Eiköhän me keksitä joku keino, millä saadaan nimimerkit esille :) Jos ei mitään fiiniä niin ihan teipillä sitten.
Printable View
Eiköhän me keksitä joku keino, millä saadaan nimimerkit esille :) Jos ei mitään fiiniä niin ihan teipillä sitten.
Niin tai ihan tussilla otsaan...kyl se saunassa sit pois lähtee ja siihen mennessä ellei kenenkään nimiä muista niin ei niitä sen jälkeenkään kukaan muista... :p
Viimesiä sorvaillessa nousi meikäläiselle semmonen kuume, ettei tartte paljo miettiä lähteekö huomenna mihinkään.
Tökkään treelta lähtijöiden mukaan arvontaan tulevan tuubin. Samassa kyydissä tulee esille täysin rosterinen pötkö, niin halukkaat saavat testailla ja ihmetellä minkälaisia osia on saatavilla.
Miittiin menijät, jotka vartoili nappeja, cäppejä tai molempia, niin pistäkää mulle postia. Laitan postissa tulemaan päivitysosat (vain Geetuubin omistajat :p)
Tää meni taas vähä helvetin näppärästi. Hyvää talvilomaa vain, itselleni!
Sellanen vielä et jos jollain sattuu olemaan 18500 akkua joutilaana niin mä voisin lunastaa pois. Ja kaveri olis jotain edullista dripperiä vailla.... Ei montaa tuntia enää olis.... me lähdetään varmaan n.kolmen aikaan Raumalta ajelemaan. Olikohan siinä ilmaista pysäköintiä lähistöllä??
Leikitäänkö Gene, että mäkin olin menossa paikalle ostamaan cappia ja nappia, leikitäänkö, jooko? :laugh:
Kuume on perseestä... Paranemisia!
Ja laittakaahan hörhöt kuvamateriaalia meiningeistä.
Akut ladattu, nesteet mukana ja laitteet iskussa... ja täriset yön kuumehorkassa. Tämä jää nyt väliin prkl, mutta laitetaan paikallinen edustusjoukko matkaan niin menee tuomiset perille.
Mikon jäätyä pois meillä olisi neljännelle dieselikulujen jakajalle paikka autossa! Kuljettaja lähtee Seinäjoelta niin, että se on Jalasjärvellä klo 13 ja voipa siitä matkaltakin hypätä kyyttiin neljäs kyyditettävä. Ajetaan Parkanon ja Kankaanpään kautta. Siispä viestiä meikäläiselle mahdollisimman pian :eek:
Tervehdys höyryttelijät! Tänään tosiaan olisi kans itselläki suuntana Porin miitti! Ja kuten Cold Air tuossa juuri totesi niin autossa olisi tilaa vielä! :) Itselläni olisi tarvetta myös clearolle joka olisi yhteensopiva Imotion 3 V+ tai Vamo2 Että jos jollain pyörii nurkissa ylimääräisenä niin voisi ottaa mukaan ja miitissä tulla sitten meikäläisen puheille. Aloitan ens viikolla työt ja sen takia clearo olisi varsin passeli! :) Miitissä tavataan! :)
Onko tullut tarpeita jollekin ?
Tarviiko ottaa mukaa uä-pesuri mallia motonet mukaan vai kiiltääkö kaikkien putket jo ?
Mut iso hep ja käsi ylös jos joku haluaa vapaaehtoisesti tehdä toimivan setupin tollaseen aga-t:hen.... mä en ainakaan jaksa enää yrittää, on se niin paska vehjes....
Pssst anna Ahe:lle hoitaa yhdellä oluella koko ehtoo vastukset siksi tulen farmarilla että romut mahtuu kyytiin :)
:-D :-D :-D
Siksi ei ollut puhetta tilavuudesta vain määrästä :smoke:
näyttää siltä ettei niscalle riitä pelkkä nimilappu...
tuleeks ässä automabiilillä? mihin aikaan?
Juu tuun ja haen teen :smoke:
Kyl mä taidan sen agan ottaa mukaan, hienoa nähdä että siihen saa toimivan setupin tehtyä... tarviiko ottaa meshiä myös vai onko sitä jollain mukana sen verran.... on siinä kyl vaijerinpätkä meshillä jo valmiina...
Kyllä siihen toimiva setuppi saadaan. Jos ei muuten, ni bombull-pojkarna hoitaa =)
Sopiiko vielä mukaan miittiin? Kerrankin sattuisi olemaan miitti noinkin lähellä. Kaappaan vielä kaverin matkaan mukaan.
Sinne vaan muiden pervojen sekaan juhlimaan... :evil:
Ai siellä pervoillaanki... :o .... *menee pakkaamaan nahkakalsarit, gagballin ja kumisen pillinaamarin kassiin*... :-D
S&M kekkerit höyryn varjolla
http://i59.tinypic.com/ehesrr.jpg
Perinteinen tuubi 500-putkella numerolla 50 arvontakoriin. Rosterikeppi näytille.
Kuva taattua pottulaatua :)
Joko porukkaa on kohta paikalla? Jos alkais tekee lähtöö pikkuhiljaa
Tääl on Rauma III-ryhmä matkalla, just ohitettiin luvian st1.....vissiinki, sen verta höyryä kajuutassa ja näkyvyys huono ulos ettei ihan varma voi olla... :-D
Tampereelta ollaan jo lähestymässä Generaden hyvät mukana.
Kunpa olisin ehtinyt geimeihin.
Mutta olen etänä mukana. Muistakaa päivittää useasti foorumille tunnelmaa.
Tännepäin vaan kaikki jotka pääsee. Hyvässä vauhdissa on kekkerit jo.
Kuvaa kehiin kansa vaatii:eek:
Tiedotusvastaavan pää pölkylle, jos ei tule tekstiä/kuvia/videoita.:popcorn:
http://img.tapatalk.com/d/14/02/22/5e8u6uqy.jpg
Siinähän se Ahe potkuttelee tulemaan miittiin :)
Hätäräpsy..
http://img.tapatalk.com/d/14/02/22/uvy2ybyr.jpg
Hector: Juodaan Viinaa (live 1990) - YouTube
Hector: Juodaan Viinaa
Höyrykone käytössä.
http://img.tapatalk.com/d/14/02/22/qaqybe2y.jpg pientä kuvaa pelin tiimoilta...