-
Re: Humutusketju! (Everything went better than expected)
Suuret onnittelut!
Jos mulla olis sähkösikari, niin lähettäisin kyllä ilmaseks... :)
-
Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)
Lämpimät onnittelut Shane ja perhe!
-
Onnittelut täältäkin koko Shanen perhekombolle!
-
No täältä myös McGowanin perheelle onnittelut! O0
-
Todella hauskaa seurata noita sääennustuksia, eivät pidä ollenkaan paikkaansa.
Tunnin välein vaihtuu laidasta toiseen :D
Toi vois olla kiva ammatti, työn laatu voi olla millaista paskaa tahansa :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ves@
Todella hauskaa seurata noita sääennustuksia, eivät pidä ollenkaan paikkaansa.
Tunnin välein vaihtuu laidasta toiseen :D
Toi vois olla kiva ammatti, työn laatu voi olla millaista paskaa tahansa :esmoke:
Sen kun heittelet noppaa tai pelaat pokeria. Kaksi peräkkäistä kutosta tietää hellettä, täyskäsi ukonilmaa. Simple as hell ! :D
-
Tarttee kokeilla, samanlaista arpomistahan toi nytkin on :D
-
^Muistat sitten lisätä tiedotuksiisi mukaan aina riittävästi ylisanoja esim. kaaos, hirmu-, rankka, ym. :D
-
Kappas, yli 7kk ilman spaaderoa :) Ei tule asiaa kummemmin mietittyä, kun ei sigussa ole tuota "muistuttajaa" :)
-
Hetken ärsytys vaihtui taas kerran pikkupoikamaiseen iloon, kun vastaus saapui salama. Puuttuvat osat lähtevät tulemaan heti alkuviikosta, ja uusissa edellinen mallin osissa oli taas nippu parannuksia havaittavissa.
-
Sori vaan, mutta tota "Sinkkuketjua" seuraamalla saa välillä hyvät naurut :D
-
Pakko humuttaa, tänään tuli 2 viikkoa täyteen ilman yhtään höyryä, kaik on myyty, hätävaralaitteeksi jätin sen mistä kaikki alkoi ego 650 vai onko se 600 ja 50 ml 5%nestettä, saittia en jätä ja te olette upeita tyyppejä kaikki joiden kanssa olen saanut keskustella ja joiden upeita viestejä olen saanut lukea.
Oikeasti tämä on ainoa ja oikea vaihtoehto tupakan vieroituksessa, olen aina ollut selkärangaton tyyppi mutta näköjään sekin myytti on omalta kohdaltani BUSTED.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Pakko humuttaa, tänään tuli 2 viikkoa täyteen ilman yhtään höyryä, kaik on myyty, hätävaralaitteeksi jätin sen mistä kaikki alkoi ego 650 vai onko se 600 ja 50 ml 5%nestettä, saittia en jätä ja te olette upeita tyyppejä kaikki joiden kanssa olen saanut keskustella ja joiden upeita viestejä olen saanut lukea.
Oikeasti tämä on ainoa ja oikea vaihtoehto tupakan vieroituksessa, olen aina ollut selkärangaton tyyppi mutta näköjään sekin myytti on omalta kohdaltani BUSTED.
Onneksi olkoon! :laugh:
Äläkä hylkää meitä, missään nimessä :D.
-
kaivelin tässä laatikon pohjia ja kartoitin noita diy tiivisteitä, ilokseni huomasin että noihin xo puteleihin on jopa kirjailtu oma nimi. Kui siistii se sit onkaan ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Helkkari kun täällä ei ole like buttonia! Helkkarin hienoa! täältä iso viikinkitervehdys moiselle saavutukselle!
-
Minihumutus: 100. viesti!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ves@
Sori vaan, mutta tota "Sinkkuketjua" seuraamalla saa välillä hyvät naurut :D
Mut se on taas vähäks aikaa lässähtäny. Tuli hyvää vipinää, kun nuori nainen lähti avoimesti ehdotteleen O0
-
Re: Humutusketju! (Everything went better than expected)
Jihuu, 4 paketti ja kaks saapumisilmoitusta mm. Kreikasta ja Singaporesta! Ny postiin ja illalla tulee GG kuvia! :)
-
Kah, jännästi tuli vaihdettua HF mega kulman kautta Sturmmodiin ja Empire modiin.... Juuri kun ajattelin ettei Empirejä enää mistään saa niin tuli viel bonuksena toi SM.
-
Mahottoman hyvä satsi nesteitä tuli postissa libertyltä tänään. Pink spotteja, fsusaa ja vermilionia, hedelmäisiä ja yksi tupaccamaku. Cisco käy kuumana kun sinne sataa tippoja :D
-
Neljä pakettia! :)
ja sitten vähän miinusta, kaksi ei ole itselle :( ja kaksi... mitähän noilla tekisi :) kun sen suunnittelemani modin rakennus on hetkeksi hiipunut (muovailutyökaluja, lastaa, veistä ja lusikkaa jne, eli ei oikein liity sähkikseen :))
-
Tunnistaa ilman nimimerkin katsomista, erään nimimerkin. Kyseessä siis Iisi. Kui hianoo se on sit onkaa? Joku muukin kuuntelee J.Kallion höpinöitä..
-
Ranskasta tuli maanantaina GGTS-koodi ja Lontoon kaupasta kerkesin laittaa ennakkotilauksen toiseen GGTS:ään. Voisi melkein poksauttaa korkin auki, kun olen metsästänyt paria tällaista jo muutaman kuukauden :D
-
Humutusketju! (Everything went better than expected)
Ihmettelen, miksi et ottanut molempia ranskasta?! :)
-
Eipä tullut silloin mieleen :) Ajattelin, että niissä on jokin yksi per asiakas -limitti. Mutta hätäkös tässä, parahin Esa. Everything went better than expected :D
-
Wuhuu, Ego kestää uimisen. :D
Kipattiin tuossa menneellä viikolla vesijetin kanssa vaikkei pitänyt, ego tietty taskussa. n. 10 metrin uintimatkan kesti ehjänä.
-
Jess! DID lähetettiin matkaan eilen :)
-
Lambo oli ilmestynyt loo :smoke:raan!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
(Y) Onnea!! :D
-
-
Ensimmäinen GG pakettini on saapunut Suomeen 8)
-
^Milloin Esa tilasit tuon ensimmäisen? Itelle ei ole tullu vielä edes koodia vaikka varausmaksu on maksettu. Laitoin äsken maksusta tietoja kauppiaalle.
-
Humutusketju! (Everything went better than expected)
Siellä on muita GG tuotteita ;)
6pvää tuli tämä, ehkä pääsee huomenna kuittaamaan tai sitten ei:)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Siellä on muita GG tuotteita ;)
6pvää tuli tämä, ehkä pääsee huomenna kuittaamaan tai sitten ei:)
Aha, ok.
-
SAIN TANKIN TOIMIMAAN!! kiitos vinokoneen vinkit ja yakosein (joku kiinalainen nimi) 21sekunnin video
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
iisi
SAIN TANKIN TOIMIMAAN!! kiitos vinokoneen vinkit ja yakosein (joku kiinalainen nimi) 21sekunnin video
Huomenna klo 15 Rattiksen nurkkapöytämiitti? Tarvii juhlistaa sitä vastajauhetun kahvin kera
-
tais napsahtaa 6kk täyteen pelkällä höyryllä eli eka paketin avaamisesta ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vinokone
Huomenna klo 15 Rattiksen nurkkapöytämiitti? Tarvii juhlistaa sitä vastajauhetun kahvin kera
katotaanko tuleeko jalipon paketti huomenna, sitten sopii ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
iisi
katotaanko tuleeko jalipon paketti huomenna, sitten sopii ;)
On ainakin viety tänään postiin jo aamupäivällä.
Ykkösluokassa tulossa, joten Itella sen lupaa 95 % varmuudella seuraavaksi päiväksi perille.. :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
On ainakin viety tänään postiin jo aamupäivällä.
Ykkösluokassa tulossa, joten Itella sen lupaa 95 % varmuudella seuraavaksi päiväksi perille.. :)
awwwwwwwwwww