Meninpä sit tilaamaan ton. Tosi pikanen mielenkäännös xD lähtee naturevapesilta.
Toivottavasti on hyvä :)
Printable View
Single coil dripperi reiluilla ilmarei'illä ettei ahdista vedellä keuhkoon :D Velocity miellyttää silmää, mutta saako siihen tehtyä single coilin? Vai mikä olisi hyvä?
Vähän olis kyssäriä kokeneemmilta.. höyryttely tullu siihen vaiheeseen et olis hankinnassa eka drippi ato....! Vähän oon ajatellu jotain derringerin tai helix tyylistä? Oikeistaan muuta kriteeriä ole et at antaa kivasti makua ja mahdollisuus sinkku ja duali coilin vääntöön....?
http://www.e-savuke.com/vb/rebuildab...stelu-rda.html Tuosta löytyy jotain tietoa Itse laitoin juuri Trollin tilaukseen Gearbeastiltä saas nähdä millanen on:)
Olikohan tuo OBS Crius mistään kotoisin? Kerrankin tankki, jossa täyttö ainakin vaikuttaa toimivalta ja helpolta.
Kyllä sitä muutamat revikoijat ainakin suosikikseen tällä hetkellä väittää.
Uusimmassa versiossa on neljä reikää langoille kuten velocityn dekissä.
Ei mistään meinaa osua silmään tuo uusin malli neljällä reijällä. Ensimmäisessä versiossa lankojen reijät olivat ilmeisesti ahtaat ja näitä suurennettiin seuraavaan versioon. Versiota, jossa olisi 4 reikää langoille ei sitten taas tahdo löytyä mistään. Vai enkö vain osaa :laugh:...Olisi kyllä huippua, jos oikeasti 4 reikäinen olisi tuloillaan. Miksei kaikissa vain voisi olla nuo velocity-tyyliset postit...:thinking:
Efun.top:ista oli tämä arvostelija saanut nelireikäisen, https://www.youtube.com/watch?v=y4lPNXGgHhw
Tämän lisäksi wetvapes.com myy mutta en tiedä paljon postit on suomeen jos ylipäänsä lähettää.
Ainakin jossain tulee myyntiin 4-reikäistä dekkiä erikseen mutta ajankohdasta ei tietoa.
Tartteis löytää suht ilmava single coil rta. Mikäs tänä päivänä ois sellainen? Imultaan sais olla tritonin luokkaa (en tykkää tuosta tritonin rakennettavasta päästä) tai ilmavampi ja makua sais pukata reilusti.
Minkälaista setuppia suosittelette derringeriin? Tällä hetkellä 24g single twisted 0.35ohmia. Dualeitaki oon kokeillu mutta omasta mielestä antaa makua singlellä paremmin.
Tämmönen tuli mieleen, että onkohan toi SC:n aromamizer kovinkin janoinen? 3ml versio turha?
Onko se hyvä?. Hakusessa the ultimate tankki ja tuossa aromamizerissä voisi olla aineksia siihen,vaan en vielä uskalla tilata kun niin moneen hypeen on tullut haksahdettua.
No jaa, Velocity-style deckin kuusiokoloruuvit ovat aivan onnettoman pienet, mutta onneksi niitä tulee mukana muutama ylimääräinen, jos sattuu pari sohvan alle katoamaan. Ilmava on kyllä, ehkä vähän liiankin, joten joutuu käyttämään typerän näköistä kumirinkulaa säätämiseen. Maku ei ehkä ihan niin hyvä kuin Belluksessa. Ei ole ylätäyttöä. Muuten kyllä ihan hyvä :)
ok. Passaan tuon jo noilla tiedoilla. Etsintä jatkuu...
Onko olemassa mitään subtankin korvaavaa genesis tyyppistä atoa joka toimisi pumpulin kanssa? Olisi kiva jos setuppi olisi erillään nesteistä ja täyttö onnistuisi yläkautta. Wikkaus saa toimia ihan kallistelemalla kunhan ei erillisestä pullosta tarvitse ruikkia niinkuin drippaillessa.
Tai Le Magister
Tervehdys arvon raati!
Olen vasta vaihtanut tupakat höyrystimiin.
Tätä foorumia olen lukenut kaikista aiheista alusta loppuun..
Enpä silti ole saanut selvää että mikä "rba" olisi minulle sopivin.
Nyt minulla on käytössä Dani extreme ja Aspire triton2 joilla
tupakkilakko/nikotiiniriippuvuus alkaa helpottamaan.
Ennen kieltolakia? Haluaisin hankkia sellaisen tankin
johon voi askarrella n.1.5ohm coilin ilman kyyneleitä..
Höyryttelen mieluusti "mtl" niinkuin tupakkia polttelis.
Mikä se nyt olisi paras/kestävin? Ei tarvitse olla halpa.
Mieluusti kokemuksia pidempään käyttäneillä..
Kiitos !
Miksi haluat 1.5ohmin coilin? Onko tottumis kysymys vai mikä :) Kangerin Subtankilla taikka kangerin Subox kitti? Suboxin kitissä ainakin vaatimuksesi täyttyy. Tällä setillä ainakin itse pystynyt höyryämään niin mtl kuin suoraan keuhkoonkin. Ja hintakaan ei ole paha.
Tervehdys.
Noin vuodenpäivät pääasiassa tullut tupruteltua Kayfun Lite Plussalla ja muutaman kuukauden mukana roikkunut myös Kayfun V4, joskin jälkimmäinen kloonattuna.
Helppoja rakenneltavia kumpainenkin ja varaosia löytyy.
Suosittelen;)
SvoeMesto | Highend Selbstwickelverdampfer und Akkuträger
Hei,
minä olen mieltynyt tähän Dani extreme putkeen. Tehot ei tahdo riittää mahdottoman pienille vastuksille(20W)
Siksipä enemmän vastusta coiliin.
Kiitos asiallisesta vastauksesta!
Hei,
tämäpä pitää hankkia.
kiitos vastauksesta.
Ensimmäinen drippailu ato täytyisi hankkia. En tiedä onko tällaista olemassakaan, joka minulle sopii. :thinking:
Vaatimukset olisi seuraavat: Puskee höyryä reilusti enemmän kuin subtank mini rba-päällä maltilllisillakin wateilla (subtankkia olen käyttänyt 15-25 watin tehoilla) ja setupin teko tuleee olla helppoa, jotta ei mene harrastus taisteluksi. En pysty juuri isompia watteja käyttämään ainakaan näillä vitosen niksoilla, alkaa närästämään ja suukin palaa. Maun antamisesta voin tinkiä jonkin verran. En tiedä onko 25 wattia ja suurehkot pilvet edes mitenkään mahdollinen yhdistelmä minkäänlaisella atolla ja setupilla. Jos ei ole, niin pysyn subtankissani. Aika pihalla olen näiden drippereiden kanssa, en tiedä muutakuin että näyttävät puskevan usvaa valtavasti :whistle:
Lähinnä maistelisin tällä uusia makuja ja joskus vaan olisi kiva puhallella kumpupilviä.
Laitetaanpa derringer mieleen ja ehkä tilaukseenkin. Osaatko heittää minkävahvuista lankaa tilaisin samalla(minulla vain 0.4 laatikossa) ja montako kieppiä per coili takaisi mukavat höyryt? Siis jos dualina toimii parhaiten, niinkuin voisi olettaa.
Katso steam enginestä jonkun itseäsi miellyttävän coilin heat flux ja suunnittele coili siten että tuloksena on suunnilleen saman heat fluxin omaava coili.
Oma suosikkini derrissä ja oikeastaan kaikissa drippereissä on juuri 0.4 lankaa 3mm akselille 7 kieppiä per puoli ja tulos on n.0.5 ohm :)
Tarkoittaako tuo heat flux, kuinka nopeasti vastus saavuttaa lämpötilan X? Jos noin on niin sekä 0.32 ja 0.4 langalla pitäisi käyttää dualina 40-50 watin tehoja (noin seitsemän kieppiä per coil), jotta coili lämpenee yhtänopeaa kuin nyt subtankissani oleva single coil 20 watilla, jossa on ohmeja 0.7? Mietin vain että, jos teen tuosta 0.4:sta smamin vinkaaman setupin, niin riittääkö mun 50 watin modissa enää tehot? Eli jos smamin setuppia ajelee 20 watilla, niin meneekö tuossa sekunteja ennenkuin alkaa edes coil lämpenemään edes sen verran, että se tuottaa höyryä?
Vitsi mä oon pihalla.
30-50W tuota settiä yleensä ajelen, derrissä 2 reikää auki molemmin puolin 25-30w saa jo oikein mainiot höyryt :)
E. 0.4 langasta tykkää juurikin siksi että se on välimalli 0.32 nopealla lämpeämiselle ja 0,5 korkeammalle höyrylämmölle :)
Suunnilleen noin. Heat flux on teho per neliömilli lankaa. Jos samasta langasta tekee joko single tai dual coilin ja haluaa säilyttää resistanssin samana, menee lankaa dual coiliin neljä kertaa se määrä mikä single coiliin menee. Tehoakin tarvitaan nelinkertainen määrä jos lankaa on nelinkertainen määrä. Vähemmälläkin teholla voi coileja lämmittää mutta höyryn laatu muuttuu jos teho laskee suhteessa lämmitettävään lankaan(se heat flux). Lienee ihan makuasia muuttuuko se huonompaan vai parempaan suuntaan. Vaikka lanka ei höyrystäkkään nestettä samaan tapaan, on sitä lankaa kuitenkin nelinkertainen määrä höyrystämässä. Enemmän höyryä tulee joka tapauksessa.
0,4 kanthal on Dripperille sopivaa lankaa, itse käyttänyt viime ajat dicodes lankaa dualcoil + lämmön säätö enkä enää muista minkämoinen Kanthal setup siinä oli paras mutta toimi ihan OK myös singlecoililla, tuossa suomalaista revikkaa singlecoililla https://www.youtube.com/watch?v=uFQAGtQypCo
Kiitoksia paljon kaikille selventävistä vastauksista. Enköhän pärjää tuolla 0.4:lla. Tekaisen ainakin alkuun tuon smamin mainitseman setupin.
On tämä foorumi vaan hyvä. Ihan summassa kun olisin koittanut vääntää jotakin, niin pöytälaatikkoon kai tuo dripperi olis jäänyt paskana laitteena. :D
Moro. Kaveri haluais alotella höyryttelyn ja kun hän sattuu olemaan sellainen tsi-mies toisin kuin allekirjoittanut niin rba-setti hakusessa. Minä kun en niitä harrasta ei ole harmainta haisuakaan mihin kannattaisi rahat sijoittaa. Budjetti semmonen 100-150e ja pitäs tosiaan modi + rba setti saada. Ajatuksia ?
Riippuu vähän että keuhkovetoon vai suusta-keuhkoon?
Haussa dripperi. UD bellus on matkalla ja ei taida ehtiä ennen joulua kotiin. Seuraavat kriteerit: Saatavana puffilasta, tilava setupoitava, höyryntuotto valtava. Tulee kanthal käyttöön, eli lämpösäädöille ei tarvetta ainakaan vielä.