Tunnissa kuluttanu SGS4 60 prosenttia akkua. Is this a takuuasia?
Printable View
Tunnissa kuluttanu SGS4 60 prosenttia akkua. Is this a takuuasia?
Itse odotan Jollaa ja lähtee varmaan julkaisusta taskuun, ennakkoon en raaskinut ottaa kuitenkaan.
Aiemmin oli 3310 > N900 > Huollosta vaihettiin E7 ja nyt 64Gt N9, tuskin enää tulee nokialaista hankittua.
EDIT: Taisin saada "Höyrykonkari" arvonimikkeen :drool:
Edelleen mennään Sony Ericsson W880i (2008) luurilla, Nokia 5230 (2006) taustatukena. En tajua tota kun jengi ostelee koko ajan uusia puhelimia. :confused:
Samasta syystä ku on tällä saralla HE-kamaa, halutaan jotain enemmän. :p
Ihan turhaa. Jos oon jotain elämäni aikana hoksannut, niin se on ettei toimivaa koskaan kannata vaihtaa ellei ole pakko. Näkee sen täälläkin kun ihmiset valittaa kun uudessa luurissa ei kaikki toimi ihan kuin pitäisi ja arpovat josko pitäisi taas sekin korvata jollain toisella uudella mallilla jossa ei (toivottavasti) ole sitä pikku vikaa ja kierre jatkuu. Hyväksyy vaan että koskaan ei tule mitään 100% täydellistä niin elämä on paljon lupsakampaa ja antoisempaa.
Joo oon melko zen. :cool:
Sä oot oikeilla jäljillä. Mutta et mikään HC-zen kun täällä oot. :D
Note 1 täällä edelleen käytössä. Kieltämättä jokin uusi puhelin syyhyttäisi tilata. HTC:n Onea vähän tässä katsellut sillä silmällä :love:
Pitää nyt odotella CyanogenMod 10.2:sen M1 julkaisu tälle ja sitten vain kärsivällisesti odotella infoa jatketaanko Noten tukemista 10.3:seen. Jossei niin sitten pitänee katsella jotain uutta.
Kikan keskusmuisti kyllä ahdistaa tällä vakio 4.1.2:lla (toki se perus eli rootattu ja järkevämpi kernel alla) toden teolla. Touchwizzzi haukkaa ihan mukavasti.
Mulla on ollut noita parin sadan "älypuhelimia" ja viimeisin eli Samsung Xcover (versio 1) vedettiin työmaan seinään 12mm betonipultilla. Kestävä puhelinhan se oli, kuumaa pikeäkin tiputin lasille ja zippobensalla putsasin, ei jäljen jälkeä näytössä. Siihen ei vaan saanut yhteyttä ja sillä ei pystynyt soittamaan.
Viimeisin ostos on HTC One uusi malli ja vittu et tää rokkaa kuin hirvi. Ei pahemmin tarvitse boottailla, kaiutin pelittää erittäin hienosti, on nopea jne. Ainoa mikä kirpaisi oli hinta, mutta jos toimiva puhelin maksaa 650egee niin pakkohan se on maksaa :unsure:
Niiii ja nopea netti+HD tason näyttö oli tietty pakko olla ja parempi äänentoisto ja ja ja :lol:
Iphone 5 löytyy tällä hetkellä.. Alun kentänkadotus-ongelmien jälkeen ei ole ollut mitään ongelmaa (Korjaantui uuden iosin mukana).. Henkeen ja vereen Omena! Aikasempi oli 4S eikä siinäkään ollut mitään vikaa mutta pakkomielle vaihtaa oli :D
Edit: Toki tossa uuden ios:n tullessa vannotin että seuraava puhelin ei ole omppu kun herjaa noista tarvikelatureista jne.. ;)
Ostinpas sitten rikkoutuneen Xcoverin tilalle "halvimman" android 4 sampan, elikkäs Trendin... Luulin että tuo Xcover oli hidas mutta vitut! Tää on ihan kauhea! Melkein käyttökelvoton sanoisin... No ok, jos sillä vaan soittaa/vastaa puheluihin ja kirjoittelee tekstareita niin kyllähän se sitten toimii...
4s oli kyllä yksi parhaimpia omppuja ja jotenkin 5:nen tuntui rimpulalta 4s:n jälkeen. 5kk jaksoin tuota 5:sta pitää mutta mutta... nyt olen rakastunut! Viime viikolla tuli hetken mielijohteesta hankittua 5s. Epäilin tuota sormenjälkitunnistinta, mutta perkele sehän toimii hienosti. Myös päivitetyt sisuskalut paransivat iOS7 kokemusta (tuntui hiukan tökkivän vanhemmilla malleilla). Tökkiminen voi toki johtua myös iOS:n optimoinnin puutteesta.
Lisätyllä dual flashillä saa hiukan parempia kuvia myös hämärässä ja slow motion videoiden kuvaus mahdollisuus on mukava lisä kameraan.
Akku kestää paljon pidempään kuin 5:ssa, mikä on tuon uuden M7 lisäprossun ansiota.
Rootattu note3 custom romilla, jos tällä hetken pärjäisi.
HTC One ollut käytössä pari viikkoa, hyvältä vaikuttaa. Xcover 2 lähti uudelle omistajalle. Sitä ennen mulla oli Galaxy S3 joka lähti ekan näytön jälkeen myyntiin. Eikä edes tippunut, taskussa ilmeisesti vääntyi kun niin heppoinen runko isolla näytöllä. En usko et tää HTC on yhtä herkkä leviimään..
Täältä löytyy HTC One, käytössä ollut kesästä, kun SGS1 akku sano dollarin irti. Luuri on hyvin optimoitu ja Sense UI on sulava ja pehmeän tuntuinen käyttää. Myös alumiininen runko tuntuu hyvältä ja näyttä on sopivan iso ja tarkka.
Miinuksena nyt unibody design, joka estää akun vaihtamisen ja micro-sd slotin puute.
Lumia 920, valkosena kyllä hieno luuri :) Tapatalkkikin löytyy nykyään!
Pari viikkoa on nyt uutena leluna, eikun puhelimena, ollut LG G2.
Loistava vehje!!!
Vähän arvelutti siirtyä HTC:stä tähän, mutta piiiiitkällisen vertailun jälkeen uskalsin ja nyt olen enemmän kuin tyytyväinen!
No nyt tuli joulu tälle lapselle keskelle marraskuuta. Postipoika kiikutti note 3:n ja samsungin älykellon :D Nyt voi kellollakin soittaa :smoke:
Miten olet tottunut niiden muutenkin vähien näppäinten uuteen sijaintiin? Itsekin tuota katselin mutta kiiltävä muovitausta jostain niin syvältä että ei oikein jaksa kiihottaa. "Suoja"kuoretkaan eivät oikein jaksa innostaa.
Tabletiksi kun tuli ostettua alumiinirunkoinen malli niin en usko että seuraavaksi puhelimeksi enää huolin muovista saippuapalaa.
Sa osta lumia nut! sa odotta jolla mut ei mee ekaa aaltoo. sa otta varovaisesti. mut nut sa osta lumia! kuuliksä! :yeah:
Hyvin tottui noihin nappeihin :)
Toi kuori on kyllä.. ..liukas. Mutta kun löysin putiikin, mistä sai pienellä rahalla kovamuovisen suojakuoren omavalintaisella kuvalla (uuh, mä ja mun mies :love: ), nyt pysyy luuri kädessä. Ei tainnut HTC:kään koskaan olla kädessä ilman kuorta, noh, ehkä akkua vaihtaessa.
ROMeja on riittävästi ja kaikenlaista tviikkausta saa tehdä vaikka maailman ääriin. Menis toi loistavasti kyllä stockillakin.
Toinen mitä odottelin tulevaksi oli OPPO N1 (OPPO N1) mutta kun en jaksanut odottaa..
Samsung Galaxy S2 ja olen tyytyväinen tähän. Ei tarvetta vaihtaa. :)
Galaxy s2/s3 ja ativ s. S3 tällä hetkellä käyttöluurina.
Mulla varmaan 90% foorumikäytöstä ja viesteistä on koostunut iphone 4, iphone 4s ja galaxy s4:ää käyttäen.
Oikeasti inhoan kännykällä datailua, niin ahdistavan hidasta verrattuna pöytäkoneeseen mut jostain kumman syystä tulee jatkuvasti oltua kännykän varassa.
Puhelimen akusta kuluu päivänmittaan melkein kaikki pelkästään tähän foorumiin :D
Iphone 4s. Jo toinen ipuhelin ja tulevaisuudessa pysyn samalla linjalla. Toimii hyvin ja softia löytyy joka lähtöön..
Heitetääs nyt testipallo: eli avovaimoke on paskonu lumiastaan usb portin / akku sökönä, ei tietää kumpi. Eli jos jollain pyörii nurkissa ylimääräien edullisemman puoleinen WP, niin yksärillä voi tarjota.
No silleen et se ois kannattavampi ostos kuin uusi halpis-lumia. Emmä tiä tohon mitään sanoo ennen kuin tietää mistä luurista kysymys.
Emännälle haettiin sitten uusi luuri kaupasta - osamaksulla tietty, sehän on kuin laittaisi rahaa pankkiin :whistle:. Nyt sormet ristiin ja tuosta sen rikkomasta puhelimesta näytön siirto operaatio omaan Lumia 800:een. Helpolta näyttää, vaan kyllä näillä meikäläisen näpeillä tonkin varmaan saa munattua.
Oli PARI päivitystä asentamatta. kesti vaan 2 tuntia... Mutta näyttö istuu paikallaan kuin kuuluukin - ja toimii myös. Hyvä minä :thumbup:
Koska tulee nokialta semmonen luuri misssä on ego/510 kierre?
Huomasiko muut HTC One omistajat, että uuden android päivityksen myötä akun käyttö nousi taivaaseen? Samaten lataaminen tuntuu helvatan hitaalta.