uskaltaa,mulla on tulli avannu paketin jossa oli 300ml. Paketti tuli nätisti kotiin.
Printable View
Taitaa kuulua tuonne tulli-ketjuun, but anyway...ymmärtääkseni aika monet ovat tilailleet paljon suurempiakin määriä ja yleensä ovat läpi tulleet. On mahdollista, että höyryttelee esim. 5 ml päivässä ja silloinhan kolmen kuukauden satsi olisi jo 450ml. Isojen nikotiininestemäärien tullista läpi tuleminen on varmaankin kiinni tuurista ja tullimiehistä. Etenkin Tampereella on ollut ongelmia tullin kanssa. Ilmeisesti mitään takuuvarmaa ohjetta ei tuosta sallitusta nikotiininestemäärästä ole olemassa.
Edelleenkään tuolla nikotiinilla ei ole (paitsi joidenkin yksittäisten tullimiesten pääkopassa) mitään merkitystä, vaan käräjäoikeuden päätöksellä saa tilata nikotiinilitkuja omaan käyttöönsä 3kk:n käyttöä vastaavan määrän ETA-alueelta..
Ps. Kerta-annoshan on se joka keuhkoon imetään. ;)
Eli lyhennelmä niinkuin olen sen täällä foorumilla ymmärtänyt. Jotkut yksityiskohdat saattavat olla väärin.
Fimea, lääkevalvontavirasto on antanut ohjeistuksen, että nikotiininesteitä saa maahan tuoda maksimissaan vain 420 mg.
Asiasta käytiin oikeutta olisko ollut vuosi sitten. Käräjäoikeus ei katsonut Fimean ohjeistusta lain voimaiseksi, vaan nojautui lääkelakiin. Sen mukaan omaan käyttöön saa tuoda ETA maista 3 kuukauden käyttöä vastaavan määrän.
Fimea ei kuitenkaan ole tyytyväinen tuohon päätökseen ja painostaa tullimiehiä pysäyttämään kaikki yli tuon 420 mg sisältävät nikotiinilähetykset. Tullimiehet ovat pääsääntöisesti haluttomia. Mutta Tampereella noita on muutama pysäytelty. Nesteet on kuitenkin toimitettu ostajille jonkun ajan kuluttua.
Edelleen väärä ketju mutta...yksi 30ml pullo 24mg = 720mg? Sekin on jo vallan tavattoman paljon liikaa, tuolla säännöllä. Eeei, ei kai tuollaista ole pysäytetty missään, eihän? Vai olenko jotenkin ymmärtänyt väärin, on mulle tullut 3x30ml perille ilman mitään.
Tämähän taitaa olla se fimean suositus/määräys jonka siis oikeus kumonnut, eli kerta-annos joksi fimea tuon esim.30ml potilon laskee ei saisi ylittää 420mg. mikä helvatin kerta-annos on tollanen määrä.
Edit: Onko muuten tiedossa ylittikö tuo oikeudessa ollut tapaus kerta-annos määrän vai oliko kyseessä vain koknaismäärää koskeva asia?
voihan gummy bears FSUSA. Tuoksu on aivan selvä viinikumi, mutta mielestäni maku on todella mieto. 2.2 ohminen boge kyseessä ja tehoja olen vaihdellut 4-4.5 voltin välillä. en saa maistumaan.
Lähti testiin HALOn Cool Mist 6mg vahvuisena. Yllättävän hyvä TH noin pienellä niksamäärällä. Maku on todellakin tollanen kylmä raikas mentholi, ehkä hiukan liikaakiin: alkaa vihlomaan suht mehukkaasti hampaita. Blandaan tän varmaan johonkin RY4:seen, niin vois olla bueno.
Mä en ihan ymmärtäny nyt, et mistää tää sakko tulisi? Jos ne nesteet tulee perille niin ei mitään sakkoja kannata pelätä. Muutenkin aika järkyttävän kokosen satsin saa nestettä varmaan tilata ennen kuin jotain sakkoja alkaa tulemaanLainaus:
Alkuperäinen postaaja hesekiel
Apteekista olen jo ostanut Glyseriiniä 100ml 85% VG 15% vettä 5.60€, mikä on aika kallis hinta verrattuna Inawer Flavorsin 100ml 99.5% VG:hen 1.17€(tietysti postit päälle), käsittäkseni tätä Inawer Flavorsin litkua pitää lantrata 15 % vedellä? Vastatkoon ken tietää ::)
hurjan makusta tämä aplewood.en kyllä löydä tippaakaa omenaa.paskaa
Fruit Stripe Illusion testissä. Tuoksu oli todella karkkimainen/hedelmäinen, mutta maku.. Noh. Se oli aika olematon. Jonkinnäköinen sivuvivahde - maun muisto - löytyy, mutta ei se oikeen tule esille.
Mikä nettikauppa myy HALO nesteitä ETA -alueella?
Haloa myyvät mm. Toscana Mall ja 2Smok, onpa niitä kait muitakin.
Juuri saapui kaksi uutta purkkia postilaatikkoon. Toinen kerta kun tilaan, ensimmäisellä kerralla kokeilin Freedom Smoke:n Ciggaweediä ja pidin hyvänmakuisena. Nyt tosin saapui Vermillion Riverin Florida Citrus Explosion postilaatikkoon UK Eliquidin Applen kera. Omenaa en vielä ehtinyt koettaa, mutta helvetti tuo Citrus on hyvää. Lyhytaikainen jälkimaku, maistuu karkille.
Suosittelen jos hedelmäinen maku on tyyliäsi. Nam. Olen siis kokematon näiden nesteiden kanssa, mutta mun suuhun kyllä maistui. :D
Piti ottaa tuolta toiselta foorumilta jonkun vanhoja litkuja pelkkien postien hinnalla. Alan ymmärtää miksi jäänyt käyttämättä, banaani ja mansikka pirtelöt koettu.. Ei noista kyl pirtelöä saa ja pahaa muutenki.. Ainoa mielenkiintonen (gummy bears) on tietty sit 0mg.. No onpahan taas pahan päivän varalle :D
Löytyi keltainen ufokarkki: VG Banana Double flavour (Health Cabin) + Ecigwizard Salmiakki. About 50/50. Molemmat tuhoaa DCT tankit joten maistelu suoraan Bogesta tai Kiuas-tankista.
Mitäköhän mie nyt teen väärin, kun fsusan extra flavor 0 niksa nalle karkki maistuu kovin kitkerältä kerta toisensa jälkeen. Niksaa lisäillyt noin 30% tuohon?
Kayfunilla tuota imen, eli silica wick käytössä.
Millaisella suhteella olette tuota käyttäneet?
Heitetäänpä tänne kyssäri, jotta voidaan sinetöidä tärkeimmät loppuvuoden hankinnat; olenhan laiska enkä jaksa kaikkea tehdä itse ja ihmetellä :)
Hakusessa olisi siis 1 kauppa josta saisi mahdollisimman edukkaasti seuraavat asiat:
-Mahdollisimman korkeanikotiinipitoista pg/vg 50-50 pohjaa min. 36mg, mieluiten vaikka 54mg. Suht neutraali maku.
-Hyviä tiivistemakuja
-Hyviä valmiita nesteitä, 12-24mg, mieluiten tuplamakuina. Suosituksia otetaan vastaan myös.
-Akkuja 18490, huudettu poorvari vkakkonen kaipaa virtaa.
-cartoja, hyviä ja halpoja. 3 erikokoista tankkia kaipaa lisää kartoja.
Voisihan nuo tilailla eri osoitteistakin mutta postit ja eukon ihmettely kun joka viikko tulee useita paketteja joka puolelta, joten jos nyt kaikki saisi sopivasti ja halvalla niin pärjäisi jo pitkälle. Tai sitten tilataan nuo litkut polskeista, ja akku ja kartot suomesta.
Vähän samaa vikaa rahikaisella, ei tuo millekään oikein tunnu maistuvan, tosin suhde oli tosin vielä huonompi johtuen 24mg niksasta. 45% niksaa ja loput extranallea. Tosin ei tämä kitkerää ole, ei vain oikein maistu millekään. Perus dct, joista 2/3ml oon jo vetäny. Vedän kohta jotain makutiivistettä päälle prkl, tosin kohtahan tämä jo loppuu.
Tilasin ensimmäistä kertaa Jägerbombia Nikotiinittomasta (20 ml. Extra flavour.Original DEKANG e-liquid.) Oletin maun olevan energiajuoma/anis/salmiakki vivahteinen, mutta Jägerbomb tuoksuu ja maistuu voimakkaan esanssiselta, jonkinlaisen hedelmän/miedon parfyymin yhdistelmältä, ei hiventäkään "jägermäistä" makua.
Olen nyt tuulettanut tekemääni nikotiinipitoista satsia puolitoista vuorokautta korkki auki mutta maku ei ole muuttunut yhtään olettamaani jekkumaiseen suuntaan.
Olenko saanut jonkin virheellisen erän vai onko FUSASin Jägerbomb oikean makuista verrattuna kiinan valmistajiin?
Jos nyt ajattelet jägermaisterin makua ni sitä se ei todellakaan ole, ite höyrytellyt valmista jägerbombia ja tätä nikotiinittoman tuplamakua ite sekoittaen ja mielestäni samanlaisia.
Joo toiveissa oli jägermaistermainen, hieman tunkkainen maku. Vasta toista kuukautta höyrytelleenä lähes kaikki tilaamani nesteet ovat hedelmäpohjaisia ja niiden makeuden takia kaipaisi hieman "tunkkaisempaa" makua. Salmiakki oli ihan hyvää ja HS delight taas aivan liian tuhkakupin makuista.
Sekoita tuhkakuppia ja hedelmää sekaisin sitten? :)
Applewoodista en kyllä löydä yhtään omenaa... Vitun kallista usa mixii... Kusetusta koko neste :antismoke: :antismoke:
Mulla on tota pieni leka, kannattaa ehkä rekisteröityä vaporwall.com ;)
Kokeilin joka voltilla,bogeilla,clearoilla ja drippailin sama paska maku kahesta eri pullosta(sama maku siis kyseessä)
maistuuko edenissä omppu? Vai samaa paskaa ku tää applewood
No jos sä et Applewoodista löytänyt omenaa, niin tuskin Edenistäkään, siinä kun se vivahde on vielä heikompi.
en tiiä et onko pulloissa vika(2kpl) et onkohan virhe erä...perusrööki maistuu vain
Uuniomenaltahan tuo applewoodi maistuu. :D halon midnight apples selvästi enemmän omenan makua.