Ecigwizardin Wizardz Leaf on helposti kuvottavin koskaan maistamani liemi. Ei olu tupakkaa nähnytkään ja pakko oli koko paska heittää menemään ensimmäisen maistokerran jälkeen
Printable View
Ecigwizardin Wizardz Leaf on helposti kuvottavin koskaan maistamani liemi. Ei olu tupakkaa nähnytkään ja pakko oli koko paska heittää menemään ensimmäisen maistokerran jälkeen
Raakana maistettu defun ryynänen. Rajusti potki alkoholin makua höyryyn ja tuoksu myös. Nyt maku jo hieman parantunut. Hieman mietityttää tuo vpg pohja..pitänee varmaan tesbailla lubirsolvilla vielä ennen lopullisia mielipiteitä..
Vermillion riverin blueberry. En osaa sanoa miltä se maistui, mutta ei sitten sinnepäinkään mustikalta. Jokin esanssinen paskan maku siinä oli :blink:
Esanssinen paskan maku? Ei ihme ettei maistunut. Kyllä sen paskan pitää maistua ihan luomulta ja tuoreelta, ei kukaan halua mitään selkeästi esanssista paskaa haukata.
Toistaiseksi hirvein kokemukseni on Athmos Labin Capuchino. Maistui vahvasti röyhtäykseltä. Tai tarkemmin sanoen, maistui siltä miltä jonkun toisen röyhtäys haisee. (Omia röyhtäyksiä, kuten muitakin kaasutuksia, pystyy yleensä sietämään. Jonkun muun kehosta tulleet päästöt harvemmin yhtä siedettäviä.)
Kypsyttämätön HS Red Cola. Maistuu sukkamehulta ja oksennukselta. Kypsytettynä jees tavaraa.
Ei steepattu capellan juicy peach.
Kehuttu todella hyväksi, mutta huhhuh. Todella karvas ja pistävä tunkkainen maku.
Pesin kaiffarin, tein uuden setupin ja vaikka toista tankillista mennään jugo diabloa niin silti puskee kovaa maku taustalta.
Ecig Wizardsilta saatu WizMixin Tasty Tobacco. Sattui kurkkuun sitä höyrytellessä ja maistui aivan hirvittävältä. Tuota en käyttäisi edes pahan päivän sattuessa, oli sen verran karmiva kokemus.
itse sekoitettu inaweran usa red mix,vpg:n. :D
Siis vermillion riverin mustikka on just parasta, itelle parhaiten kolahtava makea "karkkimaku", vaikka onkin esanssihko (ei mielestäni esim. melooniesanssiin verrattavaa muovisuutta ollenkaan), niin silti luomuisen kirpeä. Iskee mulle. ;)
Mutta. E-liquan melooni, hyyyyhhköh... Se SAIPPUAN määrä, oksetus. ei vaan voi tajuta miten. Ei.
Muita on kyllä suurin osa noista "tupakkamauista", paitsi Halot, ne on ainoita mitä oon muutaman hutipotkun jälkeen uskaltanut tilailla...
Shamppanja... Makuelämys oli lähellä muovin ja öljyn maistamista/hengittämistä :(
Halo southern classic, kunnon naaman vääntäjä, tuli ihan paha olokin...
Korkkasin ensimmäisen "premium" pulloni pari päivää sitten, Pipe saucen Kentucky blue grassin. Helvetin pahaa, jotain mustikantyyppistä parfyymiä...Ei todellakaan jatkoon.
Löyty se paska, oikeestaan parikin....
Atmos Lab Watermelon. Vetelä, limainen, sellanen parhaat päivänsä nähnyt vesimeloni. Nyt ei pysty ees syömään vesimelonia. :mad:
Capella Cappuccino. Keitä vesikattilassa likaisia sukkia, sekaan pariviikkoo aktiivisesti käytetyt villasukat. Heitä sukat roskiin, sotke keitinliemi pohjiin, lisää aavistus makeutusta ja höyrytä. Saat tulokseksi Cappucinon. :antismoke:
Pistä johonkin semmoiseen kaappiin minkä saa suljettua :p Tai vie vaikka varastoon :D
Bebeca alkoi oksettamaan, tilasin tyhmänä 30ml..
TPA:n DK-Tab tiivarista kokkailtu, pikakypsytetty (ei kyllä kypsyttelylläkään hyvää tuu) Pthyi, niin kun ois haukannu äiteen kukkapenkistä, ensin ruusuja ja sit orvokkeja suun täyteen ja purskutellut jollain marketin hajuvedellä ja mennenillä.
Tuosta sanotaan että jotkut ei maista sitä kukkaista siinä ja sanoo sitä 555- tyyppiseksi (joka on taas mun lemppari tupakkimaku) omasta mielestä se maistui vain ja ainostaan kukille ja hajuvedelle ja vahvemmin kuin mikään ikinä, eikä ainakaan minnekkään 555 päinkään se maku, oksettaa kirjoittaakkin siitä.
rykäsin sitä vielä omaan ry4 viritykseen testaamatta kun se oli niin suosittu 555 maku ja sitä halusin siihen, 2% tuota ja meni viemäriin koko 30ml satsi:antismoke:
Atmos Labin Coconut.
Se jo haisi epämääräiselle ja maistui vielä pahemmalle. :thumbdn:
Itselle ainoa jotenkin menettelevä Atmos Labin maku on ollut Mandarine.
Yksikään kerma/ kermainen ei oo uponnu, tuntuu et se on vähän niinku ketsuppi ruuan laitossa, peitellään mokat!!!!!!!!
Lähes kaikki inaweran maut, usa mix ja melkeen kaikki jokerin nesteet on paskaa.
Tuli testattua kaverin tilaamia mehuja Paul Saarilt, sanoi, että hirveämpiä ei ole itse koskaa maistanut.. Kysyin, että mikä noista kolmesta on pahin, noh hän vastas, että vesimeloni JA EIKUS MAISTAA..
... :facepalm: Olis pitänyt uskoa kaveria.
Yhtä kokemusta rikkaampana hei!
http://youtu.be/MowE5GHvIk8
Mulla on totally wickediltä vesimeloni tiivaria, mut se menee ihan kivasti kyllä esim mentholi/absinthi mössön kanssa. kuten myös kiiwikin. lähellä toisiaan mutta ei sinnepäinkään
Hmm, mikähän noissa Paul Saareissa saa ton ihmeellisen hajun? PG/VG? Tuollainen.. vaikea edes kuvailla, mutta melko hirvittävä. :D Tarttunut noihi tankkeihi ku punkki. Makean.. imelä? Yägh..
E: Vieläkin (+12h) nenän kautta tulee heikko, mutta haistettava haju nenään tuosta. Oksettavaa, eikä edes krapula. Ei olis pitänyt laittaa tuota omiin tankkeihi.. ehkä jos jollai holilla sais pois tuon.
E: http://www.e-cigarette-forum.com/for...vg-go-bad.html
Hieman kuulostaa tuolta. Makean kirpsakka tuoksu tosiaan, joka nyt tarttunut tuoho mun aro winderinkin kärkee. Molemma tankit (Evod glass) joissa oli tota moskaa haisee iha hirveelle, en koske pitkällä tikullakaan. Hyh hyh, onneksi tämä ei ollut ensimmäinen kokemus, jos joku ostaa PS:stä tälläs PSKAA, niin varmasti röökaa koko loppu elämänsä.. Hyi 'ttu.
https://www.youtube.com/watch?v=BrPw2wlRaxo#t=219
Onneks en oo ainoo joka on jotai hirveetä joutunu kohtaa.
Finnvapen "punainen" tupakka.. Aivan hirveetä paskaa ainakin omasta mielestä.
Capellan Harvest Berry. Hyi jumalauta. Onko Capellalla yhtään hyvää tiivaria markkinoilla?
Blueberry cinnamon crumble Liite 16514
Testaapa meshillä sitä HB:tä jos sulla mesh-vehkeitä on. Jos mä olisin ensitestit tehny silicalla/pumpulilla niin ei ois päässy ADV-käyttöön mutta meshillä tuo on ihan jumalainen neste. Muilla wickeillä testattuina maistuu lähinnä homeinen mansikka.
Inaweran -Little Space Drop-....jäätävää kuraa.
Ruokakaupassa asioidessani osui silmät kirkuvanoranssilla alelapulla varustettuun 0 mg nesteeseen, joka tuli 10 ml pullossa vihreän pahvipaketin sisällä. Itse paketissa ei mitään merkkejä valmistajasta tai edes mausta, pullossakin pelkästään 0 mg -tarra. Pakkauksessa oli kuva jostain lasimaljasta, jonka sisällä on erilaisia hedelmiä. Tämä heräteostos on ihan kirkkaasti kamalinta mitä olen ikinä höyrytellyt. Maistuu samalta kuin söisi marjapuuroa tuhkakupista. Jälkimaku on 100% sama kuin oikeassa tupakassa, mikä näin lopettaneena maistuu aika helvetin kamalalta. Jos joku tunnistaa kyseisen nesteen, niin kertokaa ihmeessä mistä firmasta moinen helmi on kotoisin.
Tällä hetkellä kaikki nesteet lopussa ja uusia odotellaan. Näppäränä mimminä väsäsin pahoista pullonpohjista DIY-nesteen, johon resepti seuraava: FinnVapen vaniljaa, Atmos Labin Cinnamon Cookiesia ja Coconutia + tuo edellä mainittu mysteerineste. Onneksi tätä ihanuutta on 20 ml, niin kelpaa odotella postia. Mmm.
Hangsenin vesimeloni. Tuulettelut, kypsyttely eikä kuumakylvyt poistaneet hirveää makua. Kuin jyystäisi pahaa esanssista melonipurkkaa, johon on sotkettu leivinjauhetta ja litra fairya.
Kaikki melonit mitä tähän mennessä maistanu on ollu kyllä hirveitä esanssi pommeja ja maku jää vielä suuhun pyörimään.. hyi!
Kaikken pahin ehdottomasti ecigstä WizMixin Blackcurrent Burst... ihan hirveetä sontaa
No en kyllä ole maistanut kuin Capellaa, mutta hiukan on pakko olla eri mieltä. Tämä on muuten ihan erinomaista (dripperissä), paitsi ettei maistu yhtään miltään….. Jos kuvittelee, että paranee, tiukkaamalla suhteita, pöh. Ainoa maku mikä ilmestyy on kitkeryys….
en kyllä pitäny yhtään paulsaaren caramelista.. siin oli sellanen ihmeellinen viinan maku, ei sitä osaa ees selittää. Suklaa ja kirsikkakin sieltä mun mielestä ihan paskoja... Suklaa oli sellanen ihmeen pähkinäinen ja jokin sivumakukin siinä oli, mutta en enää viittiny ees yrittää sen höyryttelemistä, kun oli niin kauheen makusta. Kirsikka taas oli tosi sellanen imelänmakee ja feikin makunen, puol tankillista sitä höyryttelin eikä vaan pystyny enää joten vaihoin hangsenin nesteisiin. Ei ne kyllä varmaankaan mitään aitoja hangseneita ole kun ei niitten nimisiä mistään löydy.
Mulla varmaan kauhein ollu Bargain vapourilta tilattua Irish creamia