No voihan, toivottavasti oma paketti olis kerinny jo sieltä lähtemään. Tilauksen tein viime perjantaina.
Printable View
Kyllä sieltä tulee maili ja status muuttuu "Wyzylka" sitten kun ovat postittaneet. Seurantakoodikin saattaa tulla heti perästä emailiin. Itse tilasin sieltä 25.10. ja tosiaan perjantaina/lauantaina se vasta lähti heiltä postiin ja on vielä matkalla. Ei ole nopein kauppa tuo Peleon, työntekijöistä pulaa nyt. Ja pakkaavat niin huolella...
Kaikki kahdeksan tilausta mitä olen peleonille tehnyt, ovat tulleet ajallaan alussa n.4pv. sisällä ja nyt viimeisimmät ovat tulleet pääsääntöisesti 6-8pv. sisällä.
Tilauksissa ei muutenkaan ole ollut mitään sanomista kaikki tilattu on tullut ja ollut ehjää ja aina on ollut ylimääräisiä yllätys makuja mukana :D , paketitkin on olllut postinkestävästi pakattu ;).
Ilmeisesti pahimman ruuhkan aikana evät kerinneet laittaa seurantakoodia sähköpostilla, viimeisissä se on taas ollut.
Hinta ja laatu (Joytech/Peleon) on ollut ihan hyvä.
Ei voi muuta kuin kehua ja kiittää Peleonin porukkaa.
No niin, vastoin wysylkaa tulikin eniten odottamani paketti, eli pari teräksistä USB 1000 mhA Joyetech Logoa tarvikkeineen. Pullo ilmeisesti nikotiinitonta nestettä ja Joyen kaulanauha lisäkorruptiona. Yhdistelmä vuotaa tosi kovasti, eli ilmeisesti olen mokaillut. Kun tutkiskelin noita nestekasetteja, oli se reikä mielestäni turhan pieni verrattuna aton putkeen Siispä suurensin sen. Oliko tuossa moka ykkönen ja mitähän muuta olen mahtanut töpeksiä ? Mukana oli pari atoa, joista toisen pitäisi olla LR-mallia. Mistä hemmetistä minä tiedän kumpi on kumpi, koska atoissa lukee vain eGoT ja Joyetech ? Valistakaa viisaammat aloittelevaa aatua.
Tänään tuli nesteitä, jihuu! Mm 100ml pullo peleonin kirsikkaa mikä on namia!
Kiitokset neuvoista. Vanhuksella on onneksi tuo suurennuslasi ja kas, siellä juuri siinä vapaassa yksilössä luki LR. Pönttöön Gold&Silveriä, " kevyt " tuuppaus atoon, työhuone harmaaksi ja lisää litkuja tilaukseen. Nyt ei maistu enää märkä villakinnas kuten entisen vehkeen kasetin viimeisellä neljänneksellä. Seuraavastakin tuli juuri koodi ja siinä on sitten tuplahiilikartoja ison akun kera. Harjoiteltava se on sellaisellakin.
Tänään oli postissa viime tiistaina tilattu peleonin paketti odottamassa, Joytechin B-tyypin Ego-T ja siihen 10 pulloa eri makuja. Harmittavasti paketista puuttui kuvauksen lupaama free practical extra eikä yllätysmakuja ollut tällä kertaa mukana. Näin aloittelijana en olisi pistänyt vastaan vaikka ne olisivat sieltä paketista löytyneetkin :D. Itse laite kuitenkin tuntuu toimivan hyvin eikä näin muutaman tunnin kokeilujen jälkeen vuotoja ole löytynyt.
Kolmen viikon sähkötupakoinnin seurauksena olen hommannut peleonille 5 uutta asiakasta ja 7 harkitsee vielä.
Pitäisiköhän hommata sponsoridiili? :D
Peleonin Banaani on kyllä ilman muuta lemppari tähän mennessä testatuista mauista. RY4 jää kauas taakse.
Mitkäs muut peleonin omat maut ovat loistavia?
Kokeiltuna on RY4, Menthol, Mint, Curacaro, Kirsikka, Juicy Peach, Peach, Strawberry, ICE ja Bubblegum.
Tänään tuli paketti. Taas kerran erittäin huolellisesti pakattu ja kaikki tilattu mukana. Lisäksi oli pakettiin sujautettu pikkupullo raakaa VG:tä, jota olisi itse asiassa pitänytkin tilata, mutta unohtui. :)
Ainoa harmin aihe oli se, että minttuaromi oli hiukan vuotanut ja pari etikettiä otti siitä itseensä, mutta sekään ei ole oikeastaan kenenkään vika.
Thanks again, Andy! How on earth you knew that I had thought about ordering some VG but forgot? :D
Banaanin kokeilu on kiinnostanut, onko tuo kokeilemasi joku muu kuin Peleon/Dekang banaani? Mun suussa se ei kyllä kauheasti muistuta banaanina ja ahneuksissani tilasin vielä enemmän kuiin yhden pullon kokeeksi. Nuo päätyy mulla ainakin johonkin sekotteisiin tai jää käyttämättä.
Oma tilauksenikin saapui, hyvin pakattuna kuten aina ja mukana 18mg vesimeloni ylimääräisenä sämplerinä. Tuota voikin olla jännä kokeilla.
Tilauksessa ollut peleonin lakritsi yllätti voimakkuudellaan. Pari tippaa dual coil cartoon muutti voimakkaan absintin selvästi lakritsimaiseksi. Onkos nuo muutkin tuolla noin vahvoja? Jos ovat ovat aika riittoisia mausteita! Vahvuudesta tai sekoitussuhteesta ei olle www-sivuilla mitään vinkkejä.
Tämän banskun tilasin: http://peleon.pl/product.php?id_product=1298
Omasta mielestäni maistuu jotakuinkin banaanijäätelöltä (Ville Vallaton?)
Lomaileeko ne siellä mokoman pyhäinpäivän takia useemman päivän? :o
Oma tilaus ainakin poczta polskan seurannan mukaan vaihtanut tilaa kahteen otteeseen aamuyöllä..
Mullakin lojuu ilmeisesti Varsovassa. Varsovan lentokenttä on suljettu sen pakkolaskun takia ainakin huomiseen, josko se hidastaa Härmään saapumista.
Nyt kyllä tuli kuttaperkkaa ja p##kaa täältä ensimmäisen kerran. 100 ml:n pullo oli vuotanut matkalla ja tilattu laturi rcr123a pattereille ei toimi. Ei pysy akku toisella puolella paikallaan ja toinen puoli ei lataa. Ei ollu myöskään mitään extraan 115 euron tilauksessa :-\
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrggggggggghhhhhh.
[/quote]
Kenttä aukee tänään n. klo 23.00 eli Perjantaita voikin alkaa jännittää :P
Missäköhän mättää, kun yritän tehdä rekisteröintiä tilaustani varten, niin tulee vaan teksti "Fatal Error" osoitetietojen jättämisen jälkeen, eikä siirry siitä eteenpäin? Oon kokeillu alottaa alusta tuon tekemisen jo kymmenkunta kertaa, ja joka kerta sama juttu. ???
Minulla ei auttanut kääntäjän sulkeminen vaan piti vaihtaa koko selain, chromella ei toiminut, firefoxilla toimi!
Ei näy vieläkään itellan sivuilla seurantanumeroo. Eikös ne paketit ole kolmen jälkeen suomeen rekisteröityneet jos ovat tullakseen. Ei siis saa viikonlopuksi vielä höyrykonetta. Tokkopa minun tilanne ketään kiinnostaa, mut pakko on jollekkin avautua. Kiitos ja anteeksi ja tupakin ostoon...
Perjantai aamuna yhdeksän korvilla. Sunnuntaina oli kiikutettu postiin ja tiistaina aamuyöstä viimeisimmät tapahtumat. Lienee se lentoturma vaikuttanut osaltaan. Tuleehan se paketti sieltä joskus, muttakun on työkavereilta saanut höyryjä maistaa niinvähän malttamaton olo on kun ekat laitteet tulossa. Sama kun sanoisin pojalleni jouluaattona että ei se pukki tulekkaan kun vasta ensiviikolla. .
No joo ihmeen kauan menee mutta ainaki nuo pyhät taitaa sekottaa.. Lento turmasta kummemmin kuullutkaan jollei se ole toi ilman laskutelineitä rullattu homma... Eiköstä se nii ole että mitä pitempää odottaa sen palkitssevampaa saanti on :D Kyllä odottaminen on silti tuskallista :D
MOI!
Tietäiskö joku peleonin alennuskoodin!?
Ei taida olla mitään koodia kyseiseen kauppaan.