi halvempi jonka hinta oli jotain 32 dollaria on seissy tuol siitä asti eikä sitä ole vieläkään koitettu toimittaa. Viimesin tieto on 2017-05-24 17:40
HELSINKI, 00000, Item has been registered.
Tuo viimeisin rekisteröinti vähän ihmetyttää, eikös ne kuitenkin tuonne tullipostiin jää odottamaan tullausta jos niin vaativat.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Posti, lähetysten seuranta
Pitää päivä, pari odotella jos sattuu status vielä muuttumaan tai tulemaan tullausilmoitus postilootaan.
2017-06-04 09:21 Exchange Bureau in Nanjing, has been exported to open
2017-06-01 15:23 Nanjing Exchange Bureau, import each other (internal transit)
2017-06-01 09:21 Exchange Bureau in Nanjing, has imported opening
2017-05-28 14:45 Beijing Exchange Bureau, import each other (internal transit)
2017-05-28 09:54 Exchange Bureau in Beijing, have been exported to open
2017-05-27 16:11 Exchange Bureau in Beijing, have been exported to each other (internal transit)
2017-05-23 09:15 Exchange Bureau in Nanjing, has been exported to open
2017-05-22 17:00 Nanjing city, China Post Corporation postal letter, left, the next station "Nanjing International"
2017-05-22 14:52 Nanjing city, China Post Corporation postal letter, letter
2017-05-22 10:24 Postal letter, Nanjing, China Post group has been accepted
:yawn:
edit: Nyt vaihteeksi Beijingissä
edit2: Helsinki
edit3: Perillä
Mulla ei ole jäänyt kertaakaan epacket tulliin(7pakettia. Sen sijaan singapore post on jäänyt toistuvasti kiinan päässä tulliin.
En tuota ole nyt käyttänyt kuin vissiin viimeiset 8 tilausta, joista kaksi vielä matkalla ja aikaisemmat tulleet kiltisti perille. Edellisenä päivänä tuli juuri samanlainen ePacketillinen noita atoja ihan kotiovelle asti.
$20 noihin on merkattu arvoksi päälle jokaiseen.
SingPostit jää kait nykyään sinne lähtöpäähän jumiin jos sisältää vapotavaraa.
Olen tilannut täältä kaikenlaista roinaa (suurin osa varmaan EI e-cig tavaraa) varmasti satoja kertoja, ja ikinä ei ole jäänyt yksikään paketti tulliin...
viime kuussa jäi elämäni ensimmäisen kerran kiinan tilaukset tulliin, kun tuli 2 pakettia efun.top:sta ... molemmat jäivät...
toisesta olisi pitänyt maksaa verot/tuliimaksut ja toisesta ei... pyysivät kuittiselvitykset,laitoin.. ja molemmat lähtivät eteenpäin ILMAN maksuja... :thinking::cheer:
kerran kun täältä tuli 6x 5-pack 60ml tyhjiä nestepulloja, paketti oli kyllä niin iso,että ihme ettei jäänyt tulliin,vaikka hinta olikin kyllä alle sen 22.50eur (?) mikä on raja.
2.5 lähetetty ja tänään Helsinki-Vantaalla. Kolmessa päivässä Kiinasta Suomeen ja nyt sitten Posti hieroo näitä vähintään viikon.
Kappas :D Eli tietysti kesäkuuta. Sehän tuosta vielä puuttuisikin, kun osaisivat kertoa tarkkaan, että mikä prkl siinä kuljetuksessa kestää.
Mulla on seissy epacket 24.5 lähtien postin terminaalissa. Koitin postin aspasta kysellä ja ne vaan kerto et kysyvät paikallispostista jos löytys sieltä mut eihän se nyt siel ole ku koko paketti ole liikkunu tuolta kohta kahteen viikkoon. Jos se nyt on tonne hävinny ni tiedä sit taas mihin tekee valituksen ja saako tosta edes mitään korvauksia.
Aika usein ne paketit siellä vaan on. Paikallisposti osaa hutiloida ja seurannasta ei ole silloin hyötyä.Lainaus:
Koitin postin aspasta kysellä ja ne vaan kerto et kysyvät paikallispostista jos löytys sieltä mut eihän se nyt siel ole ku koko paketti ole liikkunu tuolta kohta kahteen viikkoon.
Fastilla -10 pinnaa menossa, jos joku haluaa vielä tehdä viime hetken hankintoja, tai vaikka ihan jotain muuta ostella..:thumbup:
Unohdit koodin eli
Happy Father’s day - 10% Off Site Wide - Code: THANKSDAD
Happy Father’s day - 10% Off Site Wide - Code: THANKSDAD
OHO, sorry... lauantai fiilikset/oluset haittaa toimintaa silloin tällöin....:facepalm: